NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دياثة واقعية زوجي تركني فريسة لعمال المحارة السوداني

amiraaatif00

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
16 مايو 2024
المشاركات
5
مستوى التفاعل
26
نقاط
155
الجنس
أنثي
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
JPzf2dF.md.jpg
اسفة لو القصة مملة ده علشان اول مرة اكتب قصصي و علشان دي قصة حقيقية ١٠٠٪ واول تجربة في حياتي كنت محترمة بس الي جاي كنت بقيت شرموطة خلاص هههههههههههه
عايزة احكيلكم علي موقف حصل معايا لما كنت ساكنة في القاهرة
كنت واخدة شقة ايجار سعرها كويس جدا في منطقة الطالبية في الهرم ممكن تكونوا عارفينها والمنطقة دي مليانة شباب سمر كتيير من السودان وكذا بلد
المهم العمارة الي خدت فيها ايجار كانت معظمها مش ساكن لسه والشقة الي فوقي بتاعت عريس وبيوضبها علشان فرحه باين وكلها عمال ودق وخبط
مرة من المرات بتاعة الدق خدت بالي أن فيه نقط مياه بتنزل علي السجادة ببص علي السقف لقيته مشروخ كده وبينزل مياه اتصلت علي صاحب الشقة قالي أنه هيجيلي في الطريق و هيتصل بصاحب الشقة الي فوق ومقلقش وكده وقفلت معاه
بنتي جودي كانت نامت كان عندها شهرين تقريبا شربت لبنها وراحت في سابع نومة قومت لبست العباية والطرحة واستنيتهم نص ساعة والباب خبط فتحت لقيت الحاج محمد الي هو صاحب الشقة ومعاه راجل كبير ده تقريبا المعلم الي مشغل الناس الي فوق زي مقاول كده
دخلوا وعلي حظي الشرخ في اوضه النوم وللاسف كان فيه اندر وسنتيان نسيت اشيلهم ومشوفتهومش دخلوا لقوهم في وشهم اتوتتروا شوية وبصوا علي السقف وعلي الجردل الي حاطه علشان المياه الي بتنزل وخرجوا بره بسرعة
الراجل قالة دي فعلا مننا ومعلش هظبطلك الدنيا كلها واتفقوا ومشيوا
الراجل نزلي معاه عامل اسمر اوووووي اوووووي من النوع الي بعشقه وعضلات وفنلةوكت بيضه ملسوعة بسجاير من كل حته وقالي أن بدر ده كان اسمه هيوقع السقف و هيصبه وهيكون من بكرة بس حاولي تفضي لينا اوضه النوم وكده ف قالي اساعدك قولتله لا شكرا طبعا قوضه النوم مليانة قمصان وحاجات مينفعش يشوفها
مشيوا واتصلت بالست الي بتمسحلي الشقة قولتلها تجيب واحدة او اتنين معاها ونقلنا فعلا كل حاجه و فضيت الاوضه وجه تاني يوم كسر السقف وانا كنت بكلم جوزي علي النت بشرحله الي حصل وهو كان قلقان علشان معايا راجل غريب بس قولتله اني فاتحة الباب والمعلم بتاعه كل ثانية بيجي يشوفه وصل لايه اطمن جوزي وقفل وسيبني مع الوحش الكاسر ده
قعدت احاول اتلهي في التليفون بس كل شوية عيني تيجي عليه وعلي عضلاته وسماره
سرحت لحد ما لقيته بينده عليا مدام قولتله نعم
قالي مفيش كوباية شاي
قولتله حاضر قومت اعمله الشاي وجيبتهوله ودي كانت اول مره أقرب منه واشوفه من قريب واشم ريحة عرقه وهو بيشتغل ولعنننني خالص
وهو للاسف خد باله
خرجت جري ومسكت التليفون شويه وقالي انا خلصت وطلع قومت ابص علي شغله لقيته نازل ومعاه كل العمال الي فوق ومروحيين كانوا حوالي ٦ ولقيته بيشاورلهم عليا ونزل انا جرييت قفلت الباب ودخلت نمت مع بنتي في الروضه التانيه
