NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

(ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
الموقع الالكتروني
xhamster.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير أو مساء الخير حسب التوقيت الي بتقرا في الموضوع
آسف أولا لغيابي الطويل عن المنتدى لفتره طويله لظروف خاصه
لكن زي ما اتعودت إني بعد اي فتره غياب برجع واستقر تاني وسطكم هنا يا اصدقائي
الفتره الاخيره اثناء غيابي كنت بدخل طبعاً علي السوشيا ميديا وأتابع أماكن كتير علي النت أغلبها كانت تويتر طبعاً لحبي للأبلكيشن ده من زمان
بس لفت انتباهي ظاهره هيا موجوده من زمان لكن انتشرت بتوحش غير طبيعي بجد وبقت علني بدون اي خجل أو خوف لدرجه أنا نفسي بقيت اخاف كراجل ما بالك بالبنت أو الستات
الظاهره هيا تصوير البنات لنفسها فيديوهات جنسيه غريبة وبشعه وبظهور كامل لوشها وتفاصيل جسمها مع كلام جنسي يخوف ويرعب واغلبهم سنهم صغير جداً
طيب أنتي مفكرتيش مليون مره مصير الفيديو ده ايه حتي لو أنتي واثقه في الشخص ده مليون في الميه
حتي يا ستي لو الشخص ده جوزك وبتصورهوله علي سبيل أنه مسافر وبتمتعو بعض
مفكرتيش أن جهازه ممكن يتهكر يتسرق يضيع وفيديوهاتك دي تتنشر من اي شخص معدوم الضمير
أنا مش جاي أحاسب الشخص معدوم الضمير الي نشر الفيديو والصور لأن الشخص ده اتكلمنا عنه كتير أنه وحش وابن ستين في تسعين
أنا بكلم البنت او المدام نفسها
هانت عليكي نفسك ازااااااااي تحطي نفسك في الموقف ده
وبلاش مبررات لأن مفيش مبرر واحد يخليكي تعرضي جسمك للناس بالمنظر ده او حتي تعرضيه لشخص مهما كانت ثقتك في لأن النت النهاردة بسهوله يقدر يخترق أي حاجه في أي مكان بطرق بقيت سهله علي اي حد
اني متخيله أنتي عملتي في نفسك ايه
طيب بلاش نفسك بدل ما انتي مرخصاها
متخيله منظر اخوكي وسط أصحابه
ابوكي وسط جيرانه وأصحابه علي القهوه
أمك قصاد اهلك وخالاتك وعماتك
أولادك وسط اصحابهم
انتي متخيله دمرتي كام شخص بسبب فعل عملتيه بسبب شهوه ملعونه
أنا نادراً ما بشوف فيديو مثلاً لراجل بوشه حتي لو متاخد اسكرين من فيديو بينه وبين واحده
بيكون اغلبهم مأمن نفسه أن شخصيته متظهرش لأي ظرف كان
هل هو عنده عقل وانتي لا
مفيش ثانيه واحده بس تفكري في الكارثة الي بتحطي نفسك فيها
ياستي طيب حتي غطي وشك زي بتوع الابلكيشنات الي بفلوس وبتقول ابعت قلب وشامبانيا تخيلي دي عاهره بتبيع جسمها مقابل فلوس بس اذكي من حضرتك يا هانم
بجد الموضوع بقي كارثي
طبعاً عارف أن كلامي مالوش اي قيمه
بس لعل وعسى واحده بس تقرأ وتقدر تستوعب حجم الكارثة الي ممكن تحط نفسها وأهلها فيها وتاخد بالها قبل حدوث الكارثة ونرجع نقول ياريت الي جرا ما كان
آسف للأطاله بس الموضوع كان لازم اتناقش معاكم في واتمنى أسمع رأيكم ونصايحكم
دمتم أخواتي بخير

Ahmed zidan

• عجبني
التفاعلات: nada26
ولسه القادم أقذر

• أتفق
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
ده التطور الطبيعي للتكنولوجيا

