NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من المشاكل الي معظم المرتبطين بيقعو فيها وانا الصراحه بقع فيها كتير😂 هي المساحه انك تدي لغيرك مساحه ومتديقش عليه ومتبقاش مزعج مش كل شويه الرساله دي من مين او بتكلمي مين او انتي لي اونلاين ومبترديش وبردو من جهه البنات انت نزلت فين ومكلمتنيش لي او انت زعلان مجتليش لي المشكله دي بيبقا صراع بين الثقه والغيره وكلنا بنقع فيها ومش غلط اننا نقع ف المشكله دي الغلط اننا نكابر ومنحاولش نصلح الغلط ده
ونلحق قبل م المشكله تتطور وتكون سبب ف الانفصال
ف النهايه لازم تدي للطرف التاني مساحته وده لانك واثق فيه وواثق ف نفسك واكيد الطرف التاني هيراعي ده وهيحكيلك ع كل حاجه بس احنا الي بنتسرع ولو مرعاش ده يبقا معندوش ددمم 😂

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Ms Roony, Life Arch, لاريسا و 3 آخرين
من المشاكل الي معظم المرتبطين بيقعو فيها وانا الصراحه بقع فيها كتير😂 هي المساحه انك تدي لغيرك مساحه ومتديقش عليه ومتبقاش مزعج مش كل شويه الرساله دي من مين او بتكلمي مين او انتي لي اونلاين ومبترديش وبردو من جهه البنات انت نزلت فين ومكلمتنيش لي او انت زعلان مجتليش لي المشكله دي بيبقا صراع بين الثقه والغيره وكلنا بنقع فيها ومش غلط اننا نقع ف المشكله دي الغلط اننا نكابر ومنحاولش نصلح الغلط ده
ف النهايه لازم تدي للطرف التاني مساحته وده لانك واثق فيه وواثق ف نفسك واكيد الطرف التاني هيراعي ده وهيحكيلك ع كل حاجه بس احنا الي بنتسرع ولو مرعاش ده يبقا معندوش ددمم 😂
بص ي ابني والنبي لو قولت اي خنقه فيها هنقع فيها 😂😂😂
سيبك من موضوع الثقه لانه اساسي ولازم
بس صدقني لازم يحصل كده
لازم تقولها مين ده والرساله دي مين باعتها بتكلمي مين وفلان كان عايز منك اي وفلان بيكلم كده لي والكلام ده كله
وانت او انا لازم نتسال الأسئلة دي منهم
اصل خلي بالك لو دا بطل يحصل انت هتحس بعدم اهتمام او هي هتحس مني بعدم اهتمام وهتقلب خناقه من نوع آخر 😂
المشكله مش ف الاهتمام من النوع دا
المشكله ف الاهتمام دا اي بيحصل بعده
هنغلط زي كل مره ونكبر الحكايه ونتخانق
هنام زعلانين من بعض
هتقف لبعض ع الواحده عشان انا مجاوبتش او هي متقالتش مين بكلمها

المشكله ف اللي بيحصل بعد الاهتمام دا

بس مش تسبها على ا
لاخر

بص ي ابني والنبي لو قولت اي خنقه فيها هنقع فيها 😂😂😂
سيبك من موضوع الثقه لانه اساسي ولازم
بس صدقني لازم يحصل كده
لازم تقولها مين ده والرساله دي مين باعتها بتكلمي مين وفلان كان عايز منك اي وفلان بيكلم كده لي والكلام ده كله
وانت او انا لازم نتسال الأسئلة دي منهم
اصل خلي بالك لو دا بطل يحصل انت هتحس بعدم اهتمام او هي هتحس مني بعدم اهتمام وهتقلب خناقه من نوع آخر 😂
المشكله مش ف الاهتمام من النوع دا
المشكله ف الاهتمام دا اي بيحصل بعده
هنغلط زي كل مره ونكبر الحكايه ونتخانق
هنام زعلانين من بعض
هتقف لبعض ع الواحده عشان انا مجاوبتش او هي متقالتش مين بكلمها

المشكله ف اللي بيحصل بعد الاهتمام دا
الاتزان حلو اسال بس مش برخامه ثق بس متسبهاش ع البحري يعني😂

