NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم قصيرة من الفقر اللي الثراء الفاحش

alfahd

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا: حابب اعتزر لكل الناس علي قصه التحول من مهندس الي تاجر، ثانيا: انا هعمل القصة دي وححاول اطولها واكبرها وتبقا حلوة تمام 👌
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بتبدأ القصة من عند شب عايش هو وامو واختو في نزله السمان، هو من ساعة ماابوه مات وهو عندو 12سنه بقا راجل البيت من وهوا عندو 12سنه اشتغل وهوا عندو 12سنه اشتغل في التجاره يشيل اسمنت ومونه بيشتغل من الساعه 8الصبح لحد6المغرب بيقبض فالشهر حوالي200جنيه كان في سنه 2006 يعني كان المتين دول دلوقتي بقيمت 3000جنيه اشتغل في التجاره الصبح لحد المغرب ومن المغرب لي 12بليل في صيدليه بيوصل طلبات يعني بالشغلانه الصبح مع بليا بيعمل في الشهر حوالي500 جنيه كان كل شهر بيصرف حوالي 400 ويسيب 100جنيه علشان لو احتاجو حاجه بعدها كبر بقا عندو 16 سنه كان اشتغل وعمل فلوس غير شغلو علشان كان ساعتها خد شهاده
الاعداديه، اشتغل في مطعم جمب التجاره وبعدها خد الثانويه العامه وفي فتره الثانويه فتره مراهقه بس علشان كان بيشتغل فمكنش بيبص لحد وكان يشتغل بعد مخد الثانوية بقا تاجر وخد قارض من البنك وفتح محل بيبع في المونه والمواد الخام والفلوس جريت في ايدو وسدد القرض واشترا البيت اللي فوق المحل بتاعو وسكنهم ناس بقا بيطلعوا حوالي 2000جنيه من العماره غير المحل بيطلع حوالي 3000جنيه صافي ربح وجت الثورة هدت كل حاجه المحل المونه والمواد الخام اتسرقو وقفل المحل لحد مالثوره تخلص ساعتها قعد في البيت لقي نفسو الشهوه غالبة وبقا بيركز في طيز امو علشان كانت كبيره هيا واختو وبقا بيتعمد يحك زبو في طيزها هي واختو لحد مفيوم لقي امو بتضرب 7ونص لحدمفيوم دخلت امو علي اوضته لقتو بيضرب عشره علي صورتها قفلت الباب وخرجت وهو خلص وخرج ورها راح يشرب قهوة علشان يخطط ازاي ينيكها عمل القهوة وهوا بيشرب القهوة فكر صح قال ان يهيجها بمعني يحك زيو في طيزها يقرب نفسو من وشها يجي من وراها وهيا بتطبخ ويحصنها ويبوسها ويمشي
بدأ ينفز الخطه وبالفعل بدات تجيب معا سكه وبقت هيا كل يوم لازم تخش تصحيه بنفسها علشان تبص علزبو وفيوم امو كانت هي وهما لوحدهم فالبيت لان اختو راحت لخلتو فلقي اموبتقرب منو وهوبيقرب منها لحدمبسها لقاها بتتجاوب معاه لحد ملقي باب البيت ـــــــــــــــــــــــ
يتبع يترا تفتكرو مين اللي دخل الشقه