صباح الخير أو مساء الخير حسب التوقيت الي بتقرا في الموضوع
آسف أولا لغيابي الطويل عن المنتدى لفتره طويله لظروف خاصه
لكن زي ما اتعودت إني بعد اي فتره غياب برجع واستقر تاني وسطكم هنا يا اصدقائي
الفتره الاخيره اثناء غيابي كنت بدخل طبعاً علي السوشيا ميديا وأتابع أماكن كتير علي النت أغلبها كانت تويتر طبعاً لحبي للأبلكيشن ده من زمان
بس لفت انتباهي ظاهره هيا موجوده من زمان لكن انتشرت بتوحش غير طبيعي بجد وبقت علني بدون اي خجل أو خوف لدرجه أنا نفسي بقيت اخاف كراجل ما بالك بالبنت أو الستات
الظاهره هيا تصوير البنات لنفسها فيديوهات جنسيه غريبة وبشعه وبظهور كامل لوشها وتفاصيل جسمها مع كلام جنسي يخوف ويرعب واغلبهم سنهم صغير جداً
طيب أنتي مفكرتيش مليون مره مصير الفيديو ده ايه حتي لو أنتي واثقه في الشخص ده مليون في الميه
حتي يا ستي لو الشخص ده جوزك وبتصورهوله علي سبيل أنه مسافر وبتمتعو بعض
مفكرتيش أن جهازه ممكن يتهكر يتسرق يضيع وفيديوهاتك دي تتنشر من اي شخص معدوم الضمير
أنا مش جاي أحاسب الشخص معدوم الضمير الي نشر الفيديو والصور لأن الشخص ده اتكلمنا عنه كتير أنه وحش وابن ستين في تسعين
أنا بكلم البنت او المدام نفسها
هانت عليكي نفسك ازااااااااي تحطي نفسك في الموقف ده
وبلاش مبررات لأن مفيش مبرر واحد يخليكي تعرضي جسمك للناس بالمنظر ده او حتي تعرضيه لشخص مهما كانت ثقتك في لأن النت النهاردة بسهوله يقدر يخترق أي حاجه في أي مكان بطرق بقيت سهله علي اي حد
اني متخيله أنتي عملتي في نفسك ايه
طيب بلاش نفسك بدل ما انتي مرخصاها
متخيله منظر اخوكي وسط أصحابه
ابوكي وسط جيرانه وأصحابه علي القهوه
أمك قصاد اهلك وخالاتك وعماتك
أولادك وسط اصحابهم
انتي متخيله دمرتي كام شخص بسبب فعل عملتيه بسبب شهوه ملعونه
أنا نادراً ما بشوف فيديو مثلاً لراجل بوشه حتي لو متاخد اسكرين من فيديو بينه وبين واحده
بيكون اغلبهم مأمن نفسه أن شخصيته متظهرش لأي ظرف كان
هل هو عنده عقل وانتي لا
مفيش ثانيه واحده بس تفكري في الكارثة الي بتحطي نفسك فيها
ياستي طيب حتي غطي وشك زي بتوع الابلكيشنات الي بفلوس وبتقول ابعت قلب وشامبانيا تخيلي دي عاهره بتبيع جسمها مقابل فلوس بس اذكي من حضرتك يا هانم
بجد الموضوع بقي كارثي
بس لعل وعسى واحده بس تقرأ وتقدر تستوعب حجم الكارثة الي ممكن تحط نفسها وأهلها فيها وتاخد بالها قبل حدوث الكارثة ونرجع نقول ياريت الي جرا ما كان
آسف للأطاله بس الموضوع كان لازم اتناقش معاكم في واتمنى أسمع رأيكم ونصايحكم
دمتم أخواتي بخير

