NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا رأيك
افهمو البوسط
كل مبعد يقربو
وكل مقرب يبعدو

وممكن انا معرفتش اكتب الموضوع بالشكل الصحيح
وحكايه البعد بتتكلمو عليها زي متكون سهلة
دا صعب
اليويو دي معناها انهم
Toxic
تبعد بلا رجعه طبعا

اليويو دي معناها انهم
Toxic
تبعد بلا رجعه طبعا
مساء الخير
هو الكلام دة موحه ليا انا ا
انا دخلت دلوقتي لقيت تعقيبك

اه ردا على كلامك
كان سوء فهم
في فهم المنشور
بين الأحاسيس
وبين معضلة
البعد والقرب لا غير
انتي أسمى من أن تذكري بسوء

اه ردا على كلامك
حتفضلي صديقه عزيزة علينا
وتستاهلي كل خير
واحنا عمرنا ما نوينا شر لحد
ولا نعرف نعمل شر من أصله
هي كانت احاديث نفس يعلم **** بحالها
ونا من الناس لفقلبها على لسانها
عتابي يخرج من قلبي
وكل احاسيسي من قلبي
أعاتب الناس لقراب للقلب
اما الناس البعيدة لا القي لها بال
مشكورة على مرورك

• عجبني
التفاعلات: Savvy
أنا نادر جدا لما اكتب تعليق عام لكن اقول لك وليس ردا علي هذا الموضوع فقط لكن اكتر من موضوع حضرتك اللي يبيعك بيعه ببلاش واللي ما يسألش عنك ما تعبروش من الأساس ده في العام
أما هنا فده واقع افتراضي صعب جدا تقول لحد ده حلو وده وحش حضرتك حكمت علي حلاوة ده ووحاشة ده منين يمكن أنا وحشة وانت وحش أو العكس اللي داخل هنا عاوز يعمل صداقات أو يشوف حاجه جديده
أخيرا نصيحتي من مجرب ما تشغلش بالك بحد بقوة وتخلي كل كلامك عتاب لأن اللي ما يحسش بيك من جواه ما ينفعش تعاتبه

• عجبني
التفاعلات: حياة الرووح و عادل الصعيدي
أنا نادر جدا لما اكتب تعليق عام لكن اقول لك وليس ردا علي هذا الموضوع فقط لكن اكتر من موضوع حضرتك اللي يبيعك بيعه ببلاش واللي ما يسألش عنك ما تعبروش من الأساس ده في العام
أما هنا فده واقع افتراضي صعب جدا تقول لحد ده حلو وده وحش حضرتك حكمت علي حلاوة ده ووحاشة ده منين يمكن أنا وحشة وانت وحش أو العكس اللي داخل هنا عاوز يعمل صداقات أو يشوف حاجه جديده
أخيرا نصيحتي من مجرب ما تشغلش بالك بحد بقوة وتخلي كل كلامك عتاب لأن اللي ما يحسش بيك من جواه ما ينفعش تعاتبه
كلام من ذهب

عندك حق يا ريهام
كلامك سديد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل كلامك كلو ثح

أيه الحل للمعضلة دي
كل منبعد يقربو
وكل من نقرب يبعدو

هو بعدك نار وقربك نار
ونا بين هذا وذاك محتار
اوقات الإنسان يكون بين نارين
زي ميكون القرب بيوجع
والبعد بيهد
اول ما يبعد قرب شوف السبب عملها تانى بلوك

المواضيع المشابهة

عودة