لقيت الباب بيتفتح ولقيت خالتي وبنتها واختي دخلو قومت اتعدلت وامي كذالك وسلمت عليهم ودخلت اوضتي نمت وصحيت علي الفجر لقيت الدنيا كلها مقلوبة كان بسبب فض الاشتباك طلعت الالي بتاعي وقعدت ورا باب الشقه وخالتي وبنتها واختي وامي صحيو علي صوت ضرب النار وكان في الشارع اللي جمبنا موزهارات طلعت الالي والطبنجه اللي كانو فوقتها بتلقيهم وانتا ماشي فالشارع عادي وحضرت الذخيره وقفلت باب الشقه بالحديد وبعدها طلعت في البلكونه ماسك الالي ومجهزو وهما دخلو نامو بس خلتهم ينامو في الصاله علشان الاوض ممكن حد ينط فيهم وبقيت مستني اي حد وواحد نط في اوضتي ضربتو علي دماغو بضهر السلاح ورميته من البلكونه وكملت لحد محسيت اني في حد دخل العمارة عمرت الالي وضرب في الارض لقيت اتنين بيجرو عيزين يخدو مني السلاح اديت لواحد بضهر السلاح والتاني بوش السلاح ولقيت واحدتالت عاوز يقتلني عمرت السلاح قتلتهم التلاته وكان ساعتاها لو قتلت واحد مش هتتحاكم علشان كان بسرقو اي حاجه وخلت اختي تعبيلي كام خزنه طلق علشان لوحد كدا ولا كدا وقعدت في البلكونه لحد ما الفض خلص ودخلت قعدت معاهم في الصاله ولقيت اختي وامي وخالتي وبنتها قلقنين عليا قلتلهم يجماعة في اي
كلهم فنفس واحد ولا حاجه يحبيبي وعدي اليوم علي خير وبعد مالمظهرات خلصت رجعت فتحت المحل تاني وجبت بضاعه جديد واشتغل من كتر مانا كنت بشتغل كنت بنام ساعتين فاليوم قعدت كدا لحد اسبوعين وبدا الشغل يرجع زي مكان ولما القي الدهب رخص اخد فلوس واشتري دهب واشيلو مع امي لحد معمات حوالي 2 كيلو دهب وكان ساعتها النت لسه جديد فمصر فاشتريت 5 بيت كوين بحوالي 5دولار ولما لقيت العمله بتخلي اشتريت خمسه زيهم وعدي كام يوم لقيت البيت كوين بيغلي كل يوم عن اللي قبلو لحد موصل عمله اليت كوين بحوالي 3 مليون دولار يعني حوالي 13 لان كان الدولار بحوالي 6او 7 جنيه فبعت حوالي 5بيت كوين وسبت خمسه تانين
وبقا معايا حوالي 15مليون دولار واشتريت فيلا بدل العماره واشتريت بدل العربيه اتنين وفتح حوالي خمس فروع والدنيا بقت تمام ورجعت نظرات امي لي تاني كاني جوزها مش ابنها وبقت بتلبسلي قمصان نوم يوقفو الحجر علشان تهيجني بس انا ممنتش واخد بالي منها لان انا مطحون في الشغل اه وبالمناسبه فتحت شركه مقولات وعملت اسم في السوق وبقيت من اكبر التجار في السوق المصري وبقا ليا اسم وكل دا وانا عندي حوالي 30 سنه بس 30 سنه من الشقا والتعب والمرممطه و طبعا لقيت امي مهتما بيا لدرجه بقت بتاكلني كويس وتصر عليا ان تأكلني بي اديها طبعا بدل مكان عندها سلسله دهب وحده اشتريت لها عشرا عوضتها الحرمان والجوع والتعب والقرف هيا وخالتي لان خالتي جوزها كان سكري وبياخد دهبها لحد منا طلقتها منو وخدت بنتها معاها وعاشو معايا وجبتلها دهب بدل الاتباع و بسبب الاسم بتعاعي لقيت شركات كتير جم يتعقدو معايا وطبعا مش علشان السمعه لا علشان النواد الخام بتاعي كنت مختلف عن باقي التجار كان الجبس عند التجار غير بيقعد حوالي 5 سنين ويبتدي يشرخ لاكن الجبس بتاعي بيقعد 10 سنين اكنو لسا جديد فا فرق خامات طبعا مبقاش يرضي ليا الخساره لباقي التجار في خلتهم يخادو من المواد الخام بتاعتي ويعني بقو منفذ بيع معتمد ليا والارباح بقت الضعف والسوق كلو كسب لان انا كنت باخد 25٪ من تمن البيعه والباقي للتاجر
وفتحت فورع في الشيخ زايد والتجمع واكتوبر ومدينه نصر ومصر الجديده وباقي المحفظات
وفيوم لقيت امي لبسا قميص نوم احمر ومسرحا شعرها وحطه ريحه قالبه الفيلا كانت ريحة سكسي فشخ وبتقولي هتاكل قولتلها هخش استحما عبقال متحضري الاكل، هيا: ماشي ياحبيبي، دخلت اسحميت وحطيت ريحة سكسي ونزلت اشوف اكل اي لقيت سمك و جمبري و كبوريا واستكوزا وشوربه سي فود وندتها قولتلها تعالي كلي قلتلي لا قلتلها تعدمييني لو ماكلتي لقتها جبت كلت بس كانت تأكلني في بوقي وانا بقيت اكلها في بقها خلصت الاكل وقمت غسلت ايدي لقيت زبي واقف قدامي مترين دخلت قعدت جمبها علي الكنبه وبتديت اقرب اقرب لحد مره واحد بوستها لقيتها بتتجاوب معايا بس انا المرادي شلتها الاوضي بتاعتي انا وهيا ورميتها علي السرير وقلعت هدومي ودخلت كملت بوس فيها وكل مابوسها القيها بتقول اه ةةةةةةةةةةة قمت نزلت علي كسها ولحستو وبعدها لقتها بتقولي دخلو قولتها اي قالتي دخلو يابني ومكملتش الكلمه قومت مدخلو ا صوتت وصوت صويتها مالا الفيلا وهي، اههههههه يكسيي نيك فيه انا بقالي 20 سنه محرومه نيك نيك يقلبمك لحد ماقتها صوتت عرفت انها جابت قمت سرعت وجبت انا كمان وارتحت خمس دقايق وكملت بس حسيت وانا بنكها انا حد بيبص علينا مختش في بالي وكملت لحد مفشختها ودخلت انا وهيا استحمينا وعملت معاها واحد في الحمام وطلعنا واحنا طالعين لقتها بتقولي من النهارده انا مش امك انا مراتك، انا: تمام يمراتي وضحكنا ونزلنا تحت شربنا
نسكافيه وقلتلها تعالي نخرج، هي: حاضر يجوزي وطلعنا انا وهيا لبسنا ونزلنا خرجنا جبنا كام حاجه من المول ودخلت محل مجوهرات وطبعنا علشان انا تاجر عملولي خصم حوالي 25٪ اشترلتها سلسله الماظ علي خاتم وخرجنا واحنا خرجي قولتلها دي شبكتي وفرحت قوي واتعشينا انا وهيا في مطعم مشهور وروحنا عملنا واحد مع بعض ونمنا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ/