Ahmed zidan
كلامك صحيح مليون بالمية يا صديقي وحاولت اوضح الكلام هذا بملاحظة صغيرة باخر موضوع كتبته بالفضفضة وفعليا الموضوع مزعج ومقرف جدا انك كرجل تستغل بنت اعطتك اغلى ما يمكن اعطاؤه وهي ثقتها ادرجة انها تصورلك نودز تظهر وجهها واضح وصريح ، انا مش بقول انه البنت ما عليها حق او مش غلطانة ولكن بلاحظ ان اغلب البنات اللي بيصورو اجسادهم بالطريقة هذه هم مراهقات وصغار وواضح جدا انهم مستَغلين بشكل عنيف ، اتمنى رسالتك توصل للبنات اللي فيوم من الايام رح يكونو امهااات لاطفال ملهمش اي ذنب بنتائج افعالهم

كلامك صحيح مليون بالمية يا صديقي وحاولت اوضح الكلام هذا بملاحظة صغيرة باخر موضوع كتبته بالفضفضة وفعليا الموضوع مزعج ومقرف جدا انك كرجل تستغل بنت اعطتك اغلى ما يمكن اعطاؤه وهي ثقتها ادرجة انها تصورلك نودز تظهر وجهها واضح وصريح ، انا مش بقول انه البنت ما عليها حق او مش غلطانة ولكن بلاحظ ان اغلب البنات اللي بيصورو اجسادهم بالطريقة هذه هم مراهقات وصغار وواضح جدا انهم مستَغلين بشكل عنيف ، اتمنى رسالتك توصل للبنات اللي فيوم من الايام رح يكونو امهااات لاطفال ملهمش اي ذنب بنتائج افعالهم
بص متحاولش تبرر صغر سن البنت وأنه اتضحك عليها أي واحده النهاردة تلف الراجل في سيجاره وتشربه
وبعدين انتي شايفه فيديوهات كتير لبنات قبلك منتشره علي النت عقلك ميصورلكيش أن الفيديو الي بتصوريه هيكون ده مصيره حتي لو الشخص الي صورتيه ليه مش ندل تليفونه اتسرق أو ضاع أو اتهكر
يا راجل ده لو جوزها طلب منها ده ترفض رفض قاطع
سهل جداً الفيديو ينتشر ياسيدي تتصور بس تغطي ملامح وشها حتي
اي مفيش بنص جنيه ذكاء خالص أو حرص
بلاش تبرير ابوس ايدك
لأن ده إسمه غباء اكتر ما هو استغلال صدقني

البنت اللى بيتسرب لها فيديوهات ضحية ، و الجاني هو اللى سرب الفيديو أو اخترق الجهاز...إلخ ، مينفعش نلوم الضحية على نتايج فعل الجاني!!

• بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
بص متحاولش تبرر صغر سن البنت وأنه اتضحك عليها أي واحده النهاردة تلف الراجل في سيجاره وتشربه
وبعدين انتي شايفه فيديوهات كتير لبنات قبلك منتشره علي النت عقلك ميصورلكيش أن الفيديو الي بتصوريه هيكون ده مصيره حتي لو الشخص الي صورتيه ليه مش ندل تليفونه اتسرق أو ضاع أو اتهكر
يا راجل ده لو جوزها طلب منها ده ترفض رفض قاطع
سهل جداً الفيديو ينتشر ياسيدي تتصور بس تغطي ملامح وشها حتي
اي مفيش بنص جنيه ذكاء خالص أو حرص
بلاش تبرير ابوس ايدك
لأن ده إسمه غباء اكتر ما هو استغلال صدقني
انا ممكن بكون ببرر او بدافع عن الجنس الناعم ساعات عشان اللي بشوفه واللي بيحصل قدامي سواء في الجامعة او الحياة ااعامة بيثبتلي ان البنت بتفضل مصحصحة وتلف الدنيا كلها فسجارة لحد ما تيجي عند مشاعرها واحاسيسها وتقف ، للاسف الرجال اللي بيستغلو النقطة دي باسم الحب هم عامل رئيسي ومش بقول وحيد ولكن رئيسي وكبير في الفيديوهات والصور اللي بنشوفها وعن تجربة واكيد حضرتك مش غشيم وعايش على كوكب الارض وشايف

