NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مغامرات شوق البنوتي الجزء الثاني ٨-١٠

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

سوبر هيرو

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء اللي فات خلص علي اني روحت البيت وانا كلي هيجان وعايز اتفشخ لغاية ما طيزي تتملي لبن روحت البيت بقيوملقيتش امي ف البيت استغربت بس اللي جيه ف دماغي اني البس لبس من عندهاا دخلت قلعت هدومي وطلعت اندروسنتيان لونهم احمر وجامدين اوووي ولبستهم وطلعت قميص نوم ابيض شفاف كنت ولا اجدعها مره وقعدت عليالسرير وقعدت اقفش ف طيزي وبزازي وافشخ ف نفسي ونزلت الاندر والخياره قامت طالعه من طيزي علي طول حسيتان طيزي مفشوخه قومت قاعد شويه لغاية ماهديت وقعدت اقفش ف نفسي وبعد كده قومت جيبت خياره كبيره وعريضهومسكتهاا قعدت امصمص فيهاا وادخلها علي قد ما اقدر جوا بوقي وقومت حاططها تحتياا وثبتها كويس وقعدتعليهاا وكانت بتخش بالعافيه عشان كانت عريضه اووي وقعدت ادخل فيهاا لغاية مادخلت نصهاا وسيبتها شويه وبقيتاطلع وانزل عليهاا وانا عمال انيك نفسي بيهاا واشتم نفسي اه ياكسمي ااااههه ايوه عايزه اتفشخ انا ابن عفاف المتناكهااااه انا ابن شرموطة ااااااااه افشخني اوووي ايووه اااااه انا ابن عفاف الشرموطة ام طياز كبيره ااااااه وببص قداميلقيت امي واقفه قدامي وعنيهاا كلهاا شرر قومت قايم وعادل نفسي وغطيت نفسي بالملايه لقيتها قامت جايه عليا ونزلتتلطيش فياا وقعدت تضربني وتقولي بقي انا عماله اكبر فيك وف الاخر تطلع خوول زي ابوك يامتناك ياخوول وهيبتقول كده وتضرب فيا تشتمني وتضرب فياا ومسكتني من بضاني قومت مصوت وجايبهم ف ايدهاا قالتلي كمانمبسوط ياخول يامتناك و**** لافشخك استناا علياا وقامت خارجه وقالتلي اياك تتحرك من مكانك وانا الصراحه مكنتشعارف فيا ايه ولا حاسس بايه ف نمت مكاني زي ماناا
قولولي رايكم ف الجزء التاني واسف ع التاخير ♥️♥️♥️🫣

• عجبني
التفاعلات: ملبن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%