NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😂😂 ثواني عشان الموضوع ده لازم اتكلم فيه
خرطوم المطافي مش حلم وانما بنحبه كخيال كارضاء لشهوتنا عارف انت لو الخرطوم ده اتوفر وبقي قدامنا هنخاف وهنرفض لأن ده التصرف الصح ده الواقعي لأن ممكن نتعور أوو حاجات كتير أما الخرطوم اللي عايزينه يخش في الأمعاء وهيطلع يجيبلنا ارتجاج ده خيال ده مش صح وده اصلا مش موجود بالنسبة للواقع
نفس الفكره معانا الجنال الاوفر دا سيلكون و هنبقى شايفنها متعدده علاقات و سهل تخون او حتا مبتشوفش الخيانه خيانه بتبقى شايفاه تحرر و متعه بس ف دا كله شئ من الخيال لو حه قدامنا ل علاقه كويله هنرفضه برضوا 🙂

حلوة النقطه دي
اي المثير ف السيكس باكس
هو الإثارة مش في السكس باكس اوي بس هي بتدي شكل للجسم مميز ده غير انتشار الكروش اللي وسطنا دي

الست بتحس برجولة اللي معاها وأنه قوي وبتدي إثارة جنسية بسبب شكل الجسم اعتقد ده بقي واجب عليكم تهتموا بشكل الجسم لأن مش صح كل الإثارة فيكم بالنسبالنا هو العضو العضو وبس ده الجانب الجنسي

😂ده كلام الرجاله
بالعكس الراجل هيفضل يبص علي الجمال والجسم مهما انكرتم ده لكن هيفضل حقيقي وجواكم

موضوع الفلوس ده بشوفه أنه عادي أنا مش متجوزه واحده عشان اعد اشحت جنبه أنا اسفه يعني لازم يكون فسح علي الاقل هيفرحني وهنغير جو
حلو دا معناه ان اى واحد الدنيا معاه بايظه ملوش اى حقوق ل اى حاجه
طب هقولك حاجه لو اتحوزتى واحد غنى و الدنيا معاه حلوه و حصلت ازمه و بقى فقير فشخ و فضل كل شويه يبيع حاجه لحد مبقيتوا حرفيا افقر منى انا الى. هو انا افقر واحد ف المنتدى عادى 😂
هتعملى ايه هتطلقى عادى
صح

هو الإثارة مش في السكس باكس اوي بس هي بتدي شكل للجسم مميز ده غير انتشار الكروش اللي وسطنا دي

الست بتحس برجولة اللي معاها وأنه قوي وبتدي إثارة جنسية بسبب شكل الجسم اعتقد ده بقي واجب عليكم تهتموا بشكل الجسم لأن مش صح كل الإثارة فيكم بالنسبالنا هو العضو العضو وبس ده الجانب الجنسي
لو ع الرياضه
بالنسبالي الرياضه المفروض اسلوب حياه سواء للراجل او للبنت

بصراحة النضيف نضيف
انسي موضوع النضافة الشخصية ده كا بيتجملش لما بتخدي بالك من التفاصيل بتفهميها

لا بيفرق بقى قبل او بعد جواز عيال لوحدك رابح تقابل نحوم مجتمع ابدا

و على فكرة كلامي على الرجالة و الستات علشان نسبه اهمال النظافة الشخصية ده عند الاتين بقت اخر قرفف الصراحه

انما من راي المتواضع ان الراجل لازم تخلي مراته تواكب مستواه الاجتماعي
الي يقول لمراته يا عورة يلعبوا بيها الكورة
طالما تحمل اسمي و من مسؤلياتي
لابد ان تكون مش ناقصها حاجة و تكون مش اقل من حد

بس بالعقل و بدون إرهاق
مش بالمظاهر بس قدام الناس diva و معايا في البيت خليفة 😅
اتفق معاك

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
باعتقادى جزء من الكلام ده راجع لثقافة بلد زى مصر مثلا علشان بلدى
يعنى مثلا فى مصر فى قلة فى نسبة الزواج وطبيعة الأعراف المصرية بتدى للراجل نسبة أكبر فى الجواز عن البنت يعنى الراجل مهما كان سنه فنسبه جوازه اعلى من البنت بكتير فده ادى الراجل فرصه انه يتأمر شويه او انه يلاقى بدايل كتيره عكس البنت اللى فى الاعراف المصريه لو فاتها قطر الجواز هتبقى كذا وكذا فده ممكن يخليها تتنازل عن جزء من احلامها وطموحها نظير انها تتجوز عكس لو البلد فيها تساوى للاطراف كلها فى نسبة الزواج اعتقد كانت البنت برضه هتتشرط زى الراجل
يعنى فى النهايه الموضوع لاراجع للراجل او البنت هو بس ظروف اتولدنا فيها فمشينا عليها

يعني أنتي بتعيبي علي الراجل أنه بيبص للجمال و شايفة أنه عادي البنت تبص للفلوس؟!!!!
😂😂فلوس فلوس ايه ياجماعه
احنا بنطلب العادي ده واجب عليك طلام هتقعدني في البيت وهتتجوزني لازم تكون قادر تقعدني في المستوي اللي يناسبني واللي هيسعدنا اعتقد ده واجب

