NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

سادي اسود حقيقي

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
5 ديسمبر 2023
المشاركات
109
مستوى التفاعل
113
نقاط
1,174
الجنس
ذكر
الدولة
Egy
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اواخر الجزء الاول :

احلام ( ام علي ) : زبرك كبير اوي يا زياد و هيجت ام صاحبك الشرقانه

وابتدت تدعك زبري بين اديها و تدعك وشها فيه و دخلت راس زبري ف بقها و فجأه

علي : ماما !!!!!


بدايه الجزء الثاني :

علي : ماما !!!
ف الوقت ده قومنا اتنفضنا احنا الاتنين واحلام بتداري ف لحمها النجس قدام علي ابنها وبترجع لورا

احلام : عليي انا هفهمك كل حاجه بس اهدي

علي واقف مصدوم و مش عارف ينطق و سابنا و نزل بدون أي أسباب واحنا واقفين مش مستوعبين

خرجت ورا علي علشان عارف انو ممكن يعمل اي حاجه او يبلغ عننا ده ابن متناكه ونا اللي نايكها

نزلت ملقتوش و مكانش لازم اطلع تاني ف وقفت تاكسي و روحت

دخلت البيت و دخلت اوضتي علطول من غير اي كلام رميت المفاتيح و الموبايل و دخلت اخد دش و كإن مفيش حاجه حصلت ولا أن صاحبي كان شايفني أنا و امو وهي ماسكه زبري

خرجت اترميت ع السرير ع السرير و مفوقتش غير بالليل علي تليفون

الو مين ؟

انا احلام يا زياد

اتعدلت و مستغرب ازاي بتكلمني بعد اللي حصل و ترجمت معاها قولت افهم

احلام : علي كلمني و قالي انا مش طايق اشوف وشك ولا وشو ي شرموطه و هيقعد عند خالتو لكن مقالش هيرجع أمتي

انا : الواد عندو حق بردو اللي هو شافو مش قليل ، شايف امو ف حضن صاحبه

احلام : انا مش قادره اكون لواحدي أنا ست ولازم هو يفهم كده انا ليا احتياجاتي الجنسيه و مستحمله علشانو

انا : طب ونتي ناويه تعملي ايه

احلام : مش عارفه بس كل اللي انا عارفاه انك لازم تيجي دلوقتي نا قايده نار بعد م سيبتني وابن المتناكه ده فصلنا

انا : لا كان فيه و خلص

احلام : خلي بالك لو مجتش أنا اللي هاجي ومن غير حلفان انت شوقتني

انا : خلاص هغير واجي

نزلت وكان الجو تلج ركبت و روحتلها وكل ده ونا داخل قدام الناس علي أن علي جوا
خبط....

فتحت احلام و دخلت لقيتها بلبس بيت عادي جلابيه بيتي

احلام : مش عاوز تيجي ولا ايه معجبتكش

انا قربت و زنقتها وأيدي علي بزها الكبير اوووففف معجبتنيش ايه وبفرك حلماتها

احلام : اااي بالراحه استنييي
ومشيت قدامي قالتلي خليك هنا هجبلك حاجه تشربها ونا هغير

قعدت مسكت موبايلي لقيت رساله واتس من علي محتواها اننا لازم نتكلم بس مش دلوقتي و حسيت وقتها بشعور جديد ان صاحبي عارف اني مع امو واني بنيكها و بتمتع بلحمها وهو عارف
قطع تفكيري احلام وهي بتحضني من ورا ببص لقيتها ملططط مفيش حته علي جسمها لفيتلي وجت وقفت قدامي

احلام : اي رأيك ف لحمي
و بتلف قدامي ونا شايف جسمها و بزازها الكبيره المدلدله و كرشها اووووففففف

انا : لفي و هزي طيازك قدامي

احلام : امرك
لفت و نزلت بوسطها وهي مصدرالي طيازها الملبن و بدئت تهزهم و تقربهم مني ونا حطيت ايدي علي لحم طيزها و بدأت اقفش ف فرده طيزها واضربها وقربت قعدت الحس لحمها

احلام : ااااه اوفف اوي ي زوز شرقانه اوي و بتهز طيازها و بتفتحهم قدامي

نزلت تفيت علي خرم طيزها

احلام : اححححح اييي مش قادره
ونا شامم ريحه عرق طيزها و عسل كسها الاسمر
قربت دفنت وشي بين فردتين طيزها وهي بتصرخ و هيجانه و بتقفش ف بزازها الكبيره
ابتديت الحس خرم طيزها واشمو اااامممممممم ريحتو بتدوخ
دخلت لساني ف خرم طيزها لقيتها بترجع علي لساني اووووييي

احلام : اخخخخخخ اااااه نيكني بلسانك ي دكر احلام الشرقانه اااييي
احلام قامت و جت عليا تقلعني كل حاجه وجت قعدت علي حجري و خدت شفايفي ف بوقها تمصهم ونا ايدي الاتنين علي بزازها و حلماتها السوده عمال ألعب فيهم واعصرهم وهي بتتف ف بقي وعلي جسمي

احلام : عاوزه اتناك يا زياد مش قادره هموت واديها جريت علي زبري

احلام : احا ايه الزبر ده انا كان نفسي ف زبر اسود يخرق كسي الهيجان

و سحبتني من زبري و نزلت علي ضهرها و فتحالي رجليها و بتدعك ف كسها و تبعبصو

احلام : نا خدامه زبرك هرضعهولك و هعيش عشان اريحهولك بس نيك كس ام صاحبك الهايجه يرضيك و بتلعب فى كسها اوي
قربت منها ورفعت رجليها و كانت مرا بلدي علي حق وكسها مشعر ومفتوح لزبري تفيت عليه من فوق وهي قدامي ماسكه بزازها بنقطعهم و مشيت زبري علي شفايف كسها

احلام : ااااااه اااايييييييي حرام عليك انا بترعش ريحني و شبع كس عشيقتك المحترمه
دخلت زوبري كلو ف كسها و ركبتها و قعدت شغال نيك ف كسها وعمال ينزل ف عسل و غرقنا و سبت زبري شغال ف كسها ونزلت ع بزازها اعض والحس فيهم و أدفن وشي بينهم

احلام : حححح اوي كمان عشرني و قطع حيطان كسي انا شرموووطه و نجسه ااااه و كسي بيعشق النيك اووووفف دخلو عاوزه احمل منك خخخخخ

انا : هجيبهك ي احلام ااااااهه عمال بنيك اوي وهي جسمها كلو بيتهز
قفلت عليا برجلها لغايه م لبني كلو نزل و هديت وراسي علي بزازها الاتنين خدت الحلمه ف بقي امصها و بحرك زبري جوا ااامممم و نمنا للصبح ف مكانا ع الكنبه



استنوا الاجزاء الجديده و كومنت لو متابعني اديني ملحوظاتك 🙏🍓
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: المعلم برعي, Ana loka, نسوانجى ثلاثينى و 10 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%