NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منا بقول كدا بيغفلوني علشان كدا هتجوز برضو 😂😂😂
وبعدين انا اعرف امشي الست ال معايا بدماغي
وغير كدا الجواز مودة ورحمة بس ال بيقولو الجواز وحش هما ال مخلينوا كدا سواء راجل او ست دا حتى لو علاقة هما برضو ال يعرفوا يمشوها كدا او كدا بس كلو بيستسهل انو يشوف الطرف التاني بيحب اي وعايز ايه ودا ال بيبوظ كل حاجه واصلا الستات عايزين معاملة خاصة اساسا يعني دا كفاية الهرمونات 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: E M Y
اتفق على كده ولكن الرجالة معندهاش صبر كل واحد شايف مقطع بورن عاوز يعمله مع مراته
عارفه ياعزيزتي المشكله في ان بعض الرجال بيبقى عاوز مراته تبقى شرموطه في السرير وهيه لو عملت اي حركه غلط حيطلع ميتين امها 😅

• بيضحكني
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
فنانه انتى هو دا بالظبط
اللى يعمله أنه يصبر عليها ويخليها تحب العلاقه معاه اولا وإذا اتبسطتت فى العلاقه معاه هاتعمل من نفسها كل اللى عايزه

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
وغير كدا الجواز مودة ورحمة بس ال بيقولو الجواز وحش هما ال مخلينوا كدا سواء راجل او ست دا حتى لو علاقة هما برضو ال يعرفوا يمشوها كدا او كدا بس كلو بيستسهل انو يشوف الطرف التاني بيحب اي وعايز ايه ودا ال بيبوظ كل حاجه واصلا الستات عايزين معاملة خاصة اساسا يعني دا كفاية الهرمونات 😂😂
علفكرة الستات بالكلمة الحلوة تعمل اى حاجة

عارفه ياعزيزتي المشكله في ان بعض الرجال بيبقى عاوز مراته تبقى شرموطه في السرير وهيه لو عملت اي حركه غلط حيطلع ميتين امها 😅
دى حقيقة و**** بيكون عاوز مراته ممثلة بورن فى نفسها وبعد ما تخلص العلاقة تكون محترمة ومفيش منها اتنين

فنانه انتى هو دا بالظبط
اللى يعمله أنه يصبر عليها ويخليها تحب العلاقه معاه اولا وإذا اتبسطتت فى العلاقه معاه هاتعمل من نفسها كل اللى عايزه
اكيد لو هى مبسوطة هتعمل كل حاجة حلوة بينهم

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
المشكله دي حلها مثلا يحط شيكولاته و هي تخلصها في حاجات مخصصه لكده علشان يحببها في الموضوع ده و الاهم من ده يصارح زوجته ان في العلاقه عايز ده علشان الانبساط للطرفين

• أتفق

ان الرجل يضغط علي انثي انها تمص عضوه دي غباء في غباء عشان هي هتكره المص وربما تكره العلاقة بالكامل فالافضل انه مش يضغط عليها حتي لو مش مصت نهاءي​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
المشكله دي حلها مثلا يحط شيكولاته و هي تخلصها في حاجات مخصصه لكده علشان يحببها في الموضوع ده و الاهم من ده يصارح زوجته ان في العلاقه عايز ده علشان الانبساط للطرفين
دى بتعمل كده لكن مش بطول معاه يعنى

• عجبني
التفاعلات: msaied13
  • عجبني
علفكرة الستات بالكلمة الحلوة تعمل اى حاجة
حصل ودا انا عارفوا اصلا الراجل الصح يعرف امتا يشد وامتا يرخي في حاجات مينفعش فيها الشدة وبرضو مينفعش تقول على اي حاجه اه فبس معادلة بسيطة بس ال يفهمها

• أتفق
دى بتعمل كده لكن مش بطول معاه يعنى
يبقي لازم يتعامل معاها علي الهادي و في مفتاح مهم الراجل لازم يبين للست اد اي هي بتمتعه يعني لازم يوضحلها سواء بالصوت او مثلا يقولها كمان انتي مصك تحفه يحفزها ان هي بتعمل حاجه ترضيه

• أتفق
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
يبقي لازم يتعامل معاها علي الهادي و في مفتاح مهم الراجل لازم يبين للست اد اي هي بتمتعه يعني لازم يوضحلها سواء بالصوت او مثلا يقولها كمان انتي مصك تحفه يحفزها ان هي بتعمل حاجه ترضيه
معندوش صبر لكده

• عجبني
التفاعلات: msaied13
  • عجبني
  • أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%