NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مستغرب من حالي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
1 ديسمبر 2023
المشاركات
58
مستوى التفاعل
38
نقاط
305
الجنس
ذكر
الدولة
السعودية
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير
دي اول مشاركه ليا هنا
معلش سامحوني لو مكنتش مشاركه جيده
دي قصه حصلت معايا من زمان جدا
انا ماجد من اسره متوسطه ملتزمه إلى حد كبير
لي اختين انا اضغرهم الكبرى كانت واخده بالها من نفسها جدا والتانيه كانت ملتزمه جدا
وانا لاني الولد الوحيد كنت متدلع وقريب جدا من اختي الكبيره
اول ما وصلت المرحله الاعداديه وتحديدا السنه الثالثه كانت اختى الكبيره فالجامعة وكنت بلغت وزبري بدا يزداد حجمه ويشتد مش هقول انه كان زي الصاروخ بس كان معقول يعني
المهم فالمرحله دي بدأت اتابع جسم اختي الكبيره وتصرفاتها ومن كتر متابعتي لها بقيت عارف مواعيد الدورة بتاعتها وكنت فالوقت ده وصلت للثانوي وسمعت كتير من أصحابي ان البنات فالفترة بتاعت الدورة بيكونو في حالة اضطراب نفسي
شيطاني وحبي الشديد للجنس خلاني فيوم افكر اعمل حاجه جريئة جدا
وهي اني كنت رجعت البيت من المدرسه اكتشفت اتي لوحدي مع اختي وكانت في فترة الدورة بتاعتها وهي كانت نايمه
قمت بسرعه وبدون تفكير ولا حساب للي ممكن يحصلي بسبب اللي هعمله ده نمت وراها بالراحه جدا وبدأت بالتدريج احسس على جسمها
وكل ما الاقي انها متعملش اي رد فعل استمر
و احسس زياده
لحد ماسمعت صوت الباب بتاع البيت بيتفتح رحت قايم بسرعه وعملت نفسي بجيب حاجه من الاوضه بتاعتها وخرجت وعدت على خير
بس فضلت ماشي على نفس الوضع معاها كل شهر خلال فتره الدورة افضل العب جسمها واحسس عليها وهي نايمه
واوقات كتير كنت بحس انها عامله نايمه
ومره بعد مره شديت البنطلون بتاعها وحطيت زبري بين فلقتين طيزها وفورا وبدون أي مقدمات انفجر زبري باللبن
خفت جدا من اللي حصل ورفعت بنطلونها وكنت منتظر الموت من اهلي لما اختي تقول عاللي حصل
لكن متكلمتش
قمت تاني يوم عامل نفس الموضوع بس المره دي حطيت راس زبري في فتحة طيزها ودخلت بسهوله نظرا لصغر حجمه
ونزلت جواها
واستمريت معاها على كده فترة
وبقيت متأكد انها بتكون صاحيه وحاسه وموافقه بكل حاجه انا بعملها
وعشان ازيد تأكيدي واقطع اي شك فيوم عملت كده وسيبتها من غير هدوم ملبستهاش زي ما بعمل كل مره قلت اشوف رد فعلها
لقيتها بعد ما خلصت وقمت قامت هي كمان ولبست هدومها وكملت يومها عادي بدون اي استغراب وده وداني لاني اعمل حاجه زياده وهي اني ادخله فكسها وليه لأ طالما هي مش معترضه ومكنتش طبعا اعرف ان عدم اعتراضها ده سببه اني بدخل فطيزها يعني مفيش خوف اني افتحها ويوم تنفيذ الفكره اللي جت فبالي اني تدخل زبري فكسها نمت وراها كالمعتاد ونزلت هدومها وطلعت زوبري اللي كان كبر شويه وبدأت أقرب ليها
و بمجرد ما وصل لباب كسها اتنفضت من مكانها وزعقتلي وهددتني
وبالفعل لقيت امي حدتني اوضه لوحدنا وقالت اني ممنوع ادخل غرفه البنات ولو اتكرر تصرفي ده تاتي هتوديني السجن طبعا ده بالاضافه الي كميه كبيييييره جدا من الشتايم والاهانات اللي متتوصفش
وكنت انا بغبائي السبب في نهاية تجربه لذيذه كنت بفرغ فيها شهوتي من حين لاخر
