NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmedboth

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هوا انا كده فتحتى طبيعيه
انا عمرى ماجربت هارد كل تجربتي كانت سوفت مع شخص واحد بس اخر مره داس براسه غصب عنه وهوا فوقى وقمت بسرعه ومحستش بوجع بعد كده بس اوقات بحس ان الفتحه شكلها غريب لدرجه انى مش فاكر شكلها زمان كان ايه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نزيه الخاطر و alperance
هوا انا كده فتحتى طبيعيه
انا عمرى ماجربت هارد كل تجربتي كانت سوفت مع شخص واحد بس اخر مره داس براسه غصب عنه وهوا فوقى وقمت بسرعه ومحستش بوجع بعد كده بس اوقات بحس ان الفتحه شكلها غريب لدرجه انى مش فاكر شكلها زمان كان ايه
طبعا في اشكال مختلفه للكس وانواع كثيره في شكل الكس من الامام مثل
واجهات البنايات كل وجه بنايه يختلف عن الثاني

• عجبني
التفاعلات: muri_siuu
طبعا في اشكال مختلفه للكس وانواع كثيره في شكل الكس من الامام مثل
واجهات البنايات كل وجه بنايه يختلف عن الثاني
هى بتكلمك على كسها مش واجه عماره شكلك شغال فى المعمار

هوا انا كده فتحتى طبيعيه
لحظه ما بيحصل تمديد لعضله المستقيم و فتحة الشرج .. خصوصا التمديد المفاجيء.. خلاص شكلها بيتغير .. الموضوع طبيعي دي استجابة العضله للتمديد المفاجيء او الإدخال المفاجيء اللي حصل فيها .. حاول تتجنبه عشان بيعمل مشاكل ممكن تحتاج تدخل جراحي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هوا انا كده فتحتى طبيعيه
حنعرف منين انها طبيعيه او متغيره

هى بتكلمك على كسها مش واجه عماره شكلك شغال فى المعمار
مثل تقريبي مثل اللي مايفهم عندما تريد توصفه تقول مثل الحمار

مفيش صورة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%