NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا كده اوفر بصراحه
This is subjective
يعني مش لازم اقولك ال انا بعمله لازم انت كمان تعمله

حسب العرف في المكان اللي انت فيه

انت غيرت رايك
جوبا قرر يتفسد 😅😅😅😅
قول ورايا هتقولهملي نيلي نيلي هقولهنلك شريهان شريهان😅😅😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
من المشاكل الي معظم المرتبطين بيقعو فيها وانا الصراحه بقع فيها كتير😂 هي المساحه انك تدي لغيرك مساحه ومتديقش عليه ومتبقاش مزعج مش كل شويه الرساله دي من مين او بتكلمي مين او انتي لي اونلاين ومبترديش وبردو من جهه البنات انت نزلت فين ومكلمتنيش لي او انت زعلان مجتليش لي المشكله دي بيبقا صراع بين الثقه والغيره وكلنا بنقع فيها ومش غلط اننا نقع ف المشكله دي الغلط اننا نكابر ومنحاولش نصلح الغلط ده
ونلحق قبل م المشكله تتطور وتكون سبب ف الانفصال
ف النهايه لازم تدي للطرف التاني مساحته وده لانك واثق فيه وواثق ف نفسك واكيد الطرف التاني هيراعي ده وهيحكيلك ع كل حاجه بس احنا الي بنتسرع ولو مرعاش ده يبقا معندوش ددمم 😂
👏👏👏👏
أستاذ 👌🏼

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
  • حبيته
من المشاكل الي معظم المرتبطين بيقعو فيها وانا الصراحه بقع فيها كتير😂 هي المساحه انك تدي لغيرك مساحه ومتديقش عليه ومتبقاش مزعج مش كل شويه الرساله دي من مين او بتكلمي مين او انتي لي اونلاين ومبترديش وبردو من جهه البنات انت نزلت فين ومكلمتنيش لي او انت زعلان مجتليش لي المشكله دي بيبقا صراع بين الثقه والغيره وكلنا بنقع فيها ومش غلط اننا نقع ف المشكله دي الغلط اننا نكابر ومنحاولش نصلح الغلط ده
ونلحق قبل م المشكله تتطور وتكون سبب ف الانفصال
ف النهايه لازم تدي للطرف التاني مساحته وده لانك واثق فيه وواثق ف نفسك واكيد الطرف التاني هيراعي ده وهيحكيلك ع كل حاجه بس احنا الي بنتسرع ولو مرعاش ده يبقا معندوش ددمم 😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: VARTOLU و J U B A
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%