NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Toto shemael

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا توتو سالب النوع في البطاقه ذكر لكن على الورق فقط حبي للجنس بدا من ابتدائي كنت احب العب في خرم طيزي بصباعي والبس اندر امي وكنت بشعر بسعاده جميله وانا لابس هدوم امي الداخليه ومع مرور الوقت كنت ابتديت ادخل في طيزي الأقلام لحظت انها بتدخل بسهوله ولا يوجد أي ألم ابتديت استخدم اشياء اكبر وادخلها وفي مرحله الإعدادي كان ليه جار اسمه مؤنس من سني اهله ببسفروا خميس وجمعه الاسماعليه وكنت ببات معاه وكنا بتفرج على مجله بلاي بوي وزبه كان ابيض وكبير وانا زبي وهوه في أشد توهجه دا لو وقف اصلا ٦ سنتي لقيت نفسي بمسك زبه وبموصلو وبعدين ناكني كان أجمل إحساس هوه راجل وانا ست استمرينا في العلاقه الي المرحله الثانويه في هذه الفتره اكتشفت ان هرمون الانوسه عاندي عالي سنه وسطى صغير ليه جناب طيزي كبيره وطريه عندي بزاز وضحين لدرجه انا بلبس مشد لبزازي على شان اداريهم بزازي من التقفيش سعات بتنزل ميه بيضه واتهريت نيك من مؤنس وكمان زميلي في المدرسه واسمه وائل صديق وده كان زبه أصغر من مؤنس لكن مش مهم المهم اكون ست تحت منه وبعد كده عزلت وخلصت دراسه واشتغلت وكان معايه مهندس في الشغل كان كبير في السن لكن كان استاذ في النيك وزبه كبير وعامل زي الموزه بس لتحت وكان بيدخلو في خرم طيزي ون غير ما يمسكه بايدو كان بيكيفني اوي فصل ينيك فيه ٨ سنين لحد ماسبت الشغل واشتغلت مع مصور ومهندس ديكور وكان عايش لوحدو وبعد سنه وانا مش قادر اكمل تمسيل اني راجل وكنت عندو في البيت وقاعد بلعب على الكمبيوتر لقيت صور ازبار كتير بقلو ايه دول قلي عادي ده حتى زبي في صوره منهم فبقلو فين الصور كتير قلي وندور في الصور ليه الأصل اهوه وقام مطلع زبه لقيت نفسي بمصلو ومن سعتها عشت معاه زي عشقتو اغسل مواعين وامسح واغسل هدوم واكويهم وبليلع يظبطني وسعات يجيب صديق معاه ونكون ثلاه هوه وصديقو بيبدلو عليه واجمل احساس وهما الاتنين ازبرهم في طيزي مع بعض وكمان انا عندي ليونه جامده جدا في جسمي معنديش عضله واحده في جسمي عصبي ضعيف بعمل كل الأوضاع وبعد ٩ سنين انفصلنا لانه اتعرف على صديق تركي ومن يومها وانا بنيك نفسي باكسسوار وبتعامل مع نفسي ومعملتش علاقات جديه مع احد وشوفوا صوري واحكموا عليها
1652175891402
IMG 20220523 132621
1652358466907
1652094068796
IMG 20220523 134237
IMG 20220516 125042

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: el-korsan, موجب حلوان, فكرى و 11 آخرين
جسم بنت بجد

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed
جسمك جسم بنت فشخ

• عجبني
جسمك جامد اوي

• عجبني
في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا توتو سالب النوع في البطاقه ذكر لكن على الورق فقط حبي للجنس بدا من ابتدائي كنت احب العب في خرم طيزي بصباعي والبس اندر امي وكنت بشعر بسعاده جميله وانا لابس هدوم امي الداخليه ومع مرور الوقت كنت ابتديت ادخل في طيزي الأقلام لحظت انها بتدخل بسهوله ولا يوجد أي ألم ابتديت استخدم اشياء اكبر وادخلها وفي مرحله الإعدادي كان ليه جار اسمه مؤنس من سني اهله ببسفروا خميس وجمعه الاسماعليه وكنت ببات معاه وكنا بتفرج على مجله بلاي بوي وزبه كان ابيض وكبير وانا زبي وهوه في أشد توهجه دا لو وقف اصلا ٦ سنتي لقيت نفسي بمسك زبه وبموصلو وبعدين ناكني كان أجمل إحساس هوه راجل وانا ست استمرينا في العلاقه الي المرحله الثانويه في هذه الفتره اكتشفت ان هرمون الانوسه عاندي عالي سنه وسطى صغير ليه جناب طيزي كبيره وطريه عندي بزاز وضحين لدرجه انا بلبس مشد لبزازي على شان اداريهم بزازي من التقفيش سعات بتنزل ميه بيضه واتهريت نيك من مؤنس وكمان زميلي في المدرسه واسمه وائل صديق وده كان زبه أصغر من مؤنس لكن مش مهم المهم اكون ست تحت منه وبعد كده عزلت وخلصت دراسه واشتغلت وكان معايه مهندس في الشغل كان كبير في السن لكن كان استاذ في النيك وزبه كبير وعامل زي الموزه بس لتحت وكان بيدخلو في خرم طيزي ون غير ما يمسكه بايدو كان بيكيفني اوي فصل ينيك فيه ٨ سنين لحد ماسبت الشغل واشتغلت مع مصور ومهندس ديكور وكان عايش لوحدو وبعد سنه وانا مش قادر اكمل تمسيل اني راجل وكنت عندو في البيت وقاعد بلعب على الكمبيوتر لقيت صور ازبار كتير بقلو ايه دول قلي عادي ده حتى زبي في صوره منهم فبقلو فين الصور كتير قلي وندور في الصور ليه الأصل اهوه وقام مطلع زبه لقيت نفسي بمصلو ومن سعتها عشت معاه زي عشقتو اغسل مواعين وامسح واغسل هدوم واكويهم وبليلع يظبطني وسعات يجيب صديق معاه ونكون ثلاه هوه وصديقو بيبدلو عليه واجمل احساس وهما الاتنين ازبرهم في طيزي مع بعض وكمان انا عندي ليونه جامده جدا في جسمي معنديش عضله واحده في جسمي عصبي ضعيف بعمل كل الأوضاع وبعد ٩ سنين انفصلنا لانه اتعرف على صديق تركي ومن يومها وانا بنيك نفسي باكسسوار وبتعامل مع نفسي ومعملتش علاقات جديه مع احد وشوفوا صوري واحكموا عليها مشاهدة المرفق 191313مشاهدة المرفق 191322مشاهدة المرفق 191323مشاهدة المرفق 191324مشاهدة المرفق 191325مشاهدة المرفق 191327
نفسي دوقي هدا الزب