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
انا ممكن بكون ببرر او بدافع عن الجنس الناعم ساعات عشان اللي بشوفه واللي بيحصل قدامي سواء في الجامعة او الحياة ااعامة بيثبتلي ان البنت بتفضل مصحصحة وتلف الدنيا كلها فسجارة لحد ما تيجي عند مشاعرها واحاسيسها وتقف ، للاسف الرجال اللي بيستغلو النقطة دي باسم الحب هم عامل رئيسي ومش بقول وحيد ولكن رئيسي وكبير في الفيديوهات والصور اللي بنشوفها وعن تجربة واكيد حضرتك مش غشيم وعايش على كوكب الارض وشايف
يا حبيبي أنا متفق معاك وقولت في الموضوع بغض النظر عن نداله الشخص
أنا بتكلم عن البنت وعقلها
متخيل أن العاهره بتاعت برامج التانجو عندها عقل عنها وبتخبي وشها
الكلام ده لو مفيش تجارب سابقه هقول دي ظاهره جديده والبنت مضحوك عليها لكن عقلك فين وانتي شايفه الفيديوهات والصور المتسربة دي كلها
فكري ولو واحد في الميه حتي لو جوزك ومش ندل حتي لو تليفونه اتسرق أو اتهكر
الموضوع مش مختذل في نداله شخص بس خالص علي فكره
في سرقة وهاكر وتليفون بيضيع وحاجات تانيه كتير
فهمت قصدي

يا حبيبي أنا متفق معاك وقولت في الموضوع بغض النظر عن نداله الشخص
أنا بتكلم عن البنت وعقلها
متخيل أن العاهره بتاعت برامج التانجو عندها عقل عنها وبتخبي وشها
الكلام ده لو مفيش تجارب سابقه هقول دي ظاهره جديده والبنت مضحوك عليها لكن عقلك فين وانتي شايفه الفيديوهات والصور المتسربة دي كلها
فكري ولو واحد في الميه حتي لو جوزك ومش ندل حتي لو تليفونه اتسرق أو اتهكر
الموضوع مش مختذل في نداله شخص بس خالص علي فكره
في سرقة وهاكر وتليفون بيضيع وحاجات تانيه كتير
فهمت قصدي
نعم فهمتك يا صحبي ، فعلا مش هقدر انكر واقول انهم بنات خام لان اكيد عندهم نت وبيشوفو فضايح غيرهم من الكبار والصغار ، اعتقد اما غباء او لا مبالاة او ثقة عمياء تندرج تحت بند الغباء برضه

مع كامل احترامي ليك يا باشا وتقبل مروري 😊😁

• عجبني
بص ياصاحبي انا اعرف المنتدى ده من 2018 تقريبا وانا كل مااشوف حاجة اقول مش هعلق ايجابيا ولا سلبيا عشان ممكن ايجابيا بكون كده بدعم صاحب البوست وممكن اكسب سيئات ولو سلبيا حتى
بس موضوعك ده انا لافت انتباهي من زمان و**** انا احيانا بعيط من جوا قلبي على الرجالة دول اللي ملهمش ذنب انو بنتهم او اختهم حبت شخص وتعلقت بيه والشخص ده استغلها وطلب منها نودز وفضحها طب ابوها يعمل ايه امها او اختها او اخوها انا ك راجل عن نفسي شهوتي قوية جدا لكن لحد دلوقتي مجرتبش علاقة جنسية عشان انا مؤمن بمقولة مفيش حاجة تبقى سر مهما كان ف لما الناس يعرفو ان انا شمال وعندي علاقات من نسوان وزي كدا هقطع في نصيب اخواتي ومفيش حد حيتجوزهم او يقرب منهم عشان ميكونش خالهم اللي هو انا بتاع شمال او حتى ابويا ان الناس بتبصلو بعد كل تعبه اللي تعبو معايا ان هو معرفش يربي او امي لما تبقى قاعدة في قعدة نسوان ويتكلمو على تربياتها ليا
انا معرفش البنات جرالهم ايه او حصلهم ايه بس نصيحة مني اعتبريني اخوكي صديقك شخص غريب
اي شخص قبل الجوااااااز متبعيتلوش صورة بدون حجابك حتى عشان ممكن تتفركش الخطوبة او لو كان حبيبك ممكن يتركك ويبعد عنك والباقي كلمه صاحبي واخويا احمد
اسف ع الإطالة لكن بجد الموضوع ده كان لازم الواحد ينصح فيه