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, غريب عن العالم, Siko Jimy و 7 آخرين
الاحداث سريعه جدا

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و سامي الاسكندراني
لازم يكون فيه حبكه للقصه

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
دانا بعمل مقدمه مش اكتر

• عجبني
نرجع و نقول نفس الكلام .
اختصار الاحداث بعنف و غياب العمق النفسى للشخصيات مخليين الاحداث سطحيه جدا

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و سامي الاسكندراني
انت بتجري بالأحداث عشان توصل لمشهد الجنس
ده اهم شئ عندك

• عجبني
  • عجبني
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياسطا هو مين اللي ضحك عليك وقالك ان الخرا دا قصه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و برنس الكون
ياسطا انا انتقدتك قبل كدا وقولتلك اللى بتكتبه ده قرف وبقولك تانى وبنصحك بعدم الكتابه او تظبط الهبد ده

• عجبني
يا صاحبي ياريت تقراء قصتك تانى لان القصة مش تدخل دماغ عيل صغير احترم عقل القارلء عشان هو يحترمك و يقدرك

• عجبني
يا صاحبي ياريت تقراء قصتك تانى لان القصة مش تدخل دماغ عيل صغير احترم عقل القارلء عشان هو يحترمك و يقدرك
تمام بصديقي

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
  • عجبني
تمام بصديقي
ده مش تقليل منك او انك مش تكمل بس ياريت تكتب قصة واقعية شوية انت باين لسة جديدة لانى بالى اربع سنين عشان اقدر اكتب قصة ولسة كاتب من اسبوع

ده مش تقليل منك او انك مش تكمل بس ياريت تكتب قصة واقعية شوية انت باين لسة جديدة لانى بالى اربع سنين عشان اقدر اكتب قصة ولسة كاتب من اسبوع
تمام انا بحاول اعمل قصه حلوه و رومنسي اكتر من المحارم انتا فاهم

• عجبني
اولا: حابب اعتذر لكل الناس انا دلوقتي هنهي القصة دلوقتي من الجزء التني مش هنزل التالت علشان هعمل قصه رومنسي اكتر من جنسي ومحارم تمام 👍

• بيضحكني
تمام انا بحاول اعمل قصه حلوه و رومنسي اكتر من المحاارم انتا فاهم
فاهم بس اسمع منى أقرأ اكتر وافهم الى بتقراه وحلله وبعد كده فكر فى قصة واكتب

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل