NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

janman

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ٢٣ سنه وعمري مجربت المس بنت بس نفسي المس وانيك واجرب الاحساس دا اوي ومش بحب حوار بنات اللي بتقول ادفع مش عشان حكايه فلوس علي قد بحس اني داخل اخلص في بضاعه مش متعه بجد عايز اجرب واتمتع بمزاج ازاي دا بحصل يا جماعه بتكلم بجد واوصل ازاي ولقيه فين مين يساعدني

• عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و الچووكرر
انا ٢٣ سنه وعمري مجربت المس بنت بس نفسي المس وانيك واجرب الاحساس دا اوي ومش بحب حوار بنات اللي بتقول ادفع مش عشان حكايه فلوس علي قد بحس اني داخل اخلص في بضاعه مش متعه بجد عايز اجرب واتمتع بمزاج ازاي دا بحصل يا جماعه بتكلم بجد واوصل ازاي ولقيه فين مين يساعدني
اتجوز

بوص جرب اللي بي فلوس الاول و جرب كدا هتعرف تتعامل او لاء
علشان تاخود خبرة
و مش مهم تمتع البت اللي هتدفعلها الفلوس
انت بتتعلم الاول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بوص جرب اللي بي فلوس الاول و جرب كدا هتعرف تتعامل او لاء
علشان تاخود خبرة
و مش مهم تمتع البت اللي هتدفعلها الفلوس
انت بتتعلم الاول
مش مقتنع اوي بصراحه بس ديما بحب اللي بمزتج انا بعمل فديو كول كتير وكده بس وعندي خبره حبه اكيد الطبيعي هيكون وضع مختلف بس بحس اللي بفلوس نصابين وبضاعه

مش مقتنع اوي بصراحه بس ديما بحب اللي بمزتج انا بعمل فديو كول كتير وكده بس وعندي خبره حبه اكيد الطبيعي هيكون وضع مختلف بس بحس اللي بفلوس نصابين وبضاعه
وغير كده ممكن يكون عندهم امراض جنسيا

• عجبني
التفاعلات: janman
لو يمي قريب على مكاني اخليك تنيك معاي بنات وتتعلم

• عجبني
التفاعلات: janman

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%