جه تاني يوم قولتله هو فاضل اد ايه قالي خلاص النهاردة وبكره بس قولتله تمام جدا علشان الدنيا متلغبطة عندي جامد
استغل سؤالي وقعد يرغي انتي منين وكده وعرفت أنه من السودان وبيضتغل وبيدرس في الأزهر وعمره ٢٤ سنة
وهو عرف اني متجوزة ودي بنتي و بشتغل بس واخدة إجازة من يوم الولادة علشان جودي بنتي لحد ماتكبر وقعدنا نرغي شويه وحبيت طريقة كلامة وهزاره والنكت الي بيقولها وقعد معاه اليوم كله لحد ما جودي صحيت استأذنته وروحت رديت الباب وطلعت صدري لجودي ارضعها لقيته بيخبط علي الباب داريت صدري بسرعه وقومتله وقالي أنه هيطلع يجيب عدة وحاجات من فوق قولتله تمام ودخلت سيبت الباب مفتوح علي أساس أن مفيش حد ورضعت جودي ومسكت التليفون اقلب فيه شوية ببص قدامي لقيته مبلم في صدري الابيض اتكسفت اوي واتعصبت جدا قفلت الباب برجلي وانا قاعدة علي السرير الاوض صغيرة جدا ولبست وخرجت قولتله ايه الي انت عملته ده قالي انا اسف بس انتي جميله اوي ومرة زينة افتكرتها شتيمة بس طلعت كلمة مرة عندها
قولتله طيب لو سمحت اطلع انده للمعلم بتاعك
قالي حاضر وطلع وهو مرعوب
فكرت في اني ممكن اضره وهو غريب مش من البلد وجه هو والراجل عماليين يتوشوشوا عملت ايه ياد وهو يقوله و**** ما عملت اي شئ
جه وانا بصراحة غيرت الي كنت عايزة أقوله وانا متعصبة قولتله دلوقتي يا معلم الشغل ده اكيد مش هيخلص بكرة زي ماوعدتوني قالي حقك علينا بس هو هيعمل حاجه كده اسمها مصيص وبكرة هيمحر وخلاص كده ياست الكل متقلقيش قولتله تمام معلش نزلتك بس عايزة اخلص قالي تؤمرينس ياست البنات راح الواد قاله مدام اميرة قالي لمؤخذة وطلع
لقيت للمواد قولتله يارييت متتكررش تاني يا بدر قالي حاضر يا مدام
طلب شاي استاذنته انيم جودي الاول نيمتها ورروحت اعمل وجاياله بالشاي لقيته قلع التيشيرت وجسمه وبطنه كلها عضلات كـ ـسـي جاب مائه كتير اوووووي وهيجت اوي اوي اوي عليه قعدت معاه وهو كده هو فوق وانا اناوله الحاجه واقعد اوطي وادلع قدامه
لحد ما هو كمان اتجنن مانا مش هتجنن لوحدي خلص ونزل قالي مش هلحق اتشطف فوق ممكن استخدم الحمام قولتله اتفضل قالي هطلع اجيب لبسي وانزل طلع ونزل فضيتله الحمام ودخل
بس مقفلش الباب رده بس ودخل البانيوا وشغل الدش كل ده انا سامعة بس ونفسي اشوف ومانعة نفسي بالعافية لحد ما بقتش قادرة فتحت الباب شويه ابص ويلهوووووووووي علي حجم بتاعه و**** قد دراعي في اللحظة دي ما فوقتش غير وانا تحت بتاعه وماسكاه بدعك فيه
فوقت علي كلمته عجبك ياشرموطة
تضايقت من نفسي اوي بس هموت لو متناكتش من الزب ده والي يحصل يحصل بقي قعدت أمص اوي والحس بيوضه اوووووي وهو بيتأوه راح ماسكني دخلني تحت الدش افتكرت أن باب الشقة مفتوح جريت قفلته وانا لبسي متغرق ورجعت لفحلي تاني قلعني العباية والبرا وقعد يرضع في بزازي وكانت بتنزل لين كتير اوي علشان كنت برضع جودي وقلعني الاندر ونزل علشان يلحس كسي بس ملقاش اني مهتمة بنفسي مرضيش نيكني ولا يعمل معايا حاجه وخرج نشف جسمه ولبس وانا مكسوفه اوي قاعدة في الحمام لحد ما يمشي
