NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
التفاعلات: E M Y
  • حبيته
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: msaied13
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
بالتفاهم مابينهم
يشوف هي بتحب ايه و يعملوا و هي اكيد هتقدره و تعمل الي يبسطه

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
  • حبيته
بالتفاهم مابينهم
يشوف هي بتحب ايه و يعملوا و هي اكيد هتقدره و تعمل الي يبسطه
اكيد كل حاجة بالتفاهم بتحصل و الصبر

• أتفق
التفاعلات: محمد ايزل
  • حبيته
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
دى حقيقة و**** بيكون عاوز مراته ممثلة بورن فى نفسها وبعد ما تخلص العلاقة تكون محترمة ومفيش منها اتنين
حكالي واحد انه عنده مشكله مع مراته وهيه انه بيبقى عاوزها تشتمه بأوسخ الشتايم اثناء العلاقه وهيه اخرها تقله ياكلب هههههه وده شئ مدايقه جدا فأنا حاولت افهمه انها مش بورن ستار تقدر تعمل كل اللي في نفسك وبعد العلاقه لو قالتلك انت يابتاع حطلقها ومافيش فايده برضه

• بيضحكني
اول شهور الزواج الوحدة بتقرف وبتاخد حتى تتعلم وتتعود اصبر عليها..
بعدها حتلاقيها تمصك وتاكلك كمان

حكالي واحد انه عنده مشكله مع مراته وهيه انه بيبقى عاوزها تشتمه بأوسخ الشتايم اثناء العلاقه وهيه اخرها تقله ياكلب هههههه وده شئ مدايقه جدا فأنا حاولت افهمه انها مش بورن ستار تقدر تعمل كل اللي في نفسك وبعد العلاقه لو قالتلك انت يابتاع حطلقها ومافيش فايده برضه
دا غبى عاوز يخضع

• عجبني
التفاعلات: مارد للمتحررين
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
معاكي حق ده الصح اصلا
انا كنت فاكرك بتقرفي زي بنات كتير

• ايه ده
لا زم مع المص بوس و لحس البضان و لحس خرمةو لازم وما بمصلة ادخل صباعي في خرمة براحة و العب فية دا لازم يا روحي امال انتي بتعملي اية؟
مصيتي بيوض شفط ؟ وجابهم ف اد اي ؟

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: LOSTED و E M Y
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

الموضوع ببساطة الزوجة خبرتها قليلة و هو يحاول يزود خبرتها بالطريقة المناسبة ليها و لشخصيتها

• أتفق
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

مش كلو متدلع زيك
مراتك مش لازم تشوفها زي افلام السكس
لو انت اول راجل ف حياتها هتاخد وقت عقبال ما الموضوع يكون عادي المص دا شعور زي مانت بتحب تلحس ممكن هي متتبسطش لانها مش عارفه ايه الاحساس

• أتفق
اااكيد مش هيجبرها ع كده

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%