• عجبني
التفاعلات: Ýòù§§èf
نعم فهمتك يا صحبي ، فعلا مش هقدر انكر واقول انهم بنات خام لان اكيد عندهم نت وبيشوفو فضايح غيرهم من الكبار والصغار ، اعتقد اما غباء او لا مبالاة او ثقة عمياء تندرج تحت بند الغباء برضه

مع كامل احترامي ليك يا باشا وتقبل مروري 😊😁
تحياتي ليك

• أتفق
التفاعلات: FLEX&PABLO
بص ياصاحبي انا اعرف المنتدى ده من 2018 تقريبا وانا كل مااشوف حاجة اقول مش هعلق ايجابيا ولا سلبيا عشان ممكن ايجابيا بكون كده بدعم صاحب البوست وممكن اكسب سيئات ولو سلبيا حتى
بس موضوعك ده انا لافت انتباهي من زمان و**** انا احيانا بعيط من جوا قلبي على الرجالة دول اللي ملهمش ذنب انو بنتهم او اختهم حبت شخص وتعلقت بيه والشخص ده استغلها وطلب منها نودز وفضحها طب ابوها يعمل ايه امها او اختها او اخوها انا ك راجل عن نفسي شهوتي قوية جدا لكن لحد دلوقتي مجرتبش علاقة جنسية عشان انا مؤمن بمقولة مفيش حاجة تبقى سر مهما كان ف لما الناس يعرفو ان انا شمال وعندي علاقات من نسوان وزي كدا هقطع في نصيب اخواتي ومفيش حد حيتجوزهم او يقرب منهم عشان ميكونش خالهم اللي هو انا بتاع شمال او حتى ابويا ان الناس بتبصلو بعد كل تعبه اللي تعبو معايا ان هو معرفش يربي او امي لما تبقى قاعدة في قعدة نسوان ويتكلمو على تربياتها ليا
انا معرفش البنات جرالهم ايه او حصلهم ايه بس نصيحة مني اعتبريني اخوكي صديقك شخص غريب
اي شخص قبل الجوااااااز متبعيتلوش صورة بدون حجابك حتى عشان ممكن تتفركش الخطوبة او لو كان حبيبك ممكن يتركك ويبعد عنك والباقي كلمه صاحبي واخويا احمد
اسف ع الإطالة لكن بجد الموضوع ده كان لازم الواحد ينصح فيه
تسلم يا حبيبي علي نصيحتك وكلامك الجميل عشان انت انسان محترم ومتربي
واتمني البنات فعلاً تاخد بالها

• عجبني
التفاعلات: Wolf11
انا متفهمه وجهة نظرك جدا و قلقك و انا اصلا بكره التصوير جدا لدرجة اني ممكن افتش الاوضه قبل ما نعمل اي حاجه و افتش موبايله قبل ما امشي بس فنفس الوقت انا عارفه ان التصوير ممتع جدا و بيدى ثقة فالنفس و دفعه معنوية خصوصا لو جالى رد الفعل و القبول من اللى بيشوف الصور او الفيديو