لقيته بينده عليا خرجت وانا لافه الفوطة حوليا راح ماسكني من شعري وقالي بكرة يابنت المتناكة الاقيكي بتبرءي دخلتك بكرة يالبوة
حسيت احساس حلو اوووووي ومشي مسحت مكان ما غرقت الصالة وانا بقفل باب الشقة ولبست نزلت جبت مكنة شعر وسويت وحنة وكعب غزال وعملت شعري ونضفت كل حاجه ولا اجدعها عروسة ورضعت جودي نامت وانا روحت في سابع نومة صحيت علي خبط الباب ببص علي الساعة لقيتها ٦ الصبح وهما بيبدءوا الضهر وانا مش مستنية حد لبست العباية والطرحة وبفتح لقيت بدر ومعاه المعلم بتاعه
المعلم قالي صباح الخير بدر قالي انك طلبتي منه يجيي من الصبح بدري علشان يخلص
قولتله فعلا طلبت كده وسالت عليك يا معلم بس قالولي مشي
قالي خلاص هو معاكي ياست هانم بس انا هروح اشتري حاجات خدي رقمي علشان لو اتلكع في الشغل كلميني
خدت رقمه ومشي وبدر دخل
لقيته قعد علي الانتريه وانا رايحاله قالي اقفي وقفت
قالي اقلعي العباية وانا بسمع كلامة اكنه جوزي
قلعت وجسمي الابيض بأن قدامه بينووووور
لقيت زوبره تحت البنطلون بقي ١٠ متر ههههه
قالي انزلي علي ركبتك ياكلبه نزلت وطلعت لساني قالي تعالي فكي الحزام وطلعي بتاعي جريت وانا علي ركبتي قلعنه البنطلون والكوتشي والجزمة وقعدت امصله كتير اوي يجيي ربع ساعة وهو زوبره زي الحديدة لقيته راح مقومني قلعني البرا والاندر وشالني لاوضه الضيوف فيها سرير صغير كده رماني عليه ونزل علي رقبتي قعد يبوس فيها وطلع علي شفايفي مسك لساني يبوس فيه اوي ونزل علي سرتي وبطني يبوس ويلحس فيهم لحد ما وصل لكسي قعد يدعك فيه مرضيش يلحسه وقام وخلاني افنئس طيزي وبل زوبره وراح راشقه كله في كسي خلاني صوت صويييت لولا أن العمارة مش ساكنة كنت اتفضحت وقعد ينطتني علي زوبره اكتر من ساعة لما كنت همووووت وبترعش من كتر النيك اكتر مده قعدتها مع جوزي ١٣ دقيقة والواد مش بيتعب حتي
لحد ما جابهم في كسي بحر لبن كتييييير اوووووي
قومت جري علي الحمام غسلت كسي اوي خوفت احمل وكان لازم يجيبهم في كسي يطفي ناره واستريحت اوي اليوم ده استحميت ولبست ودخلت نمت مفوقتش غير والباب بيتقفل خرجت لقيت الساعه ٥ العصر و السقف خلصان وبدر مشي ومشوفتهوش تاني 😭😢
 
  • عجبني
التفاعلات: Kinglear221 و Abo hassan
تم تحذيرك للدعوة لجروب خارجي لا تكررها
 
  • عجبني
التفاعلات: amiraaatif00
JPzf2dF.md.jpg
اسفة لو القصة مملة ده علشان اول مرة اكتب قصصي و علشان دي قصة حقيقية ١٠٠٪ واول تجربة في حياتي كنت محترمة بس الي جاي كنت بقيت شرموطة خلاص هههههههههههه
عايزة احكيلكم علي موقف حصل معايا لما كنت ساكنة في القاهرة
كنت واخدة شقة ايجار سعرها كويس جدا في منطقة الطالبية في الهرم ممكن تكونوا عارفينها والمنطقة دي مليانة شباب سمر كتيير من السودان وكذا بلد
المهم العمارة الي خدت فيها ايجار كانت معظمها مش ساكن لسه والشقة الي فوقي بتاعت عريس وبيوضبها علشان فرحه باين وكلها عمال ودق وخبط
مرة من المرات بتاعة الدق خدت بالي أن فيه نقط مياه بتنزل علي السجادة ببص علي السقف لقيته مشروخ كده وبينزل مياه اتصلت علي صاحب الشقة قالي أنه هيجيلي في الطريق و هيتصل بصاحب الشقة الي فوق ومقلقش وكده وقفلت معاه