😂😂فلوس فلوس ايه ياجماعه
احنا بنطلب العادي ده واجب عليك طلام هتقعدني في البيت وهتتجوزني لازم تكون قادر تقعدني في المستوي اللي يناسبني واللي هيسعدنا اعتقد ده واجب
هو حد قالك ي بنتي اننا هنخدكم نعذبكم مثلا

لا لحد النهاردة أنا متأكدة
بص هو المواصفات دي مش مستحيلة أو عيب أو تقلل منه

موضوع الاسمراني ده مش عارفه ايه الفكره اللي مخلياكم متأكدين أن معظم البنات بتحب الاسمراني ده مش موجود او. منتشر في واقعي
طب ياعم المايه تكدب الغطاس اعملي اي بوست على فيسبوك ف جروبات للبنات واسأليهم على مواصفات فتى الاحلام ولو مكسله نزلي البوست هنا وانتي تشوفي بنفسك

نفس الفكره معانا الجنال الاوفر دا سيلكون و هنبقى شايفنها متعدده علاقات و سهل تخون او حتا مبتشوفش الخيانه خيانه بتبقى شايفاه تحرر و متعه بس ف دا كله شئ من الخيال لو حه قدامنا ل علاقه كويله هنرفضه برضوا 🙂
عشان هتفضلوا طول عمركم بتفكروا غلط بشكل متخلف غير مناسب

مش كل جميلة متعددة العلاقات
مش كل الأوفر سيليكون
مش كل بنت جميلة شايفه أن الخيانه تحرر

الجمال مش بنختار أو الجسم احنا بنتولد بيه وبنحافظ عليه بس مش اكتر لكن مش عشان جميلة تبقي شرموطة

حلو دا معناه ان اى واحد الدنيا معاه بايظه ملوش اى حقوق ل اى حاجه
طب هقولك حاجه لو اتحوزتى واحد غنى و الدنيا معاه حلوه و حصلت ازمه و بقى فقير فشخ و فضل كل شويه يبيع حاجه لحد مبقيتوا حرفيا افقر منى انا الى. هو انا افقر واحد ف المنتدى عادى 😂
هتعملى ايه هتطلقى عادى
صح
😂اه هتطلق

عشان هتفضلوا طول عمركم بتفكروا غلط بشكل متخلف غير مناسب

مش كل جميلة متعددة العلاقات
مش كل الأوفر سيليكون
مش كل بنت جميلة شايفه أن الخيانه تحرر

الجمال مش بنختار أو الجسم احنا بنتولد بيه وبنحافظ عليه بس مش اكتر لكن مش عشان جميلة تبقي شرموطة
يادى النيله انا مش بعمم انا بقول ع الفئه المعظم منهم وفعلا مش الكل
زى مهو مش كل الرجاله زى مبتقولى

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
😂اه هتطلق
خلاص و انتى لو عملتى حادثه بعد الشر وجمالك كله راح
تفتكرى هيطلقك و يسيبك

لما تسأل راجل عن معايير زوجته المستقبلية أو شكلها
=شعرها اخضر عيونها حمره طويلة
لما تسأل بنت عن معايير أو مواصفات زوجها المستقبلي
=طيب محترم أما الشكل مش مهم
Why?
ليه دايما الرجالة بتحط في دماغها مواصفات معينة للشكل؟والبنات لا؟
هل فعلا تتفق مع جملة أن مفيش راجل جميل؟
يعني مش لازم الراجل يكون جميل
ايه الفرق بين الراجل والست ؟
كلامي بيشتمل النسبة الأكبر مش شرط الكل كده
هى عايزه واحد شبه امير كراره وعضلات
هو عايز واحده سكسي وكيرفى
وفى الاخر تلاقيه أقرع وبكرش
وهى شبه ويزو 😂😂😂😂

باعتقادى جزء من الكلام ده راجع لثقافة بلد زى مصر مثلا علشان بلدى
يعنى مثلا فى مصر فى قلة فى نسبة الزواج وطبيعة الأعراف المصرية بتدى للراجل نسبة أكبر فى الجواز عن البنت يعنى الراجل مهما كان سنه فنسبه جوازه اعلى من البنت بكتير فده ادى الراجل فرصه انه يتأمر شويه او انه يلاقى بدايل كتيره عكس البنت اللى فى الاعراف المصريه لو فاتها قطر الجواز هتبقى كذا وكذا فده ممكن يخليها تتنازل عن جزء من احلامها وطموحها نظير انها تتجوز عكس لو البلد فيها تساوى للاطراف كلها فى نسبة الزواج اعتقد كانت البنت برضه هتتشرط زى الراجل
يعنى فى النهايه الموضوع لاراجع للراجل او البنت هو بس ظروف اتولدنا فيها فمشينا عليها
🥰جميل جدا جدا بجد
بس اعتقد انها بتتغير وهتتغير أنا متاكده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%