NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بقالي فتره بلعب في طيزي مع اني مش سالب و حابب اعرف ليه وسعات يبقا عايز اجرب اتناك لكن انا ماليش في السكه ديه وعايز انيك اكتر انا موجب افادوني

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: سافل هيجان, Ali khan, thalover و 2 آخرين
بقالي فتره بلعب في طيزي مع اني مش سالب و حابب اعرف ليه وسعات يبقا عايز اجرب اتناك لكن انا ماليش في السكه ديه وعايز انيك اكتر انا موجب افادوني
في فرق انك تكون عاوز كدة علشان تنزلهم اسرع بس ده بيحصل لما تكون معاك واحدة شوفت انا كدة كتييير لكن انت اللي تلعب في طيزك لا دي جديدة ومتحاولش تستمر علشان هتتعب

• عجبني
التفاعلات: Tito_77
في فرق انك تكون عاوز كدة علشان تنزلهم اسرع بس ده بيحصل لما تكون معاك واحدة شوفت انا كدة كتييير لكن انت اللي تلعب في طيزك لا دي جديدة ومتحاولش تستمر علشان هتتعب
شكراً ليك

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
طيزك تطلب لازم تشبع رغبتها

حاول تنيك في بدايه
وشوف فين اللذه بتعتك

ممكن تجرب تبادل هارد وتحكم بعدها ميولك ماشية في اي اتجاه
ممكن تبقا بايسكشوال عادي
انا كدا

تعالي انا موجب ممكن انام معاك سوفت لو حبيت تكمل سالب و عاوز تتفتح بردو معاك زي ما تحب لكان لو عاوز تكمل موجب بطل لعب علشان مع الوقت ها تبقي سالب
انا مش حابب الفكره اصلا هيا ديه الفكره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تجرب تبادل هارد وتحكم بعدها ميولك ماشية في اي اتجاه
ممكن تبقا بايسكشوال عادي
انا كدا
حاسس ان داه الي هيحصل في الاخر

• عجبني
التفاعلات: دكتور رامي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%