المرفقات

6.8 MB · المشاهدات: 72
لا الليونة واضحه لدرجه ان خرمك واخد ازازة مايه

جسمك فاجر عاوز افشخك نيك

• عجبني
التفاعلات: Toommc
عسل عسل عسل ايه الجمال دا مافي صورة مع زوبر

مش ممكن يكون دا جسم ولد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: اربعينى رومانسى و Mazen mohamed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قمر يا رةحى

• عجبني
مش معقول ده جسم سالب فين صوره عضوك الذكرى

في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا توتو سالب النوع في البطاقه ذكر لكن على الورق فقط حبي للجنس بدا من ابتدائي كنت احب العب في خرم طيزي بصباعي والبس اندر امي وكنت بشعر بسعاده جميله وانا لابس هدوم امي الداخليه ومع مرور الوقت كنت ابتديت ادخل في طيزي الأقلام لحظت انها بتدخل بسهوله ولا يوجد أي ألم ابتديت استخدم اشياء اكبر وادخلها وفي مرحله الإعدادي كان ليه جار اسمه مؤنس من سني اهله ببسفروا خميس وجمعه الاسماعليه وكنت ببات معاه وكنا بتفرج على مجله بلاي بوي وزبه كان ابيض وكبير وانا زبي وهوه في أشد توهجه دا لو وقف اصلا ٦ سنتي لقيت نفسي بمسك زبه وبموصلو وبعدين ناكني كان أجمل إحساس هوه راجل وانا ست استمرينا في العلاقه الي المرحله الثانويه في هذه الفتره اكتشفت ان هرمون الانوسه عاندي عالي سنه وسطى صغير ليه جناب طيزي كبيره وطريه عندي بزاز وضحين لدرجه انا بلبس مشد لبزازي على شان اداريهم بزازي من التقفيش سعات بتنزل ميه بيضه واتهريت نيك من مؤنس وكمان زميلي في المدرسه واسمه وائل صديق وده كان زبه أصغر من مؤنس لكن مش مهم المهم اكون ست تحت منه وبعد كده عزلت وخلصت دراسه واشتغلت وكان معايه مهندس في الشغل كان كبير في السن لكن كان استاذ في النيك وزبه كبير وعامل زي الموزه بس لتحت وكان بيدخلو في خرم طيزي ون غير ما يمسكه بايدو كان بيكيفني اوي فصل ينيك فيه ٨ سنين لحد ماسبت الشغل واشتغلت مع مصور ومهندس ديكور وكان عايش لوحدو وبعد سنه وانا مش قادر اكمل تمسيل اني راجل وكنت عندو في البيت وقاعد بلعب على الكمبيوتر لقيت صور ازبار كتير بقلو ايه دول قلي عادي ده حتى زبي في صوره منهم فبقلو فين الصور كتير قلي وندور في الصور ليه الأصل اهوه وقام مطلع زبه لقيت نفسي بمصلو ومن سعتها عشت معاه زي عشقتو اغسل مواعين وامسح واغسل هدوم واكويهم وبليلع يظبطني وسعات يجيب صديق معاه ونكون ثلاه هوه وصديقو بيبدلو عليه واجمل احساس وهما الاتنين ازبرهم في طيزي مع بعض وكمان انا عندي ليونه جامده جدا في جسمي معنديش عضله واحده في جسمي عصبي ضعيف بعمل كل الأوضاع وبعد ٩ سنين انفصلنا لانه اتعرف على صديق تركي ومن يومها وانا بنيك نفسي باكسسوار وبتعامل مع نفسي ومعملتش علاقات جديه مع احد وشوفوا صوري واحكموا عليها مشاهدة المرفق 191313مشاهدة المرفق 191322مشاهدة المرفق 191323مشاهدة المرفق 191324مشاهدة المرفق 191325مشاهدة المرفق 191327
جامدة نيك جسم لبوة بجد 🔥

تسمحيلي اقولك اللي سابك ده مبيفهمش بجد

حد يسيب الجمال ده والجسم اللي يهيج ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%