NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مصيبه لازم نبعد عنها

siwa

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
تم تحذيره
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بداية الموضوع عندما أخذني الفضول و دخلت إحدي التطبيقات الجديده ، التى تبيع الجنس مقابل المال ، لكي تشاهد جسم فتاه أو إمرأه عاريه أو تمارس الجنس مع رجل ، بشرط إرسال الدعم
الخطر يكمن فى أن هذه النوعيه من النساء ، لن تأتى إلى مكانك لتمارس معك الجنس لأنها ببساطه أصبحت لا تحتاج إلى المال الذي سوف تدفعه ، لأنها من هذه التطبيقات تتحصل على أضعاف أضعاف الذي كنت سوف تعطيه لها .
والخطر الأكبر عندما تطلب مقابلتها لممارسة الجنس سوف تطلب منك مبالغ كبيره جدا لقضاء ليله او حتى سهره حمره .
ماذا سوف يفعل الأجيال الحاليه والقادمه، هل سيقضي حياته كلها فى مشاهدة أجسام النساء وضرب العشرات ، فى ظل غلاء
تكلفة الزواج .
سوف يكون الجنس تكلفته عاليه جدا وكذلك الزواج ، ف كيف يتصرف الجيل الحالي والأجيال القادمه ؟
لجميع أعضاء المنتدى المهتم بهذه المشكله .
أقول لمن يدخل هذه التطبيقات توقف عن الدفع لهم ، حتى تتمكن من ممارسة الجنس فى الواقع الطبيعي ، ولا تدفع للواقع الافتراضي ، حتى لا تبقى كل حياتك فى هذا الواقع الافتراضي .

أرجوا الرد على هذا السؤال ومحاولة إيجاد حل لهذه المشكله معا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: هانى عصام, μαρο, في تانيه ثانوي 😅 و 2 آخرين
لو سمحت تطبيقات زي ؟ تليجرام و سناب شات مثلا؟

• أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و تانجو وغيره وغيره كتير
عذرا في الكلمه بس عاهرات النت كتير من زمان من ٢٠١١ ايام جروبات الفيس و مش وليده الوقت الحالي. بس شغل الدعاره الاونلاين اخف و امن من شقق الدعاره و بالذات بعد انتشار التحويلات المصرفيه زي اewallet و غيرها

• عجبني
التفاعلات: Galal Ezz Al-arab
عذرا في الكلمه بس عاهرات النت كتير من زمان من ٢٠١١ ايام جروبات الفيس و مش وليده الوقت الحالي. بس شغل الدعاره الاونلاين اخف و امن من شقق الدعاره و بالذات بعد انتشار التحويلات المصرفيه زي اewallet و غيرها
ده بقي انتشاره اوسع وأشمل
وبقي يقضي علي المتعه الحقيقيه لأنها بقيت تكسب اكتر من البرامج دي الجروبات زمان مكنتش بتكسب إلا لو حد عبيط حول فلوس لكن دلوقتي بمجرد المشاهدات بس هيا بتكسب غير بقي الهدايه الرمزية من البرنامج

• عجبني
التفاعلات: Galal Ezz Al-arab
رئي الأجيال القادمة أو الي لسه متجوزش بجد يبعدو عن أي حاجه فيها اثاره لغايت لما تبقى قدامو فرصه للجواز

• عجبني
التفاعلات: Galal Ezz Al-arab, Adelhany, Ricky و شخص آخر
رئي الأجيال القادمة أو الي لسه متجوزش بجد يبعدو عن أي حاجه فيها اثاره لغايت لما تبقى قدامو فرصه للجواز
اتفق انا مريت بفترة كنت مهوس بالجنس و عندي رغبه في التجربة بس عرفت ان دا مش هيودينى فى حتة سليمة او مش هوصل لحاجة لأن الجنس فى المجتمع المصرى حاجة صعبة الحصول عليها إلا لو انت لقيت عاهره و غالبا هفضل كده دايما تعبان، فطلعت الفكرة من دماغى و فكرت استمتع باى حاجه تانيه فى حياتى غير الجنس عشان اتلهى

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى2
للاسف عندك حق بقيت وسيلة رخيصة من البنات والنسوة في كسب المال بطريقة مريحة وأكثر ربحية عن نظيرها .......والأسف الاكبر أن الشباب ضحية الموضوع دة بصراحة.....والأسف الاكبر أن معنديش حتي فكرة أو اقتراح للحل .....ولكن متابعة معاك امكن يصدف رايء يحل الموضوع ،