بنتي جودي كانت نامت كان عندها شهرين تقريبا شربت لبنها وراحت في سابع نومة قومت لبست العباية والطرحة واستنيتهم نص ساعة والباب خبط فتحت لقيت الحاج محمد الي هو صاحب الشقة ومعاه راجل كبير ده تقريبا المعلم الي مشغل الناس الي فوق زي مقاول كده
دخلوا وعلي حظي الشرخ في اوضه النوم وللاسف كان فيه اندر وسنتيان نسيت اشيلهم ومشوفتهومش دخلوا لقوهم في وشهم اتوتتروا شوية وبصوا علي السقف وعلي الجردل الي حاطه علشان المياه الي بتنزل وخرجوا بره بسرعة
الراجل قالة دي فعلا مننا ومعلش هظبطلك الدنيا كلها واتفقوا ومشيوا
الراجل نزلي معاه عامل اسمر اوووووي اوووووي من النوع الي بعشقه وعضلات وفنلةوكت بيضه ملسوعة بسجاير من كل حته وقالي أن بدر ده كان اسمه هيوقع السقف و هيصبه وهيكون من بكرة بس حاولي تفضي لينا اوضه النوم وكده ف قالي اساعدك قولتله لا شكرا طبعا قوضه النوم مليانة قمصان وحاجات مينفعش يشوفها
مشيوا واتصلت بالست الي بتمسحلي الشقة قولتلها تجيب واحدة او اتنين معاها ونقلنا فعلا كل حاجه و فضيت الاوضه وجه تاني يوم كسر السقف وانا كنت بكلم جوزي علي النت بشرحله الي حصل وهو كان قلقان علشان معايا راجل غريب بس قولتله اني فاتحة الباب والمعلم بتاعه كل ثانية بيجي يشوفه وصل لايه اطمن جوزي وقفل وسيبني مع الوحش الكاسر ده
قعدت احاول اتلهي في التليفون بس كل شوية عيني تيجي عليه وعلي عضلاته وسماره
سرحت لحد ما لقيته بينده عليا مدام قولتله نعم
قالي مفيش كوباية شاي
قولتله حاضر قومت اعمله الشاي وجيبتهوله ودي كانت اول مره أقرب منه واشوفه من قريب واشم ريحة عرقه وهو بيشتغل ولعنننني خالص
وهو للاسف خد باله
خرجت جري ومسكت التليفون شويه وقالي انا خلصت وطلع قومت ابص علي شغله لقيته نازل ومعاه كل العمال الي فوق ومروحيين كانوا حوالي ٦ ولقيته بيشاورلهم عليا ونزل انا جرييت قفلت الباب ودخلت نمت مع بنتي في الروضه التانيه
جه تاني يوم قولتله هو فاضل اد ايه قالي خلاص النهاردة وبكره بس قولتله تمام جدا علشان الدنيا متلغبطة عندي جامد
استغل سؤالي وقعد يرغي انتي منين وكده وعرفت أنه من السودان وبيضتغل وبيدرس في الأزهر وعمره ٢٤ سنة
وهو عرف اني متجوزة ودي بنتي و بشتغل بس واخدة إجازة من يوم الولادة علشان جودي بنتي لحد ماتكبر وقعدنا نرغي شويه وحبيت طريقة كلامة وهزاره والنكت الي بيقولها وقعد معاه اليوم كله لحد ما جودي صحيت استأذنته وروحت رديت الباب وطلعت صدري لجودي ارضعها لقيته بيخبط علي الباب داريت صدري بسرعه وقومتله وقالي أنه هيطلع يجيب عدة وحاجات من فوق قولتله تمام ودخلت سيبت الباب مفتوح علي أساس أن مفيش حد ورضعت جودي ومسكت التليفون اقلب فيه شوية ببص قدامي لقيته مبلم في صدري الابيض اتكسفت اوي واتعصبت جدا قفلت الباب برجلي وانا قاعدة علي السرير الاوض صغيرة جدا ولبست وخرجت قولتله ايه الي انت عملته ده قالي انا اسف بس انتي جميله اوي ومرة زينة افتكرتها شتيمة بس طلعت كلمة مرة عندها
