NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

♥️ده الواقع ده الصح ده العادي
بس للاسف زي مقولتلك ٩٠٪
شايف ان ده مش صح
شايف انه عشان يبقي راجل لازم يصاحب واحده واتنين وتلاته

بالعكس علي فكره الراجل العادي بقا همه انها تكون محترمه وبنت ناس وتصونه ومش شرط تكون جميله
انما البنات دلوقتي بقوا بيدورا علي الشكل وعلي الفلوس وميفرفقش معاهم اهم حاجه يفسحها ويخرجها
انت بتفهم يسطا 🤝

انت بتفهم يسطا 🤝
مهو ده فعلا الي بيحصل عشان كده معظم الجوازات بتفشل الان البنات عاوزين يعيشوا عيشه صعبه مع الشخص الي هتتجوزه ولو محصلش تبقا ايام سوده ومشاكل لحد ما يتطلقوا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالعكس علي فكره الراجل العادي بقا همه انها تكون محترمه وبنت ناس وتصونه ومش شرط تكون جميله
انما البنات دلوقتي بقوا بيدورا علي الشكل وعلي الفلوس وميفرفقش معاهم اهم حاجه يفسحها ويخرجها
حصل

• حبيته
التفاعلات: Fares47
متقوليش انتوا بس عشان انتى عارفه المواصفات بتاعتى اصلا 😂
وبعدين تعالى للحق منتوا برضوا بتتمنواوالسيكس باكس و خرطوم مطافى و بشره قمحاوى و شعر ناعم و بنجات و بتاع بس ف الاخر بتقبلوا بالشخص الى بتحسوه كويس
نفس الحال مع معظمنا بنقعد نتخيل بس وقت منلاقى الشخص المناسب اخلاق و تشوفنى انا و بس هنقبل بيها مهما كان و الحمال الى ف خيالى دا اخر حاجه
او ع الاقل دا بالنسبالى
😂😂 ثواني عشان الموضوع ده لازم اتكلم فيه
خرطوم المطافي مش حلم وانما بنحبه كخيال كارضاء لشهوتنا عارف انت لو الخرطوم ده اتوفر وبقي قدامنا هنخاف وهنرفض لأن ده التصرف الصح ده الواقعي لأن ممكن نتعور أوو حاجات كتير أما الخرطوم اللي عايزينه يخش في الأمعاء وهيطلع يجيبلنا ارتجاج ده خيال ده مش صح وده اصلا مش موجود بالنسبة للواقع

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
البنت دلوقت عايزة الراجل غني ووسيم ومحترم وقليل الادب بيغير ومبيغرش شديد وحنين طويل وفنفس الوقت مش اوي بيبقا فاضل انه يطلع نار من بوقه وبيطير

متقوليش انتوا بس عشان انتى عارفه المواصفات بتاعتى اصلا 😂
وبعدين تعالى للحق منتوا برضوا بتتمنواوالسيكس باكس و خرطوم مطافى و بشره قمحاوى و شعر ناعم و بنجات و بتاع بس ف الاخر بتقبلوا بالشخص الى بتحسوه كويس
نفس الحال مع معظمنا بنقعد نتخيل بس وقت منلاقى الشخص المناسب اخلاق و تشوفنى انا و بس هنقبل بيها مهما كان و الحمال الى ف خيالى دا اخر حاجه
او ع الاقل دا بالنسبالى
أما السيكس باكس طبعا ده واجب دي رياضه لازم نحافظ علي صحتنا ده مش شئ صعب يعني

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
حلوة النقطه دي
اي المثير ف السيكس باكس

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
موش بقولك انتوا بقتوا بتفكروا زينا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
لا و **** لو انتوا فاهمين دماغنا ما كنتوش عملتوا كده 😅

هو هو نفس الخازوق
الراجل اللزيز الكيوت الحلو الرومانسي المتفتح قبل الجواز
و بعد الجواز يقلبلك طبيعي بقى 😂

اكيد محدش حابب يحصلوا نوع من انواع الخداع الاستراتيجي
قبل الجواز هيفاء وهبه
بعد الجواز قاعد مع اخوه حنفي في بيت واحد 😅
بص تعالي نرجع لايام الخطوبة
دايما الراجل بيجيب هدوم ودائما عن الحلاق ويهتم بنظافته ليه ؟ مع أن اكيد مش هيكون ده موجود في الجواز بالشكل ده؟ عشان ده الصح ده شخص جديد فأنت بتحاول تظهر في اكتر صورة مناسبة ممكنة مش هتقوله أنا معفن مثلا
______________اما الجواز
فانت لما تخرج في سهرة مع مراتك يرضيك أنه تكون وحشه؟ مش زي مرتات صحابك أو اقل منهم ؟

