NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مش عارف افكر غير اني اتناك عايز حل

انا جربت مرتين بس مكملتش بسبب الوجع وكل ما احاول اشيل الفكرة بتبقي موجوده وابقي عايز اجرب تاني كل ما اتفرج علي بورن ببقي عايز اتناك اوي حتي لو عادي مش شواذ

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عضو جميل, موجب حلوان, nour love و 4 آخرين
بص يا .... انا عندى حل هيسعدك فى الحوار ده مستقبلا
بص انت هتجيب إلى جربت معها و تخليه يربطك ربطة هو نفسه ميعرفش يفكها و تحط حاجة فى بقك
و و تجيب فى الاول خياره صغيره و بعد كده متوسط و بعد كده كبيره و قوله ماما صوت او عيط او اتوجعت ميوقفش و او ما طيزك تتعود على الكبيره تجيب وحده اته إلى طولها بيوصل ل ٣٠ cm و تخليه يدخلها جامد لحد ما خلاص تجيب اخرك و هو يتغطى و ينام و يسيبك كده لحد الصبح و كده مش هتحس بحاجة لعد كده
. اهم حاجة من غير اى كريم او مرطب
انتي كده قلبتيه مرا

المثليية الجنسية لها قسم خاص
الرجاء عدم التكرار

ده احلى حاجه وجع راس الزب و هي داخله في الأول

انا جربت مرتين بس مكملتش بسبب الوجع وكل ما احاول اشيل الفكرة بتبقي موجوده وابقي عايز اجرب تاني كل ما اتفرج علي بورن ببقي عايز اتناك اوي حتي لو عادي مش شواذ
الفكرة كلها انك عشان تتناك لازم تتناك بمزاج عشان الوجع يبقى قليل و تتبسط و انت بتتناك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احنا لو برا مصر هناخد راحتنا جدا و عمرك ما هتقول الكلام دا لانك هتلاقي boyfriend معاك طول اليوم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%