قولتله طيب لو سمحت اطلع انده للمعلم بتاعك
قالي حاضر وطلع وهو مرعوب
فكرت في اني ممكن اضره وهو غريب مش من البلد وجه هو والراجل عماليين يتوشوشوا عملت ايه ياد وهو يقوله و**** ما عملت اي شئ
جه وانا بصراحة غيرت الي كنت عايزة أقوله وانا متعصبة قولتله دلوقتي يا معلم الشغل ده اكيد مش هيخلص بكرة زي ماوعدتوني قالي حقك علينا بس هو هيعمل حاجه كده اسمها مصيص وبكرة هيمحر وخلاص كده ياست الكل متقلقيش قولتله تمام معلش نزلتك بس عايزة اخلص قالي تؤمرينس ياست البنات راح الواد قاله مدام اميرة قالي لمؤخذة وطلع
لقيت للمواد قولتله يارييت متتكررش تاني يا بدر قالي حاضر يا مدام
طلب شاي استاذنته انيم جودي الاول نيمتها ورروحت اعمل وجاياله بالشاي لقيته قلع التيشيرت وجسمه وبطنه كلها عضلات كـ ـسـي جاب مائه كتير اوووووي وهيجت اوي اوي اوي عليه قعدت معاه وهو كده هو فوق وانا اناوله الحاجه واقعد اوطي وادلع قدامه
لحد ما هو كمان اتجنن مانا مش هتجنن لوحدي خلص ونزل قالي مش هلحق اتشطف فوق ممكن استخدم الحمام قولتله اتفضل قالي هطلع اجيب لبسي وانزل طلع ونزل فضيتله الحمام ودخل
بس مقفلش الباب رده بس ودخل البانيوا وشغل الدش كل ده انا سامعة بس ونفسي اشوف ومانعة نفسي بالعافية لحد ما بقتش قادرة فتحت الباب شويه ابص ويلهوووووووووي علي حجم بتاعه و**** قد دراعي في اللحظة دي ما فوقتش غير وانا تحت بتاعه وماسكاه بدعك فيه
فوقت علي كلمته عجبك ياشرموطة
تضايقت من نفسي اوي بس هموت لو متناكتش من الزب ده والي يحصل يحصل بقي قعدت أمص اوي والحس بيوضه اوووووي وهو بيتأوه راح ماسكني دخلني تحت الدش افتكرت أن باب الشقة مفتوح جريت قفلته وانا لبسي متغرق ورجعت لفحلي تاني قلعني العباية والبرا وقعد يرضع في بزازي وكانت بتنزل لين كتير اوي علشان كنت برضع جودي وقلعني الاندر ونزل علشان يلحس كسي بس ملقاش اني مهتمة بنفسي مرضيش نيكني ولا يعمل معايا حاجه وخرج نشف جسمه ولبس وانا مكسوفه اوي قاعدة في الحمام لحد ما يمشي
لقيته بينده عليا خرجت وانا لافه الفوطة حوليا راح ماسكني من شعري وقالي بكرة يابنت المتناكة الاقيكي بتبرءي دخلتك بكرة يالبوة
حسيت احساس حلو اوووووي ومشي مسحت مكان ما غرقت الصالة وانا بقفل باب الشقة ولبست نزلت جبت مكنة شعر وسويت وحنة وكعب غزال وعملت شعري ونضفت كل حاجه ولا اجدعها عروسة ورضعت جودي نامت وانا روحت في سابع نومة صحيت علي خبط الباب ببص علي الساعة لقيتها ٦ الصبح وهما بيبدءوا الضهر وانا مش مستنية حد لبست العباية والطرحة وبفتح لقيت بدر ومعاه المعلم بتاعه
المعلم قالي صباح الخير بدر قالي انك طلبتي منه يجيي من الصبح بدري علشان يخلص
قولتله فعلا طلبت كده وسالت عليك يا معلم بس قالولي مشي
قالي خلاص هو معاكي ياست هانم بس انا هروح اشتري حاجات خدي رقمي علشان لو اتلكع في الشغل كلميني
خدت رقمه ومشي وبدر دخل
لقيته قعد علي الانتريه وانا رايحاله قالي اقفي وقفت
قالي اقلعي العباية وانا بسمع كلامة اكنه جوزي
قلعت وجسمي الابيض بأن قدامه بينووووور
لقيت زوبره تحت البنطلون بقي ١٠ متر ههههه
