NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه فضفضه: مش عارف ارجع راجل (

معلش قلت افضفض معاكم هنا عشان مقدرش اكلم حد برا ...و بالمرة لو حد عاوز يقولي كلمة يتفضل

انا بقالي ٣ سنين بتناك ...
جيت من فترة قررت اني عاوز ارجع راجل لأن الحقيقة أن كونك سالب بيجردك من كل رجولتك ....

لكن مهما حاولت ارجع مش عارف ...دايما برجع بنفسي تاني للرجالة اللي بيركبوني و اقولهم اني عاوزهم ...

الحقيقة اني خلاص اتعودت اكون الطرف اللي بياخد مش اللي بيدي ....بقالي سنين بمص لرجالة في عربياتهم و اروح شققهم عشان اتناك ..... بقالي سنين كل ما اضرب عشرة بيكون على زوبر كبير بيخش طيز بنت او خول و اتخيل نفسي مكانهم ....بقيت خلاص متعود على اني في السكس اقعد اتدلع في الكلام و اتمايص عشان الموجب يهيج عليا و يحب ينيكني ....و بقيت حتى متعود خلاص اني اسئله يشتمني عشان يهيج اكتر .....

و معلش الجزء ده مقرف شوية فمنصحكش تقرأه لو بتتقرف ....بس من كتر ما بتناك ( بقالي فترة مبستحملش و بتناك على الأقل مرتين أسبوعيا ) خرمي بقى مفتوح على الاخر و بقى ساعات ريح يفلت مني غصب عني ......و بقى كل اللي ييجي يركبني يعرف اني اتنكت كتير حتى من غير ما اقول ....

قلت افضفض معاكم و اسمع رأيكم

• عجبني
  • محزن
  • حبيته
التفاعلات: سالب طري, el-korsan, الزبير الأول و 15 آخرين
انتى دايما كلامك واقعى جدا وبتعبرى بكل صراحة
بس انتى بنوتى ناعمة ولا مشعر رجولى
وكام سنة علشان نتعرف عليكى ؟

هو الاشكال في نظري انك رابط مفهوم الرجولة بالنيك
و ناس كتير رابطة الاتنين بالغلط
انت راجل، تتناك راجل، تنيك راجل…. ما تعملش حاجة راجل! الا لو انت ديما احساسك انك في الجسم العلط و انك ست و تريد تعمل عملية ( هذه اظطراب الهوية الجندرية و تتابع مع طبيب)
لكن سالب معناها مثلي و مثلي : واحد بيعمل الجنس مع نفس النوع: سالب او موجب مجرد ادوار لا تغير شيأ في من تكون
انت اكيد هذا التفكير حصللك من منظور المجتمع الي بنشربو كلنا، لو تتناك تبقى مش راجل، و اكيد علاقاتك الجنسية كانت غير صحية لانها اكدتلك الموضوع فربطت رجولتك بالخظوع و انك تبقى مؤنث و و و. لاشباع رغبات شركائك الي ديما ( بيلعبو استغماية مع ميولهم بهذه اللطريقة الخاطئة)
انت راجل: سالب موجب مبادل… متقاعد 😂 راجل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نسوانجي راقي, Noris567, عضو جميل و 6 آخرين
انت راجل، تتناك راجل، تنيك راجل…. ما تعملش حاجة راجل! الا لو انت ديما احساسك انك في الجسم العلط و انك ست و تريد تعمل عملية ( هذه اظطراب الهوية الجندرية و تتابع مع طبيب)
لكن سالب معناها مثلي و مثلي : واحد بيعمل الجنس مع نفس النوع: سالب او موجب مجرد ادوار لا تغير شيأ في من تكون
انت اكيد هذا التفكير حصللك من منظور المجتمع الي بنشربو كلنا، لو تتناك تبقى مش راجل، و اكيد علاقاتك الجنسية كانت غير صحية لانها اكدتلك الموضوع فربطت رجولتك بالخظوع و انك تبقى مؤنث و و و. لاشباع رغبات شركائك الي ديما ( بيلعبو استغماية مع ميولهم بهذه اللطريقة الخاطئة)
عن اذنك متتكلمش تاني عشان كلامك بينرفزني 😅
هو ايه اللي انت في كل الحالات راجل ؟ مقتنع بالهبل برحتك بس بطل تفهمني أن الواحد المفروض يتناك بالليل و اليوم اللي بعده الصبح يعمل نفسه سيد الرجالة .....كلام مخالف لكل منطق و عقل في الدنيا و فعلا كلام حد بيحاول بضحك على نفسه !!!!!

