NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا موجب ومارست كذا مره وكله اجمع انى جامد الا انى بيجيلى شعور انى عاوز اجرب احساس السالب
مش بميل للزوبر خالص
كذا مره اقول لنفسي قبل م امارس مع اي سالب انى همسك بتاعه وامصه والعب فيه بس بلاقى نفسي وقادت العلاقه مش عاوز ده خالص بمعنى الكلمه
جربت ابعبص نفسي محستش بحاجه قولت يمكن عشان صباع ف وسعت نفسي شويه ودخلت خياره وفضلت ادخل واطلع انى احس بأي متعه مفيش
مع انى بشوف السوالب اللى بيدخلوا خيار وكدا بيكونوا هايجين فشخ ومتمتعين
انا لما دخلتها كانت بودخل وتطلع بسهوله كانت صغيره طبعا بس كنت بحس انى عاوز اطرطر
جبتهم وهيا جوايا وبرده عادى خالص قرفت وندمت ورجعت جربت انى الاقي اي متعه مفيش خالص
سؤالى هنا هل المتعه اللى بيحسها السالب متعه جسديه ولا حسيه
يعنى هل متعته انه يتناك من زوبر ويدخل جواها ويبسطه ولا كونه مع راجل وحاسس انه انثي هو الممتع
انا مش بتكلم عشان يجي اي حد يقولى تعالى هفتحك وابسطك والكلام ده لانى عمرى م هعمل كدا ولو عملت كان هيكون مع سالب عشان لو متجاوبتش معاه يكون عادى
طولت عليكم بس معلش عاوز اعرف رأيكم واحساسكم وهل فى حد جرب وهو كبير واتبسط فعلا
كل اللى مارست معاهم كانوا اتناكوا فى مراحل البلوغ والمراهقه
مصادفتش حد اتفتح وحب الموضوع وهو معدى ال 22 وال21

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Ahmed bk، totoail و el-korsan
انا عن نفسي اول تجربة كانت بعد سن العشرين ومن يومها وانا بحب ده وبس، المتعة بتكون من الناحيتين من الناحية الحسية الي تكون شعور انك مثير و في راجل متمتع معاك و تكون متعتك بأيده، و من الناحية الثانية هي عملية الادخال نفسها تكون ممتعة، بس لازم تحس بالناحيتين لتوصل للشعور كامل يعني لو حتدخل اي حاجة من غير متكون فالموود المضبوط مش حتحس بحاجة.
و عادي الكل يجي فباله حاجات كتير بس وقت الجد يتراجع، و انا من رأيي مفيش داعي تشغل دماغك كتير فالموضوع، لو فوقتها حبيت تعمل حاجة اعملها لو لا خلاص بلاها

اهم حاجة يكون بالك مرتاح
واسف على التطويل 😅

• عجبني
التفاعلات: Ahmed bk و mayoo54
انا موجب ومارست كذا مره وكله اجمع انى جامد الا انى بيجيلى شعور انى عاوز اجرب احساس السالب
مش بميل للزوبر خالص
كذا مره اقول لنفسي قبل م امارس مع اي سالب انى همسك بتاعه وامصه والعب فيه بس بلاقى نفسي وقادت العلاقه مش عاوز ده خالص بمعنى الكلمه
جربت ابعبص نفسي محستش بحاجه قولت يمكن عشان صباع ف وسعت نفسي شويه ودخلت خياره وفضلت ادخل واطلع انى احس بأي متعه مفيش
مع انى بشوف السوالب اللى بيدخلوا خيار وكدا بيكونوا هايجين فشخ ومتمتعين
انا لما دخلتها كانت بودخل وتطلع بسهوله كانت صغيره طبعا بس كنت بحس انى عاوز اطرطر
جبتهم وهيا جوايا وبرده عادى خالص قرفت وندمت ورجعت جربت انى الاقي اي متعه مفيش خالص
سؤالى هنا هل المتعه اللى بيحسها السالب متعه جسديه ولا حسيه
يعنى هل متعته انه يتناك من زوبر ويدخل جواها ويبسطه ولا كونه مع راجل وحاسس انه انثي هو الممتع
انا مش بتكلم عشان يجي اي حد يقولى تعالى هفتحك وابسطك والكلام ده لانى عمرى م هعمل كدا ولو عملت كان هيكون مع سالب عشان لو متجاوبتش معاه يكون عادى
طولت عليكم بس معلش عاوز اعرف رأيكم واحساسكم وهل فى حد جرب وهو كبير واتبسط فعلا
كل اللى مارست معاهم كانوا اتناكوا فى مراحل البلوغ والمراهقه
مصادفتش حد اتفتح وحب الموضوع وهو معدى ال 22 وال21
المتعه السالب الأساسي هو بيحس أنه بنوتي والحضن والبوس هو الأساس اللي بيريح السالب جدا