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
انا تقريبا وصلت لحل حلو ف الموضوع ده
انا بعرف كل حاجه زي دي
انا بسأل لمجرد المعرفه مش الخنقة مش اجيب اخررر الموضوع لو مكنش مهم
اسال وهي ترد وخلاص مش لازم العصر ف نفس السؤال ده لو حاجه عاديه ف المعقول ووقتها اكيد هي هتجاوبك بكل صراحه لأنها عارفه انك بتخاف عليها وعايز تعرف كل حاجه مش انك بتخنقها وعايز وتمسك علبها حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم نحدد الاول اي هو الاهتمام ولازم نحدد مساحه الحريه والأهم أن النفوس البشريه تكون سليمه ومش مريضه الكلام ده كلام يحترم ومشكله تتناقش بس تعالي كده هتلاقي مساحه الحريه عند ناس تفسيرها قله اهتمام وقله غيره وتفسيرات كتير ولما بتجي توضح اهتمامك بيتقال الاهتمام مش كده العقول والنفوس بتختلف في فهم الاشياء ولكن دائما كون وسط لان نحن امه وسط تلاقي كل شيء ماشي ب انتظام

صح

• حبيته
التفاعلات: J U B A
انا تقريبا وصلت لحل حلو ف الموضوع ده
انا بعرف كل حاجه زي دي
انا بسأل لمجرد المعرفه مش الخنقة مش اجيب اخررر الموضوع لو مكنش مهم
اسال وهي ترد وخلاص مش لازم العصر ف نفس السؤال ده لو حاجه عاديه ف المعقول ووقتها اكيد هي هتجاوبك بكل صراحه لأنها عارفه انك بتخاف عليها وعايز تعرف كل حاجه مش انك بتخنقها وعايز وتمسك علبها حاجة
الاعتادل حلو

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
  • بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING
لازم نحدد الاول اي هو الاهتمام ولازم نحدد مساحه الحريه والأهم أن النفوس البشريه تكون سليمه ومش مريضه الكلام ده كلام يحترم ومشكله تتناقش بس تعالي كده هتلاقي مساحه الحريه عند ناس تفسيرها قله اهتمام وقله غيره وتفسيرات كتير ولما بتجي توضح اهتمامك بيتقال الاهتمام مش كده العقول والنفوس بتختلف في فهم الاشياء ولكن دائما كون وسط لان نحن امه وسط تلاقي كل شيء ماشي ب انتظام
مفيش حاجه قاعده اساسيه بس التعامل بيختلف ع حسب الشخص

• أتفق
التفاعلات: J U B A
  • عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
مفيش حاجه قاعده اساسيه بس التعامل بيختلف ع حسب الشخص
بسبب أن التعامل بيختلف ده لوحده كفيل أنه ينسف البوسط من الأساس لان كل واحد بيكون حكم مع من يتعامل مش قاعده واحده للنقاش النفوس بتختلف ودرجه التعامل معها مش مقياس انما حد سيف أما يجرح أو يجرح لازم مقدار عالي من فهم الطرفين لبعض وهنا بيكون الاحساس وحده اللي بفرض مساحات ومباديء وبيلغي

بسبب أن التعامل بيختلف ده لوحده كفيل أنه ينسف البوسط من الأساس لان كل واحد بيكون حكم مع من يتعامل مش قاعده واحده للنقاش النفوس بتختلف ودرجه التعامل معها مش مقياس انما حد سيف أما يجرح أو يجرح لازم مقدار عالي من فهم الطرفين لبعض وهنا بيكون الاحساس وحده اللي بفرض مساحات ومباديء وبيلغي
مفهمتش اوي من كلامك بس الاختلاف بيتغير اه بس الثقه موجوده ثابته

كنت من الأول قايلة له
مدمت في بيت أهلي لا تستنى مني اقولك قبل ما انزل عشان اخد اذنك و لا الكلام الفاضي ده
حتى لو روحت كباريه دي حاجة متعلقة بيا و اهلي هم اللي ليوفقوا ليرفضوا

كنت بحاول احط حدود للي قدامي 🌝

ايه دا،،، هو فيه حاجة اسمها ارتباط؟؟ 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%