هو اه فيه غلط على البنات البتصور نفسها بس الغلط الاكبر و الجريمه كمان ان اى حد ياخد الصور دى و ينشرها بدون موافقة دا اللى بيصور في الشارع بياخد اذن من اللى بيصورهم فما بالك دا واخد صور مش بتاعته اصلا و بينشرها

فمينفعش تسيب المجرم السرق و نشر الصور و تمسك في الضحيه

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا متفهمه وجهة نظرك جدا و قلقك و انا اصلا بكره التصوير جدا لدرجة اني ممكن افتش الاوضه قبل ما نعمل اي حاجه و افتش موبايله قبل ما امشي بس فنفس الوقت انا عارفه ان التصوير ممتع جدا و بيدى ثقة فالنفس و دفعه معنوية خصوصا لو جالى رد الفعل و القبول من اللى بيشوف الصور او الفيديو

هو اه فيه غلط على البنات البتصور نفسها بس الغلط الاكبر و الجريمه كمان ان اى حد ياخد الصور دى و ينشرها بدون موافقة دا اللى بيصور في الشارع بياخد اذن من اللى بيصورهم فما بالك دا واخد صور مش بتاعته اصلا و بينشرها

فمينفعش تسيب المجرم السرق و نشر الصور و تمسك في الضحيه
سمر انا مختصش بالتصوير شخص ندل انا شرحت حتي لو لزوجها التصوير في حد ذاته غلط
عموماً لحبيبها لجوزها لعشيقها اي حد مهما كان ده كان قصدي

يااااه
تصور انا كست
لولا ان راجل نبهني
ما كنتش فكرت فالكلام ده
عشان احنا الستاة "هبل"
🤣

• بيضحكني
التفاعلات: aser el bahar
سمر انا مختصش بالتصوير شخص ندل انا شرحت حتي لو لزوجها التصوير في حد ذاته غلط
عموماً لحبيبها لجوزها لعشيقها اي حد مهما كان ده كان قصدي
ليه غلط؟ مهو القصد انها بتتصور صور شخصية على تليفونها الشخصي لو مجرم انتهك خصوصية البنت و سرق الصور الشخصية و استخدمها دى غلطة المجرم مش غلطة البنت

هو لو حرامى سرق محفظتك ولا انتهك بيتك و سرق متعلقات شخصية بيك هى دى كدا غلطتك لان معاك فلوس فى محفظتك ولا متعلقات شخصية فى بيتك ولا غلطة المجرم اللى انتهك خصوصيتك و سرق ممتلكاتك الشخصية

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و aser el bahar

Ahmed zidan

بالعكس جدا
كلامك قيمته عالية جدا
و دى فعلا الفكرة اللى يتدور فى دماغ معظم الناس اللى بتشوف الحاجات دى
و خصوصا اللى يكون متجوز و عنده اولاد او بنات
و دايما بيتخيل لو حد من اهله حصل معاه كدة هيعمل ايه و يبقى موقفه ايه
فعلا مصيبة
و وصلت لحد انتحار بنات بسبب صورة مفبركة او متركبة
مابالك بالصور و الفيديوهات الحقيقية

• عجبني
ليه غلط؟ مهو القصد انها بتتصور صور شخصية على تليفونها الشخصي لو مجرم انتهك خصوصية البنت و سرق الصور الشخصية و استخدمها دى غلطة المجرم مش غلطة البنت

هو لو حرامى سرق محفظتك ولا انتهك بيتك و سرق متعلقات شخصية بيك هى دى كدا غلطتك لان معاك فلوس فى محفظتك ولا متعلقات شخصية فى بيتك ولا غلطة المجرم اللى انتهك خصوصيتك و سرق ممتلكاتك الشخصية
ايه الكلام الغريب ده
هى المحفظة او الفلوس زى ان واحدة تصور نفسها عريانة؟
هى دى الخصوصية؟!!!!!

• عجبني
التفاعلات: فاشخ الاربعيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%