الكلام دا كان ف 2007 يا منى 😃
دلوقتي لو سألتي اي بنت مراهقة أو حتى مش مراهقه هتقولك( طوله يكون 180 اسمراني بدقن شعره كيرلي ويكون بيحبني لشخصيتي)
اي انسان من حقه يحط معايير الجمال ف الإنسان الي هيكمل معاه باقي حياته مش عيب بس مش الرجالة بس هي الي بتعمل كدا
لا لحد النهاردة أنا متأكدة
بص هو المواصفات دي مش مستحيلة أو عيب أو تقلل منه

موضوع الاسمراني ده مش عارفه ايه الفكره اللي مخلياكم متأكدين أن معظم البنات بتحب الاسمراني ده مش موجود او. منتشر في واقعي

مهو ده فعلا الي بيحصل عشان كده معظم الجوازات بتفشل الان البنات عاوزين يعيشوا عيشه صعبه مع الشخص الي هتتجوزه ولو محصلش تبقا ايام سوده ومشاكل لحد ما يتطلقوا
حقيقي و****

😂ده كلام الرجاله
بالعكس الراجل هيفضل يبص علي الجمال والجسم مهما انكرتم ده لكن هيفضل حقيقي وجواكم

موضوع الفلوس ده بشوفه أنه عادي أنا مش متجوزه واحده عشان اعد اشحت جنبه أنا اسفه يعني لازم يكون فسح علي الاقل هيفرحني وهنغير جو

لو الستات ميزتهم الأساسية الجمال
فايه هي ميزة الرجالة الاساسية؟
القوة النفسية و البدنية و التعامل مع أي ظروف مش ملائمة

بس للاسف زي مقولتلك ٩٠٪
شايف ان ده مش صح
شايف انه عشان يبقي راجل لازم يصاحب واحده واتنين وتلاته
ممكن لكن الصح هيفضل صح حتي لو بقي ١٠٠٪الصح مش هيتغير

بص تعالي نرجع لايام الخطوبة
دايما الراجل بيجيب هدوم ودائما عن الحلاق ويهتم بنظافته ليه ؟ مع أن اكيد مش هيكون ده موجود في الجواز بالشكل ده؟ عشان ده الصح ده شخص جديد فأنت بتحاول تظهر في اكتر صورة مناسبة ممكنة مش هتقوله أنا معفن مثلا
______________اما الجواز
فانت لما تخرج في سهرة مع مراتك يرضيك أنه تكون وحشه؟ مش زي مرتات صحابك أو اقل منهم ؟
بصراحة النضيف نضيف
انسي موضوع النضافة الشخصية ده كا بيتجملش لما بتخدي بالك من التفاصيل بتفهميها

لا بيفرق بقى قبل او بعد جواز عيال لوحدك رابح تقابل نحوم مجتمع ابدا

و على فكرة كلامي على الرجالة و الستات علشان نسبه اهمال النظافة الشخصية ده عند الاتين بقت اخر قرفف الصراحه

انما من راي المتواضع ان الراجل لازم تخلي مراته تواكب مستواه الاجتماعي
الي يقول لمراته يا عورة يلعبوا بيها الكورة
طالما تحمل اسمي و من مسؤلياتي
لابد ان تكون مش ناقصها حاجة و تكون مش اقل من حد

بس بالعقل و بدون إرهاق
مش بالمظاهر بس قدام الناس diva و معايا في البيت خليفة 😅

😂ده كلام الرجاله
بالعكس الراجل هيفضل يبص علي الجمال والجسم مهما انكرتم ده لكن هيفضل حقيقي وجواكم

موضوع الفلوس ده بشوفه أنه عادي أنا مش متجوزه واحده عشان اعد اشحت جنبه أنا اسفه يعني لازم يكون فسح علي الاقل هيفرحني وهنغير جو
يعني أنتي بتعيبي علي الراجل أنه بيبص للجمال و شايفة أنه عادي البنت تبص للفلوس؟!!!!

البنت دلوقت عايزة الراجل غني ووسيم ومحترم وقليل الادب بيغير ومبيغرش شديد وحنين طويل وفنفس الوقت مش اوي بيبقا فاضل انه يطلع نار من بوقه وبيطير
😂بص عشان نبقي متفقين وعلي بلاطه
كلمة الغني ده متتقالش غير علي ممكن ٥٪من المصريين كلهم احنا بنطلب العيشة المتاحه السهله لمستقبلنا وعيالنا وعيشتنا واظن ده حقنا

😂أما باقي المواصفات دي عاديه جدا وموجودة

😂بص عشان نبقي متفقين وعلي بلاطه
كلمة الغني ده متتقالش غير علي ممكن ٥٪من المصريين كلهم احنا بنطلب العيشة المتاحه السهله لمستقبلنا وعيالنا وعيشتنا واظن ده حقنا

😂أما باقي المواصفات دي عاديه جدا وموجودة
اه فعلا عادي وماله لما يطلع نار من بوقه
تحبي اي ذياده مع الاوردر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%