قالي انزلي علي ركبتك ياكلبه نزلت وطلعت لساني قالي تعالي فكي الحزام وطلعي بتاعي جريت وانا علي ركبتي قلعنه البنطلون والكوتشي والجزمة وقعدت امصله كتير اوي يجيي ربع ساعة وهو زوبره زي الحديدة لقيته راح مقومني قلعني البرا والاندر وشالني لاوضه الضيوف فيها سرير صغير كده رماني عليه ونزل علي رقبتي قعد يبوس فيها وطلع علي شفايفي مسك لساني يبوس فيه اوي ونزل علي سرتي وبطني يبوس ويلحس فيهم لحد ما وصل لكسي قعد يدعك فيه مرضيش يلحسه وقام وخلاني افنئس طيزي وبل زوبره وراح راشقه كله في كسي خلاني صوت صويييت لولا أن العمارة مش ساكنة كنت اتفضحت وقعد ينطتني علي زوبره اكتر من ساعة لما كنت همووووت وبترعش من كتر النيك اكتر مده قعدتها مع جوزي ١٣ دقيقة والواد مش بيتعب حتي
لحد ما جابهم في كسي بحر لبن كتييييير اوووووي
قومت جري علي الحمام غسلت كسي اوي خوفت احمل وكان لازم يجيبهم في كسي يطفي ناره واستريحت اوي اليوم ده استحميت ولبست ودخلت نمت مفوقتش غير والباب بيتقفل خرجت لقيت الساعه ٥ العصر و السقف خلصان وبدر مشي ومشوفتهوش تاني 😭😢
أتمنى متكونش آخر قصة
 
JPzf2dF.md.jpg
اسفة لو القصة مملة ده علشان اول مرة اكتب قصصي و علشان دي قصة حقيقية ١٠٠٪ واول تجربة في حياتي كنت محترمة بس الي جاي كنت بقيت شرموطة خلاص هههههههههههه
عايزة احكيلكم علي موقف حصل معايا لما كنت ساكنة في القاهرة
كنت واخدة شقة ايجار سعرها كويس جدا في منطقة الطالبية في الهرم ممكن تكونوا عارفينها والمنطقة دي مليانة شباب سمر كتيير من السودان وكذا بلد
المهم العمارة الي خدت فيها ايجار كانت معظمها مش ساكن لسه والشقة الي فوقي بتاعت عريس وبيوضبها علشان فرحه باين وكلها عمال ودق وخبط
مرة من المرات بتاعة الدق خدت بالي أن فيه نقط مياه بتنزل علي السجادة ببص علي السقف لقيته مشروخ كده وبينزل مياه اتصلت علي صاحب الشقة قالي أنه هيجيلي في الطريق و هيتصل بصاحب الشقة الي فوق ومقلقش وكده وقفلت معاه
بنتي جودي كانت نامت كان عندها شهرين تقريبا شربت لبنها وراحت في سابع نومة قومت لبست العباية والطرحة واستنيتهم نص ساعة والباب خبط فتحت لقيت الحاج محمد الي هو صاحب الشقة ومعاه راجل كبير ده تقريبا المعلم الي مشغل الناس الي فوق زي مقاول كده
دخلوا وعلي حظي الشرخ في اوضه النوم وللاسف كان فيه اندر وسنتيان نسيت اشيلهم ومشوفتهومش دخلوا لقوهم في وشهم اتوتتروا شوية وبصوا علي السقف وعلي الجردل الي حاطه علشان المياه الي بتنزل وخرجوا بره بسرعة
الراجل قالة دي فعلا مننا ومعلش هظبطلك الدنيا كلها واتفقوا ومشيوا
الراجل نزلي معاه عامل اسمر اوووووي اوووووي من النوع الي بعشقه وعضلات وفنلةوكت بيضه ملسوعة بسجاير من كل حته وقالي أن بدر ده كان اسمه هيوقع السقف و هيصبه وهيكون من بكرة بس حاولي تفضي لينا اوضه النوم وكده ف قالي اساعدك قولتله لا شكرا طبعا قوضه النوم مليانة قمصان وحاجات مينفعش يشوفها
