NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش مناقشة حول المنطق والعاطفة (قول رأيك يهمنا ) ✌️✌️

كلامي مش علي القصة كلامي علي مدة صغيرة اوي فهمني
صغيرة لسبب زى ما تكونى قافلة على *** وما صدق خرج سورى ا لتشبية يس دا افضل مثال ومش تقليل منك بس حبيت افهمك

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
ولا هنا ولا هناك .. متسمحيش لعواطفك هي اللي تمشيلك أمورك من أصغرها لأكبرها .. صدقيني هتتخزوقي (لامؤاخذة ) ده لو متخزوقتيش فعلا !

حتي لو هتعملي علاقة مع حد .. متختاريش الأهبل علشان قلبك دلك عليه علشان شكله الجميل وصدره العريض وشعره الاصفر وعينه الخضرا ، المثل بيقول لا تنيك الاهبل ولا تخلي الاهبل ينيكك ! إختاري بعقلك حد يكون عاقل ومتزن ويحفظ أسرارك في حال بعدتم عن بعض وإنفصلتم ، مش واحد يفضل يبتزك ويفضحك في النهاية !

حبي بعقلك متحبيش بقلبك .
فعلا العاطفة بهدلتني. وجعلت مني اضحكوكة بجد والدليل البوست دة 😁😁

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
فعلا العاطفة بهدلتني. وجعلت مني اضحكوكة بجد والدليل البوست دة 😁😁

أنا مقريتش الردود كلها ومخدتش فكرة عن التفاصيل .. لكن أن بأنصحك بشكل عام .

وزي ما قلتلك .. محدش بيتعلم ببلاش ، إردمي ع اللي فات وإبدأي من جديد ، ولازم تحطي في إعتبارك أن الحياة كلها مطبات ، بس السواق الشاطر اللي بيتعلم من المطبات اللي أكلها وبيعرف يتفادي المطبات الجديدة أو يتجاوزها بأقل الخسائر !

• عجبني
صغيرة لسبب زى ما تكونى قافلة على *** وما صدق خرج سورى ا لتشبية يس دا افضل مثال ومش تقليل منك بس حبيت افهمك
انك انتى ما صدقتى حسيتى حاجة ومكنش في اى فرامل وانطلقتى
انا كشغلى في التصميم والجيرافيك لازم احلل راى العميل كويس وابتكر واقدملة الافضل هو مش الكل بيبقي مبهور لان هو منتظر اقدملة شغل كويس لكن اللى شايفة واو اللى داخل يتفرج ويس حاولى تشوفى الامور من جميع الجهات قبل اى شئ

• عجبني
لاء عادي انا ببقي مبسوطة من كلامك بجد بيبقي واقعي اكتر. بتفق وبختلف بس في الاخر ببقي مبسوطة ،

• عجبني
التفاعلات: Newyaso
لاء عادي انا ببقي مبسوطة من كلامك بجد بيبقي واقعي اكتر. بتفق وبختلف بس في الاخر ببقي مبسوطة ،
دوم الانبساط اليك هنختلف ونتفق شئ وارد لكن الحياة بسيطة بجد واحد زائد واحد بيساوى اثنين عقل زائد عاطفة بيساوى حياة كويسة لكن حاجة لوحدها بتتعب

• عجبني
انك انتى ما صدقتى حسيتى حاجة ومكنش في اى فرامل وانطلقتى
انا كشغلى في التصميم والجيرافيك لازم احلل راى العميل كويس وابتكر واقدملة الافضل هو مش الكل بيبقي مبهور لان هو منتظر اقدملة شغل كويس لكن اللى شايفة واو اللى داخل يتفرج ويس حاولى تشوفى الامور من جميع الجهات قبل اى شئ
اوكي بالمناسبة انا عندي سنتر وبحلل المواقف كويس. بس هرمونات العاطفة الانثويية بتعلي معايا وبفكر بالعاطفة

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
دوم الانبساط اليك هنختلف ونتفق شئ وارد لكن الحياة بسيطة بجد واحد زائد واحد بيساوى اثنين عقل زائد عاطفة بيساوى حياة كويسة لكن حاجة لوحدها بتتعب
**** يديم المحبه بينا يا ياسين 🌹🌹

• عجبني
وهو شخص كويس ومازار كويس مش عارفة اكرة بجد.
ومش هتكرهى ولا حتى كرهتى طليقك لسبب جواكى كويس بجد مش ببالغ بس مازلت بقولك عقلك قبل عاطفتك ولازم الاثنين غير كدا بتاذي نفسك وانا يسعدنى في اى وقت لو اعتبرتينى اخ ليكى وتحكيلي ونتكلم وتاخدى راىى في واى حاجة تحبيها

• عجبني
  • بيضحكني
أنا مقريتش الردود كلها ومخدتش فكرة عن التفاصيل .. لكن أن بأنصحك بشكل عام .

وزي ما قلتلك .. محدش بيتعلم ببلاش ، إردمي ع اللي فات وإبدأي من جديد ، ولازم تحطي في إعتبارك أن الحياة كلها مطبات ، بس السواق الشاطر اللي بيتعلم من المطبات اللي أكلها وبيعرف يتفادي المطبات الجديدة أو يتجاوزها بأقل الخسائر !
خلاص الوقت رجعت لعقلي. وبقيت بدون عاطفة. وفعلا مضبوطة اوي ولكن متأكدة اني هقع في الفخ تاني 😁😁

ومش هتكرهى ولا حتى كرهتى طليقك لسبب جواكى كويس بجد مش ببالغ بس مازلت بقولك عقلك قبل عاطفتك ولازم الاثنين غير كدا بتاذي نفسك وانا يسعدنى في اى وقت لو اعتبرتينى اخ ليكى وتحكيلي ونتكلم وتاخدى راىى في واى حاجة تحبيها

• عجبني
يا رودي انا ما صدقت خلصت ثانوي عام علشان بكره الفلسفه و المنطق جايبهم هنا كمان 😂😂

• بيضحكني
افتكرى دا كويس @مجنونة مطرقعة 😁😁

• عجبني
كويس اجى اخد كورس عندك بقي 🤣🤣🤣
بلاش عشان انا لعنة بجد الي بيقرب مني بيقرف من الحياه 😁😁😁

• عجبني
بيقولو منطقي
مموضوع عجبني بصراحه

• عجبني
يا رودي انا ما صدقت خلصت ثانوي عام علشان بكره الفلسفه و المنطق جايبهم هنا كمان 😂😂
مع رودي مفيش مستحيل تعالي راجع معيا 😁😁

• بيضحكني
التفاعلات: Adam 1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%