NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معاناتي بسبب شهوتي الزيادة

strong_man

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الفل على الجميع
دي اول مشاركة ليا على الاطلاق في المنتدي
وفكرت كتير فعلا قبل ما اعمل حساب على منتدى نسوانجي
لكن في النهاية انا حبيت اني افضفض نع الناس هنا
واللي هقوله حقيقي بنسبة 100٪
انا شخواني بطبيعتي وبحب الجنس وممارسته بكل الطرق والاوضاع وبحب اعمل كل حاجة فيه ومبلاقيش راحتي مع مراتي في الجنس ده طبعا لانها معمدهاش نفس الشغف الجنسي بتاعي يعني هي كبيرها مرة غي الاسبوع اللي بتكون معايا فيها بلهفة وتشوق وبخلاف كده بتكون عشان تراضيني بس طبعا انا بحس ده منها ومش بستمتع وكتير ببقى عاوزها وهي بتهرب لان فعلا أخرها كده
فبضطر لقراءة قصص بقى هنا وفي مواقع تانية واعيش مع تخيلاتي بقى و بستمتع جدا صراحة وخصوصا تني بعيش التخيلات دي مع شراميط كتير من االي حواليا واللي مينفعش اعمل معاهم حاجة فعليا طبعا بسبب المجتمع اللي احنا فيه
وكمان عمري ما جربت السكس فون واللي كتير بشوف ناس كتير بتعمله وتستمع بيه
هل ممكن الاقي هنا واحده اعمل معاها العلاقة دي عن طريق الفون ع الأقل ونريح بعضنا وفي منتهي السرية و الخصوصية

ممكن تلاقى ولو حابب نكون اصدقاء ياريت حاسس اننا متشابهيين

مره واحده فى الاسبوع طبيعى جدا و صحى كمان

اعمل المره دى صح و بشغف و انت هتشبع

• عجبني
التفاعلات: alnmri2010 و مصطفى مصطفى
مره واحده فى الاسبوع طبيعى جدا و صحى كمان

اعمل المره دى صح و بشغف و انت هتشبع
منا بعمل كده اكيد ومش بشبع وده مضمون الموضوع أساسا اني مش بشبع من المرة دي 😅

ممكن تلاقى ولو حابب نكون اصدقاء ياريت حاسس اننا متشابهيين
يشرفني بس انا راجل اوي خلي بالك احسن تكون فاهم غلط 😂😂

• عجبني
التفاعلات: رجل كتوم
عن تجربة من اخوك بلاش السكس فون بيبقي متعة مؤقتة ومش هتقدي رغبتك الالي انت طالبها برضو فدور علي واحدة تتجاوزها في الحلال لو مقتدر تقدر تشبعك وتشبعها جنسيا

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
صباح الفل على الجميع
دي اول مشاركة ليا على الاطلاق في المنتدي
وفكرت كتير فعلا قبل ما اعمل حساب على منتدى نسوانجي
لكن في النهاية انا حبيت اني افضفض نع الناس هنا
واللي هقوله حقيقي بنسبة 100٪
انا شخواني بطبيعتي وبحب الجنس وممارسته بكل الطرق والاوضاع وبحب اعمل كل حاجة فيه ومبلاقيش راحتي مع مراتي في الجنس ده طبعا لانها معمدهاش نفس الشغف الجنسي بتاعي يعني هي كبيرها مرة غي الاسبوع اللي بتكون معايا فيها بلهفة وتشوق وبخلاف كده بتكون عشان تراضيني بس طبعا انا بحس ده منها ومش بستمتع وكتير ببقى عاوزها وهي بتهرب لان فعلا أخرها كده
فبضطر لقراءة قصص بقى هنا وفي مواقع تانية واعيش مع تخيلاتي بقى و بستمتع جدا صراحة وخصوصا تني بعيش التخيلات دي مع شراميط كتير من االي حواليا واللي مينفعش اعمل معاهم حاجة فعليا طبعا بسبب المجتمع اللي احنا فيه
وكمان عمري ما جربت السكس فون واللي كتير بشوف ناس كتير بتعمله وتستمع بيه
هل ممكن الاقي هنا واحده اعمل معاها العلاقة دي عن طريق الفون ع الأقل ونريح بعضنا وفي منتهي السرية و الخصوصية
يعني انت يرضيك مرتك صاينيتك ودايرة بالها على شرفك وبتحبك وبتمارس معاك مرات من دون احساس بالمتعة بس عشان ترضيك وانت جاي تدور طريقة تخوها بيها هون ، بلاش صدقني رح تندم لو خسرتها لأي سبب

• عجبني
التفاعلات: strong_man
عن تجربة من اخوك بلاش السكس فون بيبقي متعة مؤقتة ومش هتقدي رغبتك الالي انت طالبها برضو فدور علي واحدة تتجاوزها في الحلال لو مقتدر تقدر تشبعك وتشبعها جنسيا
مقتدر لكن انت فاهم المشاكل إللي بتحصل بقى وممكن بيت يتخرب بسبب كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مقتدر لكن انت فاهم المشاكل إللي بتحصل بقى وممكن بيت يتخرب بسبب كده
علي فكرة لا عيب ولا حرام بدل ما تعمل حاجة حرام برة هي هتبقي مراتك وحلالك فاهمني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%