مشيوا واتصلت بالست الي بتمسحلي الشقة قولتلها تجيب واحدة او اتنين معاها ونقلنا فعلا كل حاجه و فضيت الاوضه وجه تاني يوم كسر السقف وانا كنت بكلم جوزي علي النت بشرحله الي حصل وهو كان قلقان علشان معايا راجل غريب بس قولتله اني فاتحة الباب والمعلم بتاعه كل ثانية بيجي يشوفه وصل لايه اطمن جوزي وقفل وسيبني مع الوحش الكاسر ده
قعدت احاول اتلهي في التليفون بس كل شوية عيني تيجي عليه وعلي عضلاته وسماره
سرحت لحد ما لقيته بينده عليا مدام قولتله نعم
قالي مفيش كوباية شاي
قولتله حاضر قومت اعمله الشاي وجيبتهوله ودي كانت اول مره أقرب منه واشوفه من قريب واشم ريحة عرقه وهو بيشتغل ولعنننني خالص
وهو للاسف خد باله
خرجت جري ومسكت التليفون شويه وقالي انا خلصت وطلع قومت ابص علي شغله لقيته نازل ومعاه كل العمال الي فوق ومروحيين كانوا حوالي ٦ ولقيته بيشاورلهم عليا ونزل انا جرييت قفلت الباب ودخلت نمت مع بنتي في الروضه التانيه
جه تاني يوم قولتله هو فاضل اد ايه قالي خلاص النهاردة وبكره بس قولتله تمام جدا علشان الدنيا متلغبطة عندي جامد
استغل سؤالي وقعد يرغي انتي منين وكده وعرفت أنه من السودان وبيضتغل وبيدرس في الأزهر وعمره ٢٤ سنة
وهو عرف اني متجوزة ودي بنتي و بشتغل بس واخدة إجازة من يوم الولادة علشان جودي بنتي لحد ماتكبر وقعدنا نرغي شويه وحبيت طريقة كلامة وهزاره والنكت الي بيقولها وقعد معاه اليوم كله لحد ما جودي صحيت استأذنته وروحت رديت الباب وطلعت صدري لجودي ارضعها لقيته بيخبط علي الباب داريت صدري بسرعه وقومتله وقالي أنه هيطلع يجيب عدة وحاجات من فوق قولتله تمام ودخلت سيبت الباب مفتوح علي أساس أن مفيش حد ورضعت جودي ومسكت التليفون اقلب فيه شوية ببص قدامي لقيته مبلم في صدري الابيض اتكسفت اوي واتعصبت جدا قفلت الباب برجلي وانا قاعدة علي السرير الاوض صغيرة جدا ولبست وخرجت قولتله ايه الي انت عملته ده قالي انا اسف بس انتي جميله اوي ومرة زينة افتكرتها شتيمة بس طلعت كلمة مرة عندها
قولتله طيب لو سمحت اطلع انده للمعلم بتاعك
قالي حاضر وطلع وهو مرعوب
فكرت في اني ممكن اضره وهو غريب مش من البلد وجه هو والراجل عماليين يتوشوشوا عملت ايه ياد وهو يقوله و**** ما عملت اي شئ
جه وانا بصراحة غيرت الي كنت عايزة أقوله وانا متعصبة قولتله دلوقتي يا معلم الشغل ده اكيد مش هيخلص بكرة زي ماوعدتوني قالي حقك علينا بس هو هيعمل حاجه كده اسمها مصيص وبكرة هيمحر وخلاص كده ياست الكل متقلقيش قولتله تمام معلش نزلتك بس عايزة اخلص قالي تؤمرينس ياست البنات راح الواد قاله مدام اميرة قالي لمؤخذة وطلع
لقيت للمواد قولتله يارييت متتكررش تاني يا بدر قالي حاضر يا مدام
طلب شاي استاذنته انيم جودي الاول نيمتها ورروحت اعمل وجاياله بالشاي لقيته قلع التيشيرت وجسمه وبطنه كلها عضلات كـ ـسـي جاب مائه كتير اوووووي وهيجت اوي اوي اوي عليه قعدت معاه وهو كده هو فوق وانا اناوله الحاجه واقعد اوطي وادلع قدامه
لحد ما هو كمان اتجنن مانا مش هتجنن لوحدي خلص ونزل قالي مش هلحق اتشطف فوق ممكن استخدم الحمام قولتله اتفضل قالي هطلع اجيب لبسي وانزل طلع ونزل فضيتله الحمام ودخل