بصراحة بوست كويس يناقش نقطة مهمة احسنت 🌹🌹🌹

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: siwa، الـ مجتاو و مصطفى مصطفى2
المصيبه النت بقي سهل ووسائل المتعه ببلاش الا بلاش

اتفق انا مريت بفترة كنت مهوس بالجنس و عندي رغبه في التجربة بس عرفت ان دا مش هيودينى فى حتة سليمة او مش هوصل لحاجة لأن الجنس فى المجتمع المصرى حاجة صعبة الحصول عليها إلا لو انت لقيت عاهره و غالبا هفضل كده دايما تعبان، فطلعت الفكرة من دماغى و فكرت استمتع باى حاجه تانيه فى حياتى غير الجنس عشان اتلهى
ده تفكير حد عقلاني قدر يستبدل متعته الشهوانيه بحاجة بديله
لكن انت نسبتك كام في الميه من الشباب
الموضوع بقي صعب جداً في ظل الانفتاح الرهيب بصوره بشعه

للاسف عندك حق بقيت وسيلة رخيصة من البنات والنسوة في كسب المال بطريقة مريحة وأكثر ربحية عن نظيرها .......والأسف الاكبر أن الشباب ضحية الموضوع دة بصراحة.....والأسف الاكبر أن معنديش حتي فكرة أو اقتراح للحل .....ولكن متابعة معاك امكن يصدف رايء يحل الموضوع ،

بصراحة بوست كويس يناقش نقطة مهمة احسنت 🌹🌹🌹
اعتقد في ظل الانفتاح والباقات الي بقيت ببلاش وفلوسها بسيطه كمتعه جنسية للشباب وفي نفس الوقت أمان لستات كتير محدش يقدر يعرف هيا مين وفي نفس الوقت بتكسب بصوره رهيبه
الموضوع بقي صعب تلاقي حل ليه
وبيكبر اكتر
الحل لازم يكون من الدولة نفسها انها تقدر توقف البرامج دي في مصر
لأنها المتحكم الوحيد في المنظومه
زي كوريا الشمالية ما عامله كده مع شعبها

• أتفق
بصوا انا شايف في حل كلنا ممكن نعمله و هو حوار مجتمعي و قعدات توعيه تتعمل من كل شخص فينا مع دايره قرايبه.

انا شخصيا اشارك معاكم تجربه حلوة انا قعدت مع ولاد عمي واحد ١٥ سنه و ااتاني ٢٣ سنه و كل واحد لوحده طبعا و كلمتهم في عيوب الاباحيه و العاده السريه و التحكم في الدومابين و النتيجه مذهله مع الولد الصغير

@مجنونة مطرقعة 😁😁 اعتقد دا حل عملي و ان كل واحد يعمل حوار و نقاش وسط اهله

ب
اعتقد في ظل الانفتاح والباقات الي بقيت ببلاش وفلوسها بسيطه كمتعه جنسية للشباب وفي نفس الوقت أمان لستات كتير محدش يقدر يعرف هيا مين وفي نفس الوقت بتكسب بصوره رهيبه
وبيكبر اكتر
بص يا صديقي تجربه كوريا الشمالية اثبتت فشلها لان المجتمع الكوري الشمالي متخلف ثقافيا و اجتماعيا و دا نموذج دكتاتوري بدائي مينفعش مع الشعب المصري

بداية الموضوع عندما أخذني الفضول و دخلت إحدي التطبيقات الجديده ، التى تبيع الجنس مقابل المال ، لكي تشاهد جسم فتاه أو إمرأه عاريه أو تمارس الجنس مع رجل ، بشرط إرسال الدعم
الخطر يكمن فى أن هذه النوعيه من النساء ، لن تأتى إلى مكانك لتمارس معك الجنس لأنها ببساطه أصبحت لا تحتاج إلى المال الذي سوف تدفعه ، لأنها من هذه التطبيقات تتحصل على أضعاف أضعاف الذي كنت سوف تعطيه لها .
والخطر الأكبر عندما تطلب مقابلتها لممارسة الجنس سوف تطلب منك مبالغ كبيره جدا لقضاء ليله او حتى سهره حمره .
ماذا سوف يفعل الأجيال الحاليه والقادمه، هل سيقضي حياته كلها فى مشاهدة أجسام النساء وضرب العشرات ، فى ظل غلاء
تكلفة الزواج .
سوف يكون الجنس تكلفته عاليه جدا وكذلك الزواج ، ف كيف يتصرف الجيل الحالي والأجيال القادمه ؟
لجميع أعضاء المنتدى المهتم بهذه المشكله .
أقول لمن يدخل هذه التطبيقات توقف عن الدفع لهم ، حتى تتمكن من ممارسة الجنس فى الواقع الطبيعي ، ولا تدفع للواقع الافتراضي ، حتى لا تبقى كل حياتك فى هذا الواقع الافتراضي .

