NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عندي 38 سنة بشتغل دكتور ومتزوج بس بقالي كذا سنة بحلم كل فترة اني بمارس مع حد واني سالب وكدة وبصحى بكون مثار جدا بسبب الحلم ده لدرجة اني دخلت حجات بسيطة في الفتحة من ورا بس بقت اكتر حاجة بتثيرني اني احلم حلم زي ده او ادخل حاجة من ورا وبقيت مش عارف اتصرف ازاي لا عارف اطلع الموضوع ده من راسي ولا ينفع امارس بجد مع حد ,, تنصحوني بايه؟؟

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Wildfucker, 7mada_sexy_sexy, Khaled330 و 8 آخرين
اعتقد بما انك متزوج ما تخونش مراتك! الوضوح حلو فالعلاقة مثل انت ما تحبش انك تتخانىعادي يكون عندك فانتازي معين نفسك فيه
مش بالضرورة انك اكتشفت متعة فطيزك انك تكون سالب! ممكن مراتك تلحس المنطقة هاذي و ممكن تبعبصك و تستعملو لعب وده ما يجعلش منك سالب
و ممكن تفاتح مراتك انك عاوز تجرب حاجات جديدة!

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
ايه السبب يعنى اكيد مش من الهوا كده عقلك الباطن فيه الاحلام والافكار دى
ممكن يكون حصل معاك حاجة فالمراهقة قبل الجواز او بعد الجواز هرموناتك اتاثرت او مراتك جايز بتحب تلعبلك من ورا اثناء العلاقة
فده ممكن يكون عمل ليك ميول للافكار دى انا بخمن

اعتقد بما انك متزوج ما تخونش مراتك! الوضوح حلو فالعلاقة مثل انت ما تحبش انك تتخانىعادي يكون عندك فانتازي معين نفسك فيه
مش بالضرورة انك اكتشفت متعة فطيزك انك تكون سالب! ممكن مراتك تلحس المنطقة هاذي و ممكن تبعبصك و تستعملو لعب وده ما يجعلش منك سالب
و ممكن تفاتح مراتك انك عاوز تجرب حاجات جديدة!
الموضوع مش كدة
انا بقيت حابب سيطرة راجل عليا غير كدة مبقتش باستمتع بالعلاقة مع زوجتي

• عجبني
التفاعلات: asaad2024 و mario ماريو
ايه السبب يعنى اكيد مش من الهوا كده عقلك الباطن فيه الاحلام والافكار دى
ممكن يكون حصل معاك حاجة فالمراهقة قبل الجواز او بعد الجواز هرموناتك اتاثرت او مراتك جايز بتحب تلعبلك من ورا اثناء العلاقة
فده ممكن يكون عمل ليك ميول للافكار دى انا بخمن
ايا كان السبب المهم النتيجة

• عجبني
التفاعلات: mario ماريو
انا عندي 38 سنة بشتغل دكتور ومتزوج بس بقالي كذا سنة بحلم كل فترة اني بمارس مع حد واني سالب وكدة وبصحى بكون مثار جدا بسبب الحلم ده لدرجة اني دخلت حجات بسيطة في الفتحة من ورا بس بقت اكتر حاجة بتثيرني اني احلم حلم زي ده او ادخل حاجة من ورا وبقيت مش عارف اتصرف ازاي لا عارف اطلع الموضوع ده من راسي ولا ينفع امارس بجد مع حد ,, تنصحوني بايه؟؟
حاول تبعد و افصل عن أي حاجه تخليك تفكر في الموضوع ده و ركز في شهوتك بمراتك و حاول تمارس مع مراتك كل فتره كبيره شويه ممكن علشان سهل تمارس معاها مابقش في اثاره عندك علشان كده بدور علي اي اثاره خد بالك انت مش صغير في السن و دي مشكله لأي سالب انت اكيد عارف ان اي موجب بيدور دايما ع صغير السن حاول ما تبهدل نفسك علي كبر كويس ان انت محدش مارس معاك لحد دلوقتي

• عجبني
الموضوع مش كدة
انا بقيت حابب سيطرة راجل عليا غير كدة مبقتش باستمتع بالعلاقة مع زوجتي
امتنع عن الشات و البورن
شهرين و مخك يرجع عادي
ده لعب نفسي!

• عجبني
Come to do it with me
I'm 42 y
Married

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
بلاش نصيحه بلاش ياما ناس دخلوا في الطريق ده و اتخرب بيتهم هصوصا انك دكتور ومتجوز نصيحه مني راجع دكتور نفسي علي النت الموضوع بقي مشهور دلوقتي و منغير محد يعرف انت مين

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
انا حكيت زيك لعشيقاتى و قلت لهم ان انا سالب و احب الزوبر ينيكنى ، كل واحدة فيهم عشقت انها تنيكنى بصوابعها و بخيارة او شىء و هى نايمة معايا و متعتنى جدا جدا لكن اثنين منهم زودوها قوى و جابت اخوها او قريبها ينيكنى قدام عنيها و واحدة قالت لى وسمحت اجيب عشيق ذكر ينيكنى انا وهى مع بعض ،
بالنسبة لك انا ممكن اتعاون معاك و انيكك زى ما تحب لوحدك أو وانت مع زوجتك بس
طيب ياريت

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: حنان و حب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالى خاص لو عندك تليجرام وانا هريحك

لو متجوز انصحك تحاول تبعد عن الأفكار دي عشان كدا هتضلم مراتك او عيلتك، إلا لو هي عارفة و موافقة و مفيش اي مضايقة للعيلة يبقى مفيش احلى من الشعور دا بداية ادمان انك تكون سالب
طبعا دا رأي و انت طبعا ليك كل الحرية في قراراتك يومك سعيد ❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%