بس مقفلش الباب رده بس ودخل البانيوا وشغل الدش كل ده انا سامعة بس ونفسي اشوف ومانعة نفسي بالعافية لحد ما بقتش قادرة فتحت الباب شويه ابص ويلهوووووووووي علي حجم بتاعه و**** قد دراعي في اللحظة دي ما فوقتش غير وانا تحت بتاعه وماسكاه بدعك فيه
فوقت علي كلمته عجبك ياشرموطة
تضايقت من نفسي اوي بس هموت لو متناكتش من الزب ده والي يحصل يحصل بقي قعدت أمص اوي والحس بيوضه اوووووي وهو بيتأوه راح ماسكني دخلني تحت الدش افتكرت أن باب الشقة مفتوح جريت قفلته وانا لبسي متغرق ورجعت لفحلي تاني قلعني العباية والبرا وقعد يرضع في بزازي وكانت بتنزل لين كتير اوي علشان كنت برضع جودي وقلعني الاندر ونزل علشان يلحس كسي بس ملقاش اني مهتمة بنفسي مرضيش نيكني ولا يعمل معايا حاجه وخرج نشف جسمه ولبس وانا مكسوفه اوي قاعدة في الحمام لحد ما يمشي
لقيته بينده عليا خرجت وانا لافه الفوطة حوليا راح ماسكني من شعري وقالي بكرة يابنت المتناكة الاقيكي بتبرءي دخلتك بكرة يالبوة
حسيت احساس حلو اوووووي ومشي مسحت مكان ما غرقت الصالة وانا بقفل باب الشقة ولبست نزلت جبت مكنة شعر وسويت وحنة وكعب غزال وعملت شعري ونضفت كل حاجه ولا اجدعها عروسة ورضعت جودي نامت وانا روحت في سابع نومة صحيت علي خبط الباب ببص علي الساعة لقيتها ٦ الصبح وهما بيبدءوا الضهر وانا مش مستنية حد لبست العباية والطرحة وبفتح لقيت بدر ومعاه المعلم بتاعه
المعلم قالي صباح الخير بدر قالي انك طلبتي منه يجيي من الصبح بدري علشان يخلص
قولتله فعلا طلبت كده وسالت عليك يا معلم بس قالولي مشي
قالي خلاص هو معاكي ياست هانم بس انا هروح اشتري حاجات خدي رقمي علشان لو اتلكع في الشغل كلميني
خدت رقمه ومشي وبدر دخل
لقيته قعد علي الانتريه وانا رايحاله قالي اقفي وقفت
قالي اقلعي العباية وانا بسمع كلامة اكنه جوزي
قلعت وجسمي الابيض بأن قدامه بينووووور
لقيت زوبره تحت البنطلون بقي ١٠ متر ههههه
قالي انزلي علي ركبتك ياكلبه نزلت وطلعت لساني قالي تعالي فكي الحزام وطلعي بتاعي جريت وانا علي ركبتي قلعنه البنطلون والكوتشي والجزمة وقعدت امصله كتير اوي يجيي ربع ساعة وهو زوبره زي الحديدة لقيته راح مقومني قلعني البرا والاندر وشالني لاوضه الضيوف فيها سرير صغير كده رماني عليه ونزل علي رقبتي قعد يبوس فيها وطلع علي شفايفي مسك لساني يبوس فيه اوي ونزل علي سرتي وبطني يبوس ويلحس فيهم لحد ما وصل لكسي قعد يدعك فيه مرضيش يلحسه وقام وخلاني افنئس طيزي وبل زوبره وراح راشقه كله في كسي خلاني صوت صويييت لولا أن العمارة مش ساكنة كنت اتفضحت وقعد ينطتني علي زوبره اكتر من ساعة لما كنت همووووت وبترعش من كتر النيك اكتر مده قعدتها مع جوزي ١٣ دقيقة والواد مش بيتعب حتي
لحد ما جابهم في كسي بحر لبن كتييييير اوووووي
قومت جري علي الحمام غسلت كسي اوي خوفت احمل وكان لازم يجيبهم في كسي يطفي ناره واستريحت اوي اليوم ده استحميت ولبست ودخلت نمت مفوقتش غير والباب بيتقفل خرجت لقيت الساعه ٥ العصر و السقف خلصان وبدر مشي ومشوفتهوش تاني 😭😢
ياريت متكتبيش تانى
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%