NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر مهما كنت شخص كويس....

غمرواي

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مهما سعيت و مهما كنت شخص كويس وبتراعي مشاعر غيرك و بتحاول ترضي كل الناس، في النهاية هيفضل كل شخص بيشوفك من الزاوية اللي هو مقرر يشوفك منها .. اللي مش بيحبك هيفضل شايفك وحش ومش واضح مهما عملت .. والعكس هيفضل يحبك ويتقبل أعذارك مهما عملت ..

الطرف التاني هيفضل بيقرأ مواقفك من منظور تربيته و شخصيته و خبراته هو في الحياة .. فنصيحة يا صديقي اعمل الصح و المريح نفسيًا ليك ولتربيك و ضميرك حتى لو عكس الكل وعكس المتعارف عليه ..

عزائك الوحيد طول ما أنت بتتقي **** في كل أفعالك هيوقفلك ولاد الحلال في طريقك و ينصفك في النهاية مهما طال الزمن .

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مملول و FLAME VOLCANO
كلام جميل جدا🖤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزائك الوحيد
مهما سعيت و مهما كنت شخص كويس وبتراعي مشاعر غيرك و بتحاول ترضي كل الناس، في النهاية هيفضل كل شخص بيشوفك من الزاوية اللي هو مقرر يشوفك منها .. اللي مش بيحبك هيفضل شايفك وحش ومش واضح مهما عملت .. والعكس هيفضل يحبك ويتقبل أعذارك مهما عملت ..

الطرف التاني هيفضل بيقرأ مواقفك من منظور تربيته و شخصيته و خبراته هو في الحياة .. فنصيحة يا صديقي اعمل الصح و المريح نفسيًا ليك ولتربيك و ضميرك حتى لو عكس الكل وعكس المتعارف عليه ..

عزائك الوحيد طول ما أنت بتتقي **** في كل أفعالك هيوقفلك ولاد الحلال في طريقك و ينصفك في النهاية مهما طال الزمن .
كلام مظبوط احسنت
اللى بيتقي **** فى نفسه وفى الناس بيكون قلبه جامد ورزقه واسع
بس عندى لك عتب مشعارف مين فينا الصح انت ولا انا
كلمة عزائك مش محلها ف الجملة
عزائك الوحيد طول ما أنت بتتقي **** في كل أفعالك هيوقفلك ولاد الحلال
عزائك تتقال لما تكون بالسلب مش بالايجاب ، كأنك بتقول لشخص محصلة اللى هتجمعه شئ مكروب خسران محزن عزاء انت فاهمنى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%