NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
التفاعلات: E M Y
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة
  • طب!
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
يعودها الأول على الامساك القضيب هي لوحدها تبقى عايزه تمصه وتتعود على مصه

كلام كتير اووي بس عقبال ما انزل موضوع عن مص القضيب
مفيش ست هتمص الا لو حباك

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
التعود التعود يودي لتعلم
لما ست تتعود على الأحجام هيكون بينها وبين القضيب تناسق وتفاهم

او حابة زوبره وحجمه
اوك دا مش حب
فرق بين حب
وحابه
حب . احاسيس ومشاعر وانجذاب وانسجام .
انا حابه هي شهوة لحضيه اعجاب بالزبر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: zober sheded و MARYMARY
  • انا سخنت كده ليه
  • بيضحكني
التفاعلات: zober sheded و Adam Afndena
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
يدهنه عسل او شوكولاته

ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

هو لازم يمصلها ويمتعها بالمداعبه الاول ولما توصل لنشوتها او مرحله الاورجزما يبتدى يخليها تمص ويوجهها ازاى حتى لو جاب سيرم ليها طعم حاجه بتحبها الاول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%