أرجوا الرد على هذا السؤال ومحاولة إيجاد حل لهذه المشكله معا
فعلا في تطبيق كلو ملط ومش بدعم حد خالص نتفرج وخلاص بس تطبيق يجنن كلو بجد مليطه وتلاقي الست قاعده ببزازها باينه وساعات تبين طيزها عشان يرسلو دعم لاكن للاسف كلو ليجري ورا الفلوس يا صديقي

ب

بص يا صديقي تجربه كوريا الشمالية اثبتت فشلها لان المجتمع الكوري الشمالي متخلف ثقافيا و اجتماعيا و دا نموذج دكتاتوري بدائي مينفعش مع الشعب المصري
صديقي انا مش بتكلم عن تجربه عامه في كل المجالات
أنا بتكلم عن التحكم في السلبيات الي بقيت ليها ضرر كبير على الناس ازاي الدولة تقدر تتصدي ليها بحزم
وبعدين يعني شعب كوريا الشمالية متخلف ثقافياً وأحنا ترتبنا الأول علي العالم
أنت مش مصنف أصلا ثقافياً
وقالها علناً اكبر رأس
يفيد بأيه التعليم في وطن ضايع
انت كحيااااااان يا محمد 😂😂

• بيضحكني
فعلا في تطبيق كلو ملط ومش بدعم حد خالص نتفرج وخلاص بس تطبيق يجنن كلو بجد مليطه وتلاقي الست قاعده ببزازها باينه وساعات تبين طيزها عشان يرسلو دعم لاكن للاسف كلو ليجري ورا الفلوس يا صديقي
ايوه ده الي بتكلم عليه هيبقي جنس الكتروني
والجنس الطبيعي هيختفي

صديقي انا مش بتكلم عن تجربه عامه في كل المجالات
أنا بتكلم عن التحكم في السلبيات الي بقيت ليها ضرر كبير على الناس ازاي الدولة تقدر تتصدي ليها بحزم
وبعدين يعني شعب كوريا الشمالية متخلف ثقافياً وأحنا ترتبنا الأول علي العالم
أنت مش مصنف أصلا ثقافياً
وقالها علناً اكبر رأس
يفيد بأيه التعليم في وطن ضايع
انت كحيااااااان يا محمد 😂😂
يا راجل انسي كلام سياده الرئيس الحنون و لعلمك رغم ازمتنا الاقتصاديه و التخبط السياسي ف البلد لكن احنا عندنا انفتاح عنهم برده

في حلول smart بدل الحلول الhard 😉

• عجبني
التفاعلات: siwa
وبيكبر اكتر
طب ما هو الدعارة برضه عقوبتها الإعدام فى كوريا الشمالية ، ده غير إن كوريا الشمالية دى بيضرب بيها المثل فى سوء جودة كل شئ يعني مثال لا يحتذى به

يا راجل انسي كلام سياده الرئيس الحنون و لعلمك رغم ازمتنا الاقتصاديه و التخبط السياسي ف البلد لكن احنا عندنا انفتاح عنهم برده

في حلول smart بدل الحلول الhard 😉
ادينا ال smart طيب نستفيد

بصوا انا شايف في حل كلنا ممكن نعمله و هو حوار مجتمعي و قعدات توعيه تتعمل من كل شخص فينا مع دايره قرايبه.

انا شخصيا اشارك معاكم تجربه حلوة انا قعدت مع ولاد عمي واحد ١٥ سنه و ااتاني ٢٣ سنه و كل واحد لوحده طبعا و كلمتهم في عيوب الاباحيه و العاده السريه و التحكم في الدومابين و النتيجه مذهله مع الولد الصغير

@مجنونة مطرقعة 😁😁 اعتقد دا حل عملي و ان كل واحد يعمل حوار و نقاش وسط اهله
هو هنا كاتب البوست مش بيتكلم عن خطر الإباحية عامة لأننا فى موقع فى محتوى إباحي ، هو بيتكلم على دور الإباحية المدفوعة مقابل المال فى هدم و إستبدال دور الدعارة و ده مبدئ غريب الصراحة

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و siwa

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%