NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيفكم شباب حبيت اسأل ليه بقيت سالب هل هو اختيار ولا ظروف اهلك انا عارف ان في ميول كتير و من خبرتي و مقبلاتي لسوالب كتير علشان انا موجب و سمعت كتير هل فعلا حد اختار يبقي سالب من غير ما يكون حصل ليه حادث تحرش ؟
و السؤال الثاني
هل فعلا الاهل ليهم عامل حقيقي زي ما بعرف هما سباب حقيقي بمشكلهم او عدم ثقافتهم في التربيه هي الوصلاتك تكون سالب ؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mmaroo, Modymoony, el-korsan و شخص آخر
كيفكم شباب حبيت اسأل ليه بقيت سالب هل هو اختيار ولا ظروف اهلك انا عارف ان في ميول كتير و من خبرتي و مقبلاتي لسوالب كتير علشان انا موجب و سمعت كتير هل فعلا حد اختار يبقي سالب من غير ما يكون حصل ليه حادث تحرش ؟
و السؤال الثاني
هل فعلا الاهل ليهم عامل حقيقي زي ما بعرف هما سباب حقيقي بمشكلهم او عدم ثقافتهم في التربيه هي الوصلاتك تكون سالب ؟
تقريبا ٩٠ %اتعرض لحادث
حتي انا منهم
كنت وقتها ٧ سنين واخويا الكبير ١٢ سنه وخدني علي السطح وكنت اول مره اتناك اتوجعت جامد اووي فيها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: modytwinks, ah___med, Modymoony و شخص آخر
تقريبا ٩٠ %اتعرض لحادث
حتي انا منهم
كنت وقتها ٧ سنين واخويا الكبير ١٢ سنه وخدني علي السطح وكنت اول مره اتناك اتوجعت جامد اووي فيها
اخوك هو اللي ناكك؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقريبا ٩٠ %اتعرض لحادث
حتي انا منهم
ده بيحصل كتير انت مش لوحدك قبلت سوالب كان اخوتهم هما السباب و التحرش بيهم .
علشان كده كنت بطلب من صحابي او زميلي في الشغل يفصلو بينهم وقت النوم علشان مايفكرش في كده الهو الأخ الأكبر.

• حبيته
التفاعلات: Modymoony
ده بيحصل كتير انت مش لوحدك قبلت سوالب كان اخوتهم هما السباب و التحرش بيهم .
علشان كده كنت بطلب من صحابي او زميلي في الشغل يفصلو بينهم وقت النوم علشان مايفكرش في كده الهو الأخ الأكبر.
ده حقيقي

• عجبني
التفاعلات: modytwinks
انا مليش تجارب قبل كدا ٢٢ سنة

تقريبا ٩٠ %اتعرض لحادث
حتي انا منهم
بقي عندك مشاكل مع اخوك بعد كده بسبب الموضوع ده حتي لو مشاكل في نفسيتك ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%