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: نسوانجي راقي, سارة Sara, lionking1987 و 6 آخرين
متحكمشى على الناس بوجهة نظرك وبس

و كلمة مثلي دي طريقة شيك عشان تقول شاذ 😅
انما أن دي الطبيعة و عادي خالص ده كلام فكسان الصراحة .... ما الاكيد الراجل عنده زوبر و البنت عندها كس عشان الراحل بنيك الست !!!! انما مش طبيعي أن حد ياخد في طيزه يعني !!!!!!

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
عن اذنك متتكلمش تاني عشان كلامك بينرفزني 😅
هو ايه اللي انت في كل الحالات راجل ؟ مقتنع بالهبل برحتك بس بطل تفهمني أن الواحد المفروض يتناك بالليل و اليوم اللي بعده الصبح يعمل نفسه سيد الرجالة .....كلام مخالف لكل منطق و عقل في الدنيا و فعلا كلام حد بيحاول بضحك على نفسه !!!!!
اعتذر اني بعمل تعليق و مجهود لشخص لا يرد بتهذيب
استمتع بالمنطق الي انت واخذه.

• عجبني
التفاعلات: Noris567 و نوني الخول
متحكمشى على الناس بوجهة نظرك وبس
انا اعطي وجهة نظري ولا احكم على احد. هناك الميول الجنسية و الهوية الجندرية: و بيحصل بينهم خلط و هذا هو اخر نظريات الطب النفسي بخصوص الموضوع! لا يوجد اي نوع من الاحكام المسبقة في كلامي. هو تحليل عن كلام الي كاتب و بحاول اقربلو الصورة. بعدين كل الناس احرار تفكر في نفسها مثل ما هي عايزا و شايفة و هذه حرية شخصية انا احترمها. كلام ليس فيه تمييز او تحيز)

• عجبني
التفاعلات: سارة Sara, Noris567, hamada_x و شخص آخر
معلش قلت افضفض معاكم هنا عشان مقدرش اكلم حد برا ...و بالمرة لو حد عاوز يقولي كلمة يتفضل

انا بقالي ٣ سنين بتناك ...
جيت من فترة قررت اني عاوز ارجع راجل لأن الحقيقة أن كونك سالب بيجردك من كل رجولتك ....

لكن مهما حاولت ارجع مش عارف ...دايما برجع بنفسي تاني للرجالة اللي بيركبوني و اقولهم اني عاوزهم ...

الحقيقة اني خلاص اتعودت اكون الطرف اللي بياخد مش اللي بيدي ....بقالي سنين بمص لرجالة في عربياتهم و اروح شققهم عشان اتناك ..... بقالي سنين كل ما اضرب عشرة بيكون على زوبر كبير بيخش طيز بنت او خول و اتخيل نفسي مكانهم ....بقيت خلاص متعود على اني في السكس اقعد اتدلع في الكلام و اتمايص عشان الموجب يهيج عليا و يحب ينيكني ....و بقيت حتى متعود خلاص اني اسئله يشتمني عشان يهيج اكتر .....

و معلش الجزء ده مقرف شوية فمنصحكش تقرأه لو بتتقرف ....بس من كتر ما بتناك ( بقالي فترة مبستحملش و بتناك على الأقل مرتين أسبوعيا ) خرمي بقى مفتوح على الاخر و بقى ساعات ريح يفلت مني غصب عني ......و بقى كل اللي ييجي يركبني يعرف اني اتنكت كتير حتى من غير ما اقول ....

