NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بروفسورة متل مرتي
هيك بتعمل بالظبط واكتر

لا زم مع المص بوس و لحس البضان و لحس خرمةو لازم وما بمصلة ادخل صباعي في خرمة براحة و العب فية دا لازم يا روحي امال انتي بتعملي اية؟
افف تعالي لو جادة

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
الحقيقه نادر اوي تلاقي واحده فاهمه يعني ايه مص وكتير ستات فاكره ان المص هو انها تمص الزوبر زي المصاصه وخلاص ، مايعرفوش ان مص الزوبر ده مزاج وليه حركات تخلي الراجل يولع والست نفسها تسيح من المص ، حقيقي مالقيتش واحده تمصلي زوبري بإستمتاع غير بنت كانت معايا في ثانوي والكلام ده كان من حوالي 8 سنين

سؤال من الخاص عضو لسه متزوج ولكن بيحاول مع زوجته انها تمص العضو ولكن هى بتروح حطاه فى بؤقها وطلعه وخلاص مش بتكمل دقيقة فى مداعبة قضيبة على الرغم انه بيقول مهتم بالنضافة الشخصية..
ايه الحل..؟؟
أنا عن رائى..

موضوع امصله مش معناها احط الزبر فى بؤقى وخلاص معناها انى احبه وادلعه اتنفس ريحة زبره وانا بصه فى عيونه ادعكه فى شفايفى ونا بحسس على فخاده والحس من اول تحت البضان اشفطه واغرقه من ريقى والاعبه بلسانى لغاية ما اشرب لبنه طلما مهتم بالنضافة الشخصية

أرجو من السادة الاعضاء المشاركة بالاقتراحات اللى العضو يعملها مع زوجته علشان تمص قضيبة🤷
وأنتى أي عرفك بقااا بالحاجات دى 🤔🤣🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
ناقصك انك تهتمي بالبيوض شويه مع المص

• بيضحكني
المشكله ان اللعبه دي فردي عامله السباحه كل واحد بيعوم وهدفه يرفع راس بلده
فيها زوجي يا عم زي التنس كدا متبقاش أناني

• بيضحكني

المواضيع المشابهة