تحياتي
 
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Mario Cr7, tado, Sir Jimmy و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير
دي اول مشاركه ليا هنا
معلش سامحوني لو مكنتش مشاركه جيده
دي قصه حصلت معايا من زمان جدا
انا ماجد من اسره متوسطه ملتزمه إلى حد كبير
لي اختين انا اضغرهم الكبرى كانت واخده بالها من نفسها جدا والتانيه كانت ملتزمه جدا
وانا لاني الولد الوحيد كنت متدلع وقريب جدا من اختي الكبيره
اول ما وصلت المرحله الاعداديه وتحديدا السنه الثالثه كانت اختى الكبيره فالجامعة وكنت بلغت وزبري بدا يزداد حجمه ويشتد مش هقول انه كان زي الصاروخ بس كان معقول يعني
المهم فالمرحله دي بدأت اتابع جسم اختي الكبيره وتصرفاتها ومن كتر متابعتي لها بقيت عارف مواعيد الدورة بتاعتها وكنت فالوقت ده وصلت للثانوي وسمعت كتير من أصحابي ان البنات فالفترة بتاعت الدورة بيكونو في حالة اضطراب نفسي
شيطاني وحبي الشديد للجنس خلاني فيوم افكر اعمل حاجه جريئة جدا
وهي اني كنت رجعت البيت من المدرسه اكتشفت اتي لوحدي مع اختي وكانت في فترة الدورة بتاعتها وهي كانت نايمه
قمت بسرعه وبدون تفكير ولا حساب للي ممكن يحصلي بسبب اللي هعمله ده نمت وراها بالراحه جدا وبدأت بالتدريج احسس على جسمها
وكل ما الاقي انها متعملش اي رد فعل استمر
و احسس زياده
لحد ماسمعت صوت الباب بتاع البيت بيتفتح رحت قايم بسرعه وعملت نفسي بجيب حاجه من الاوضه بتاعتها وخرجت وعدت على خير
بس فضلت ماشي على نفس الوضع معاها كل شهر خلال فتره الدورة افضل العب جسمها واحسس عليها وهي نايمه
واوقات كتير كنت بحس انها عامله نايمه
ومره بعد مره شديت البنطلون بتاعها وحطيت زبري بين فلقتين طيزها وفورا وبدون أي مقدمات انفجر زبري باللبن
خفت جدا من اللي حصل ورفعت بنطلونها وكنت منتظر الموت من اهلي لما اختي تقول عاللي حصل
لكن متكلمتش
قمت تاني يوم عامل نفس الموضوع بس المره دي حطيت راس زبري في فتحة طيزها ودخلت بسهوله نظرا لصغر حجمه
ونزلت جواها
واستمريت معاها على كده فترة
وبقيت متأكد انها بتكون صاحيه وحاسه وموافقه بكل حاجه انا بعملها
وعشان ازيد تأكيدي واقطع اي شك فيوم عملت كده وسيبتها من غير هدوم ملبستهاش زي ما بعمل كل مره قلت اشوف رد فعلها
لقيتها بعد ما خلصت وقمت قامت هي كمان ولبست هدومها وكملت يومها عادي بدون اي استغراب وده وداني لاني اعمل حاجه زياده وهي اني ادخله فكسها وليه لأ طالما هي مش معترضه ومكنتش طبعا اعرف ان عدم اعتراضها ده سببه اني بدخل فطيزها يعني مفيش خوف اني افتحها ويوم تنفيذ الفكره اللي جت فبالي اني تدخل زبري فكسها نمت وراها كالمعتاد ونزلت هدومها وطلعت زوبري اللي كان كبر شويه وبدأت أقرب ليها
و بمجرد ما وصل لباب كسها اتنفضت من مكانها وزعقتلي وهددتني
وبالفعل لقيت امي حدتني اوضه لوحدنا وقالت اني ممنوع ادخل غرفه البنات ولو اتكرر تصرفي ده تاتي هتوديني السجن طبعا ده بالاضافه الي كميه كبيييييره جدا من الشتايم والاهانات اللي متتوصفش
وكنت انا بغبائي السبب في نهاية تجربه لذيذه كنت بفرغ فيها شهوتي من حين لاخر
تحياتي
طب ايه اللي حصل بعديها؟
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%