NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا متفهمه جدا جدا انى اميل لولد حتى لو مجربتش فى علاقات قبل كده لان دى فطرتى وميولى عادى

لكن ليه احب واميل لليز مع انى عمرى ما جربته والمفروض مش اميل لبنت زيي

حد عنده اجابه ؟!

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: yasmin1990, حسن٩٤, دكر بجد و 4 آخرين
لانه امتع بكتييييييييييييييييييييير
انا متفهمه جدا جدا انى اميل لولد حتى لو مجربتش فى علاقات قبل كده لان دى فطرتى وميولى عادى

حد عنده اجابه ؟!

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: دنيا صعبه و MADAM SOSO

حد عنده اجابه ؟!
اكيد بتقراى أو بتشوفى حاجات ليهم الاحسن انك تبعدى تفكيرك عن ده لانه هيكون ليه تأثير نفسي سلبى عليكى بعد كده

• عجبني
التفاعلات: دنيا صعبه
اكيد بتقراى أو بتشوفى حاجات ليهم الاحسن انك تبعدى تفكيرك عن ده لانه هيكون ليه تأثير نفسي سلبى عليكى بعد كده
مش كتير اوى

هكلمك بصفتي دكتور وعدي عليا ناس زيك كتير
دا اسمه خلل في ميول جنسيه بيحصل يا قبل بلوغ نتيجه تحرش من جنس بتاعك بنت يعني زيك سواء تحرش او ممارسه او رؤيتك موقف سحاق او حتي بنتين بيبوسوا بعض من فم
وممكن يحصل خلل دا بعد بلوغ لان طبيعي الانسان بيستكشف ميوله وبيبدا يتشكل عنده رغباته وبيحب اي وبيكره اي في جنس
طب اي عوامل التخليك تتعرف علي جنس وميول مختلفه
يا من اصدقاء يا من اهل او اقارب يا من النت
وهنا بيبدا يتكون ليك الفكر ويتشكل عقلك ورغباتك
ومع الاسف هنا بيبدا يدخل عليك سموم الممكن تاذيك
ممكن تتاثري لو صحبتك مقربه منك اوي وحلوة وقريبين من بعض تطولو في الاحضان والبوس واللمس او تغيروا قدام بعض
بسبب درجه صداقه والقرب بيبدا ينشا ميول جنسيه وتفكري انك بتمارسي معاها وتتخيلي دا لا اراديا سواء وانتي بتعملي عاده او احتلام
وممكن بسبب افلام سكس او قراءه مواضيع عن شذوذ وقصص او رؤيه جسمك فترة طويلة امام مراءه والاعجاب بيه وتسخني عليه ف بتالي بداتي شوفي صور بنات وهكذا
ومعلومه تانيه مهمه ان مع مرور الوقت وممارسه العاده سريه بكثره بيبدا يحصل زهق وملل بمعني لو بتشوفي فيديوهات استريت راجل وست مع الوقت هيجانك هيقل جدا عليهم
وهتبداي تدوري في ميول اخري منحرفه زي الشذوذ دا اسهل اتجاه بسبب انه خطورته اقل من العلاقه مع طرف تاني
وسهل تجيبي صحبتك وتمارسي معاها من غير ما حد يشك او ياخد باله
ف تبدا رغبه تزيد بسبب هيجان وبسبب ملل من فرجه علي طبيعي وعدم قدره علي ممارسه طبيعي
واوقات بتكون ميول دي نابعه من فضول وحب تجربه سمعت بيقول انها حلوة ف عايزه اجرب
واوقات بتكون رغبه دي مش علي اي بنت لا علي بنت معينه بتثيرك سواء طريقه كلامها او لبسها او جسمها او هزارها
فكرة انك تقولي انك ليز بس معناه انك مش بتهيجي علي رجاله ولا عايزه راجل يلمسك وتقرفي من شكل زب
وكل اليهيجك هو جسم الانثي والعلاقه معاها
لكن في الغالب العنده مجرد لغبطه بس حلها انك تتجوزي وتمارسي مع زوجك ساعتها كل شئ هينتهي
وخدي بالك لو مارستي مع بنت هتحبي دا جدا
لان قاعده كدا اول حد تمارسي معاه هتقعي في حبه وهيكون له طعم خاص ولذه خاصه
سواء شخص دا سنه ٥٠ سنه او انثي او راجل او ايا كان مين
ف لو مارستي سحاق هتبقي ميولك كدا او بايسيكشوال
وعشان احنا في مصر اغلب بنات والشباب بيبقي عندهم ميل ل جنس بتاعهم بسبب صعوبه ممارسه مع جنس الاخر ل اعتبارات كتير ف بيتجهوا ل الحل الاسرع والامن عشان يريحوا نفسهم بسبب تاخر زواج ومشاهده جنس ل فترات طويلة والعاده سريه والملل بيحصل وبيتكون

• عجبني
التفاعلات: sky_eagle2
لو عندك اي اسئله تاني او عايزه تحكي حاجه او تاخدي راي في اي مواضيع عرفيني وابعتلك برايفت هنا

حد عنده اجابه ؟!
انا بقي مش بحب غير بنت زي

• عجبني
صديقتي انت فالاول قلتي الولد
و بعدها قلتي (الليز)
يعني انت حطيتي البنت خارح دائرة الممكن بالنسبالك