قلت افضفض معاكم و اسمع رأيكم
كمل وحاول كتير علشان تخرج من ال انتا فيه وحاول تعزل نفسك عن الناس ال بتقول عليها دي واعرف ناس جديده واشغل نفسك بحاجات كتير وقاوم لغايه ما ترجع لطبيعتك

• عجبني
التفاعلات: Kokik
و كلمة مثلي دي طريقة شيك عشان تقول شاذ 😅
انما أن دي الطبيعة و عادي خالص ده كلام فكسان الصراحة .... ما الاكيد الراجل عنده زوبر و البنت عندها كس عشان الراحل بنيك الست !!!! انما مش طبيعي أن حد ياخد في طيزه يعني !!!!!!
لا، شاذ دي كلمة معمولة كنوع من الشتيمة و التمييز من طرف الاغلبية.
انت شوف الطبيعي الي يناسبك و خلصنا! و خللي كلامك بادب مع الناس! قول رايك باحترام لو سمحت

• عجبني
التفاعلات: سارة Sara, hamada_x, Toommc و شخص آخر
انا اعطي وجهة نظري ولا احكم على احد. هناك الميول الجنسية و الهوية الجندرية: و بيحصل بينهم خلط و هذا هو اخر نظريات الطب النفسي بخصوص الموضوع! لا يوجد اي نوع من الاحكام المسبقة في كلامي. هو تحليل عن كلام الي كاتب و بحاول اقربلو الصورة. بعدين كل الناس احرار تفكر في نفسها مثل ما هي عايزا و شايفة و هذه حرية شخصية انا احترمها. كلام ليس فيه تمييز او تحيز)
فى الاول والاخر النيك عبارة عن متعة كل واحد بيفكر فيها بدماغو ويمارسها بردو بدماغو وبالطريقة الى بيستمتع بيها

• عجبني
التفاعلات: Amigood
فى الاول والاخر النيك عبارة عن متعة كل واحد بيفكر فيها بدماغو ويمارسها بردو بدماغو وبالطريقة الى بيستمتع بيها
اكيد كل واحد حر فحالو! Denial كل واحد حر فيه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
صراحة قوية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عارف لي كلامك كله بيهيجني

من ايام مكنت بتكتب في منتدي نسوانجي بفتح مواضيعك واجبهم

من الاخر دى اختبار من المولى سبحانة وتعالى افعل ولا تفعل حرام وحلال لا نسقط لا نحاول نتجنب السقوط فى الهاوية حتى اخر العمر والقرار بايدك زى ما هو فى ايدى انا كمان وايد كل واحد فين لازم تفهم دة ونسأل المولى التوبة رغم كل هذى الذنوب ومش عيب نغلط العيب الاستمرار

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل, SoftAnaconda, Regret 4 و شخص آخر
من الاخر جرب تشغل نفسك 24ساعة وخليك محاط بناس متقدرش توريهم حقيقتك جيرانك والاقارب وكده
حاول تقعد كدا حتى 6شهور وكمان الموضوع مش ضغطة زرار وترجع راجل من تاني
انت لازم تقاوم نفسك ورغبتك وطيزك اللي بتكلك الموضوع محدش قال اه سهل ومبدوش اصرار ومقاومة حتى لو كملت 6شهور منغير نيك انت لازم تظل سنين تقاوم الرغبة دي
اما لو مش عايز تقاوم نفسك وبدك طريقة سحرية عشان ترجع راجل للاسف دا مش ممكن الا لو حصلك صدمة نفسية ودي حاجة مستحيل حد يقدر يعملها بارادته لانها مش حتكون صدمة وقتها

• عجبني
التفاعلات: SoftAnaconda
أصلًا كلامك هيجني وخلاني عاوز اتناك تاني

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نسوانجي راقي و Alloll69
انا حاسس انك بتقراء وتخرج إحساسي قبل افكاري❤️حبيتك

• حبيته
  • جامد
التفاعلات: نسوانجي راقي و طموح

المواضيع المشابهة

عودة