NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مش بترول علي اسمك بس اسمك جمبة ايموشن
خوخة انت عارفة الشباب بتشوف الخوخ ازاي؟
اذاي

• عجبني
التفاعلات: نوران 🍑🥀
  • أتفق
التفاعلات: segma
مش فاهمه حضرتك تقصد اي
ببساطه وبدون اي ضغينه او سوء فهم حضرتك داخله تشتكي من افعال وتصرفات البعض
وبتستخدمي الفاظ تتنافي مع مضمون وفكره البوست بالاضافه لانتقادك لنقطه نظافتهم الشخصيه يعني لو نضاف عادي ينزلوها ويقرفونا
ده قصدي

• عجبني
التفاعلات: المغامر بزياده
حضرتك انا لا لبسه ثوب الفضيله و لا اي حاجه بس اي يجرني اشوف كمية اعضاء جسديه بلهبل و كله حتي مقرفه مفيش اهتمام
مش قصدي على حد،،، انا بتكلم بشكل عام اصلا. 👍
لكن ارجع و اقول،،، انا لا ادعي الفضيلة،، فقط ادعي المثالية 👌
دا عيبي الوحيد،، انا صريح جدا مع نفسي للأسف

بصو نتكلم بمنطق شويه مش معني اني بنت داخله هنا يبقي هي ليوه و شرموطه ممكن تكون بتتسلي بتقضي وقت اي حاجه مش لازم ابقا لبوه و شرموطه و متناكه علشان ادخل هنا
متحكموش علي كل الناس من دماغكم
موضوع للنقاش
وهو ده المبرر اللى بنلاقيه هنا .. ال يعنى انتى مالكيش شهوة زى باقى الستات خلى عندك انتى منطق فى كلامك .. ولا تكونى داخلة هنا تتعلمى الوعظ .. ولا داخلة تتعلمى اشغال التريكو والخياطة هههه دايما بنكدب على نفسنا ونصدق

عندك حق معظم الناس بتحكم علي الناس من غير حتي ما يكلمهم او يعرفو ايه اللي جواهم من المنظر بس
بس فيه ناس طيبه بردك هنا ومحترمه انا اتكلمت معاهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصو نتكلم بمنطق شويه مش معني اني بنت داخله هنا يبقي هي ليوه و شرموطه ممكن تكون بتتسلي بتقضي وقت اي حاجه مش لازم ابقا لبوه و شرموطه و متناكه علشان ادخل هنا
موضوع للنقاش
معاكي حق مش كل الناس اللي هنا من أجل سكس في كتير عاوزين يسلوا وقتهم او معندهمش حياه بره او وحدين ف بيضيعوا وقتهم هنا و بيحاولوا يعيشوا حياه اللي عاوزينها هنا زي

موضوع للنقاش
هو ده الكلام الجميل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%