الميول ابيض اسود رمادي و درجات! و الوان
يعني انت لو بتميلي للبنت و الولد تبقي بايسكشوال… ممكن بايسكشوال عندها فضول فقط… يعني هي مش قاعدة و مش كل بايسكشوال لازم تنام مع الاتنين! ممكن تكون عارفة و مكتفية بعلاقة واحدة
المهم التصالح مع الذات

• عجبني

حد عنده اجابه ؟!
عااادي ع فكره🙄🙄🙄

هكلمك بصفتي دكتور وعدي عليا ناس زيك كتير
دا اسمه خلل في ميول جنسيه بيحصل يا قبل بلوغ نتيجه تحرش من جنس بتاعك بنت يعني زيك سواء تحرش او ممارسه او رؤيتك موقف سحاق او حتي بنتين بيبوسوا بعض من فم
وممكن يحصل خلل دا بعد بلوغ لان طبيعي الانسان بيستكشف ميوله وبيبدا يتشكل عنده رغباته وبيحب اي وبيكره اي في جنس
طب اي عوامل التخليك تتعرف علي جنس وميول مختلفه
يا من اصدقاء يا من اهل او اقارب يا من النت
وهنا بيبدا يتكون ليك الفكر ويتشكل عقلك ورغباتك
ومع الاسف هنا بيبدا يدخل عليك سموم الممكن تاذيك
ممكن تتاثري لو صحبتك مقربه منك اوي وحلوة وقريبين من بعض تطولو في الاحضان والبوس واللمس او تغيروا قدام بعض
بسبب درجه صداقه والقرب بيبدا ينشا ميول جنسيه وتفكري انك بتمارسي معاها وتتخيلي دا لا اراديا سواء وانتي بتعملي عاده او احتلام
وممكن بسبب افلام سكس او قراءه مواضيع عن شذوذ وقصص او رؤيه جسمك فترة طويلة امام مراءه والاعجاب بيه وتسخني عليه ف بتالي بداتي شوفي صور بنات وهكذا
ومعلومه تانيه مهمه ان مع مرور الوقت وممارسه العاده سريه بكثره بيبدا يحصل زهق وملل بمعني لو بتشوفي فيديوهات استريت راجل وست مع الوقت هيجانك هيقل جدا عليهم
وهتبداي تدوري في ميول اخري منحرفه زي الشذوذ دا اسهل اتجاه بسبب انه خطورته اقل من العلاقه مع طرف تاني
وسهل تجيبي صحبتك وتمارسي معاها من غير ما حد يشك او ياخد باله
ف تبدا رغبه تزيد بسبب هيجان وبسبب ملل من فرجه علي طبيعي وعدم قدره علي ممارسه طبيعي
واوقات بتكون ميول دي نابعه من فضول وحب تجربه سمعت بيقول انها حلوة ف عايزه اجرب
واوقات بتكون رغبه دي مش علي اي بنت لا علي بنت معينه بتثيرك سواء طريقه كلامها او لبسها او جسمها او هزارها
فكرة انك تقولي انك ليز بس معناه انك مش بتهيجي علي رجاله ولا عايزه راجل يلمسك وتقرفي من شكل زب
وكل اليهيجك هو جسم الانثي والعلاقه معاها
لكن في الغالب العنده مجرد لغبطه بس حلها انك تتجوزي وتمارسي مع زوجك ساعتها كل شئ هينتهي
وخدي بالك لو مارستي مع بنت هتحبي دا جدا
لان قاعده كدا اول حد تمارسي معاه هتقعي في حبه وهيكون له طعم خاص ولذه خاصه
سواء شخص دا سنه ٥٠ سنه او انثي او راجل او ايا كان مين
ف لو مارستي سحاق هتبقي ميولك كدا او بايسيكشوال
وعشان احنا في مصر اغلب بنات والشباب بيبقي عندهم ميل ل جنس بتاعهم بسبب صعوبه ممارسه مع جنس الاخر ل اعتبارات كتير ف بيتجهوا ل الحل الاسرع والامن عشان يريحوا نفسهم بسبب تاخر زواج ومشاهده جنس ل فترات طويلة والعاده سريه والملل بيحصل وبيتكون
إجابة رائعة

• عجبني
التفاعلات: Adamlavine و دنيا صعبه
متحاوليش تجربي لان صعب ترجعي لو بدأتي

• عجبني
  • أتفق

حد عنده اجابه ؟!
بصي هو كلامك صح مجتمعيا وتربويا بس الامور بتدخل فيها حاجات تانيه ..
زي هرمونات اثاره حب تغير حب تجربه تفتح وقبول الجديد خاصه لو اكتر امان ومش كله زي بعض
ولو جت علي الفطره البنات اصلا ليها في السحاق نوعا ما وطبيعه ليها في الرجال يعني ..
المفترض كلهن بايسكشوال لو جاز التعبير ولكن مع برمجه وعادات والحاجه الي تبرز عناصر في المخ والميول بيطغي احدهم علي الاخر

• عجبني

حد عنده اجابه ؟!
الفكرة نفسها بتثير الغريزة عندك وبتحسي ان هي دي الاحساس هيمتعك ... ف٠عشان كدا بتبدأي تميلي ... كلها في الاول والاخر تفكير عقلك الباطن حاسس ان هي دي المتعة بالنسبة ليه

• عجبني

حد عنده اجابه ؟!
علشان الراحه اللي فيه والطمأنينة

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%