NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

امتا الجزء السادس

بص يسطا انت قصصك جامدة فشخ وسيبك من اي حد يقولك مينفعش وانسي اللي حصل للبلوج القديم وفكر بالجديد♥️
حبيبي + تسلم

التعديل الأخير:
التعديل الأخير:
التعديل الأخير:
انت مشوقنا بقالك كتير يحب فين الباقى بقا يسطا
هي القصة خلصانة من زمان ع بلوجي., بس للاسف سياسات النشر هنا بقت صعبة ف مش هقدر اكمل., اسف

التعديل الأخير:
روووووووووعة وفى انتظار التكملة

هي القصة خلصانة من زمان ع بلوجي., بس للاسف سياسات النشر هنا بقت صعبة ف مش هقدر اكمل., اسف
هل من الممكن أن توضح، ما هي المشاكل التي تراها بسياسات النشر؟
حتى نحاول ان نعالجها لك، حسب المتاح والممكن

هل من الممكن أن توضح، ما هي المشاكل التي تراها بسياسات النشر؟
حتى نحاول ان نعالجها لك، حسب المتاح والممكن
هي المشكلة الوحيدة بالنسبة ليا., هي ان السايت بقي من سياساته اني محطش لينك ل بلوجي اللي عليه قصصي + زمان ايام نسوانجي القديم, كنت عادي بحط اي لينك يعجبني و بكتب اللي انا عاوزه و مكنش فيه مشاكل مدام القصة ملكي و انا اللي كاتبها (يستثني من ده قصص المسابقة اللي الموقع كان بيشترط ميبقاش فيها اي لينك خارجي و ع كدة مدخلتش ب قصة منة المسابقة بتاعتكم)., بس دلوقتي عرفت ان ممنوع اني اسيب لينك بلوجي تحت قصتي اللي هي بتاعتي, ف كدة بقت ملك للسايت و ده شئ مش مناسب ليا و ع كدة وقفت., لو الموضوع اتغير و بقي زي زمان اكيد هرجع اكتب هنا + شكرا لاهتمامك و سلامااات

التعديل الأخير:
هي المشكلة الوحيدة بالنسبة ليا., هي ان السايت بقي من سياساته اني محطش لينك ل بلوجي اللي عليه قصصي
من حقك أن تضع ما تريد في توقيعك، لكن داخل القصة لابد فقط من وجود القصة فقط داخل الموضوع
+ زمان ايام نسوانجي القديم, كنت عادي بحط اي لينك يعجبني و بكتب اللي انا عاوزه و مكنش فيه مشاكل مدام القصة ملكي و انا اللي كاتبها (يستثني من ده قصص المسابقة اللي الموقع كان بيشترط ميبقاش فيها اي لينك خارجي و ع كدة مدخلتش ب قصة منة المسابقة بتاعتكم).,
ليس لأن المنتدى التاني لم يطبق ضوابط النشر لسبب أو آخر، معنى ذلك أنها لم تكن موجودة
بس دلوقتي عرفت ان ممنوع اني اسيب لينك بلوجي تحت قصتي اللي هي بتاعتي, ف كدة بقت ملك للسايت و ده شئ مش مناسب ليا و ع كدة وقفت., لو الموضوع اتغير و بقي زي زمان اكيد هرجع اكتب هنا + شكرا لاهتمامك و سلامااات
على كل حال، اتمنى أن تنهي ما بدأت على الاقل، بصفتي قارئا قبل أن أكون مشرفا

التعديل الأخير:
  • حبيته
التفاعلات: يونس
يسطا اي هو اسم البلوج بتاعتك بدالك مش عارف تسيبلنا اللينك 🙃

يسطا اي هو اسم البلوج بتاعتك بدالك مش عارف تسيبلنا اللينك 🙃
هتلاقيه ع صفحتي., بلاش اكتبه هنا ع سياستهم, و كدة كدة انا مش هكتب حاجة هنا تاني, الا لو غيروا سياسة النشر, لان للاسف السياسة الحالية بتخلي اي قصة تتنشر ملك ليهم مش للكاتب + حبيبي

التعديل الأخير:
هتلاقيه ع صفحتي., بلاش اكتبه هنا ع سياستهم, و كدة كدة انا مش هكتب حاجة هنا تاني, الا لو غيروا سياسة النشر, لان للاسف السياسة الحالية بتخلي اي قصة تتنشر ملك ليهم مش للكاتب + حبيبي
ليست سياستنا، القضية وما فيها أنه من حقك أن نتشر في قسم القصص مجرد القصص لا اكثر.

ليس معنى هذا أن النص أصبح في ملكية المنتدى، بل هو باسمك ويظل ملكك، لكن انشر القصة كقصة فقط

• حبيته
ليست سياستنا، القضية وما فيها أنه من حقك أن نتشر في قسم القصص مجرد القصص لا اكثر.

ليس معنى هذا أن النص أصبح في ملكية المنتدى، بل هو باسمك ويظل ملكك، لكن انشر القصة كقصة فقط
تمام., اللي حضرتك تشوفو, و شكرا ع الاهتمام

• عجبني
التفاعلات: برنس المجرة
حرصا من الادارة على تقدير كل الكتاب الموهبين
تم مناقشة مشكلتك ويمكنك نشر البلوجر الخاص بك ولكن فى حدود مواضيعك
تقبل فائق التقدير والاحترام من جميع طاقم الادارة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يونس و أموت فى الجنس
حرصا من الادارة على تقدير كل الكتاب الموهبين
تم مناقشة مشكلتك ويمكنك نشر البلوجر الخاص بك ولكن فى حدود مواضيعك
تقبل فائق التقدير والاحترام من جميع طاقم الادارة
تسلم يا برنس ع الاهتمام و الرد السريع و حاضر هلتزم ف حدود مواضيعي و بس + حبيبي + سلامي ل معلم جامد ع الاهتمام و توصيل صوتي للادارة.., سلامااات

التعديل الأخير:
  • حبيته
التفاعلات: برنس المجرة
تسلم يا برنس ع الاهتمام و الرد السريع و حاضر هلتزم ف حدود مواضيعي و بس + حبيبي + سلامي ل معلم جامد ع الاهتمام و توصيل صوتي للادارة.., سلامااات
حبيبى يانجم
انت المفروض تعوض القراء بجزئين
لانى سامع خبر مش ولا بد
بعض القراء بيبحثو عن منة شخصيا عشان يعرفو باقى الحكاية 😉

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%