NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الذئب البشري ٢٩

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير
لو سمحتم ياريت بجد حد يجاوبني
انا اعرف كذا واحدة مطلقة ومنهم سنهم صغير طبعا دماغي بتفسرلي أن ع طول هما عندهم احتياج جنسي
دلوقتي عشان مورطش نفسي في مصيبه هل فعلا اي واحدة مطلقة بيكون عندها كده و ممكن تنجذب المتزوج ولا الاعزب وليه

• عجبني
التفاعلات: memo2010
يسطا دا شغل افلام ووساخه مش معني انها مطلقه تبقي شرموطه الاهم انها انسانه وزيها زي واحده متجوزتش الفرق انها متوفقتش في جوازتها متربطش هيجانك الشخصي علي اي واحده بفكره انها مطلقه او جوزها مسافر او مراهقه فسن بلوغ او او او دا شغل قصص وخيالات مريضه افصل عن هيجانك وعن حالت الشخص ملحوظه انا مبقولكش احترم نفسك وبطل سكس لاني مش موقع فلسفي ولا ديني اعمل اللي انت عايزو مع انو حرام انا بقولك حاول تفصل خيالات المجتمع المريضه عن الجنس عشان تحافظ علي فطرتك السليمه ومتبقاش مريض زي اللي اتسحلو ورا شهواتهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mar77, Medo said, ramadan416 و شخص آخر
بعني هي قبل ما تتجوز ما كانش عندها الاحتياج؟ الطلاق مجرد انفصال
العذرية مش هي طابع الشرف!

ازاي اصلا بتلبي احتياجاتها اي حد بيجرب الجنس صعب يتحمل الحرمان بتاعه
في مطلقات كتير بتتجري تتجوز عشان شهوتها و ده حقها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا دا شغل افلام ووساخه مش معني انها مطلقه تبقي شرموطه الاهم انها انسانه وزيها زي واحده متجوزتش الفرق انها متوفقتش في جوازتها متربطش هيجانك الشخصي علي اي واحده بفكره انها مطلقه او جوزها مسافر او مراهقه فسن بلوغ او او او دا شغل قصص وخيالات مريضه افصل عن هيجانك وعن حالت الشخص ملحوظه انا مبقولكش احترم نفسك وبطل سكس لاني مش موقع فلسفي ولا ديني اعمل اللي انت عايزو مع انو حرام انا بقولك حاول تفصل خيالات المجتمع المريضه عن الجنس عشان تحافظ علي فطرتك السليمه ومتبقاش مريض زي اللي اتسحلو ورا شهواتهم
احسنت القول

الست تنجذب لليطمنها

مساء الخير
انا اعرف كذا واحدة مطلقة ومنهم سنهم صغير طبعا دماغي بتفسرلي أن ع طول هما عندهم احتياج جنسي
دلوقتي عشان مورطش نفسي في مصيبه هل فعلا اي واحدة مطلقة بيكون عندها كده و ممكن تنجذب المتزوج ولا الاعزب وليه
لا اهدي علي نفسك غالبا الاحتواء والاستقرار اهم عندها حتبقي عايزاك تتجوزها عندك استعداد ولا تخلع؟؟

مش شرط عشان مطلقه تبقا عايزه كده

في و في

بدليل ان في بنات لسه بكر و هايجه فشخ طول الوقت

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
مساء الخير
فيه مطلقات بتكره الرجالة وتبعد عنهم نهائي لمدة طويلة.. وفيه العكس اللي بتحب تنتقم وتبدأ تعشق الجنس بشراهة.. وكل ست وطبعها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%