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, Mu_, elftak و شخص آخر
متعه السالب حسيه انه بيحس انه مسلوب رجولته وانه موجود عشان يمتع الموجب وده اللي بيمتعني لو انا جبت خياره ونكت نفسي بيها مش هتمتع لكن لو نزلت الصورة والناس شافت طيزي بتتناك هفرح

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, Mu_, mario ماريو و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا طبعا الموضوع مش كدة
الموضوع معقد ومركب شوية
بص هو اولا ميول او مزاج بس المشكلة في ايه بقي
ان المجتمع اللي حوليك رافض الميول ده وده امر واقع
وكمان قليل قوي اللي يفهم ان سالب ده انسان زيه زيك بس دي ميولة
زي ان فيه واحد بيحب اكل معين والتاني لا
علي فكرة انا موجب بس بحترم ميول غيري
مش ببصله علي انه مريض او منبوذ
العلاقة بتكون بين اتنين واحد موافق انه يبقي موجب وتاني موافق انه يبقي سالب يبقي العلاقة اساسها فهم ميول الغير
لو لقيت حد يوصلك لكدة تبقي هي دي النشوة اللي بتدور عليها

انا عن نفسي اول تجربة كانت بعد سن العشرين ومن يومها وانا بحب ده وبس، المتعة بتكون من الناحيتين من الناحية الحسية الي تكون شعور انك مثير و في راجل متمتع معاك و تكون متعتك بأيده، و من الناحية الثانية هي عملية الادخال نفسها تكون ممتعة، بس لازم تحس بالناحيتين لتوصل للشعور كامل يعني لو حتدخل اي حاجة من غير متكون فالموود المضبوط مش حتحس بحاجة.
و عادي الكل يجي فباله حاجات كتير بس وقت الجد يتراجع، و انا من رأيي مفيش داعي تشغل دماغك كتير فالموضوع، لو فوقتها حبيت تعمل حاجة اعملها لو لا خلاص بلاها

اهم حاجة يكون بالك مرتاح
واسف على التطويل 😅
نت اي ميولك

من الاخر دى مش ميولك انت ميولك انك تكون موجب وبس لو اتنكت الف مرة مش هتتمتع ودى حاجة عادية جدا زى المدخن فية واحد بيشرب شيشة واحد بيشرب بايب وواحد بيشرب سجاير وواحد متعتة السيجار هى فى الاخر اذواق زى الفاكهة ما هى انواع

• عجبني
التفاعلات: Mu_
مرحبا صديقي
اولا اهلا بك
ثانيا.. انت مثلي… موجب مبادل سالب هذه ادوار بنعملها
المتعة ليست متعة مع خظراوات يعني.. بتكون مع بني ادمين
الي بيلعبو خطراوان بيكونو ممحووووونين و اي شيء… كلب معدي فالشارع بيقلك خلاص هو هو هى 😂😂😂 فما تقارن نفسك باوسخ الاشكال
و اسف عن التعبير
نصيحتي
جرب علاقة مع مبادل و يكون لطيف

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%