NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انتا اثبت للكل بردك انك مراهل ياريت مع احترامي الشديد ليك نقي كلامك دايما عشان الناس تحترمك دايما حتي لو الناس دي مش محترمه هتحترمك
وانت اثبت انك انسان حشر وانا مش لازم احترمك لما تتدخل فاللي ما يخصكش ، انا منقي كلامي كلمة كلمة وما غلطتش ولو هي اتدايقت كانت هتقلي ، انت بقى ما تصدرش نفسك وما تنفخش سدرك زيادة وما تتدخلش في اللي ما يخصكش عشان الناس تحترمك

• بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: نوران 🍑🥀 و الطبيب النفسي
بصو نتكلم بمنطق شويه مش معني اني بنت داخله هنا يبقي هي ليوه و شرموطه ممكن تكون بتتسلي بتقضي وقت اي حاجه مش لازم ابقا لبوه و شرموطه و متناكه علشان ادخل هنا
متحكموش علي كل الناس من دماغكم
موضوع للنقاش
عادى ممكن نكون اصدقاء واصحاب عادى

• عجبني
التفاعلات: نوران 🍑🥀
  • أتفق
التفاعلات: غدر الناس
انتي الي بتقرري حتبقى هنا اية

الي يجي عليكي
اديلو على دماغه
و الي يعززك عزية
و الي يتخطى الحدود و يسئ الفهم اهجرية
كلامك صحيح

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
  • عجبني
بصي،،، مع احترامي ليكي. طبعا.
كلامك. كله صح. جدا. جدا لكن
مش لازم نلبس ثوب الفضيلة،،، 👍👍
حضرتك انا لا لبسه ثوب الفضيله و لا اي حاجه بس اي يجرني اشوف كمية اعضاء جسديه بلهبل و كله حتي مقرفه مفيش اهتمام

معاكي كل الحق
اصلا انا بحترم البنت يلي تدخل هنا و تتفاعل و تتسلى زيها زي اي شاب عاوز يتسلى
المتناكات و النبوة مكانها بالشقق المفروشة و بيوت الدعارة. مش فاضية تيجي تتكلم هنا
احيكي نوران و احي شخصيتك و عقلك
شكرا

• حبيته
التفاعلات: سيكساوي
ناس فعلا غريبه بتفكر با..... وتلاقي ناس تانيه تلاقيها لابده في الدره هوة عامل اكونت عشان يشقط بيه بس نفسي الشباب تعقل بجد وتنزل مواضيع ليها قيمه ولما دماغك تتفهم البنات هيه الي هتكلمك
اكيد كلامك صحيح

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
طب ايه رايك اني شاب وموجود من فتره هنا ولا كلمت بنت فى الخاص ولا بدخل اقسام صور وافلام جنسيه والبنت الوحيده للى اتمنى اكلمها ودا شرف ليا حيكون مع الاسف قافله الخاص كلامى ده ردا على كلامك صديقى ايوا فى ناس كتير هنا داخله عشان تتكلم وتعمل صدقات مش بغرض جنسى
فعلا ياريت يفهمو كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصو نتكلم بمنطق شويه مش معني اني بنت داخله هنا يبقي هي ليوه و شرموطه ممكن تكون بتتسلي بتقضي وقت اي حاجه مش لازم ابقا لبوه و شرموطه و متناكه علشان ادخل هنا
موضوع للنقاش
انت قولتي اهم حاجة في الموضوع كل واحد بيحكم
من دماغة يعني كل واحد وعقليتة افرضي واحد عقلة مكان طيزة هتفضلي تبرريلة انت ولا لبوة ولا شرموطة

• عجبني
  • هممم
انت قولتي اهم حاجة في الموضوع كل واحد بيحكم
من دماغة يعني كل واحد وعقليتة افرضي واحد عقلة مكان طيزة هتفضلي تبرريلة انت ولا لبوة ولا شرموطة
مش ببرر لحد ولا يفرق معاي اي حد

• عجبني
موضوع للنقاش
صح بس ماتقوليش الألفاظ دي

• عجبني
انا مش بترول علي اسمك بس اسمك جمبة ايموشن
خوخة انت عارفة الشباب بتشوف الخوخ ازاي؟

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل