NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمود 333

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش شايف نفسي في الشغل الي انا فية خالص ومش عارف اتقبل ولا اتأقلم انا شريك في محل حريمي والمشكلة اني مش شايف نفسي هنا خالص ولا دا مكاني والمشكلة الأكبر أن مفيش اي بديل ولا في رأس مال اني افتح مشروع تاني

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
مش شايف نفسي في الشغل الي انا فية خالص ومش عارف اتقبل ولا اتأقلم انا شريك في محل حريمي والمشكلة اني مش شايف نفسي هنا خالص ولا دا مكاني والمشكلة الأكبر أن مفيش اي بديل ولا في رأس مال اني افتح مشروع تاني
اصبر وحاول تتأقلم وتعمل قرشين وتغير المجال بعدين

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
أستنا لغاية من دورة رأس المال تخلص ، كسبت هديك كبرت راس مالك و شوفلك مجال بتحبه حتى لو بيخسر ، خسرت بقى عندك حجة تسيب المجال...
و بعد كده متحطش فلوسك فى حاجة مش بتحبها

• عجبني
التفاعلات: محمود 333
اصبر وحاول تتأقلم وتعمل قرشين وتغير المجال بعدين
مفيهاش فلوس كويسة هي يادوبك جايبة مصاريفها

أستنا لغاية من دورة رأس المال تخلص ، كسبت هديك كبرت راس مالك و شوفلك مجال بتحبه حتى لو بيخسر ، خسرت بقى عندك حجة تسيب المجال...
و بعد كده متحطش فلوسك فى حاجة مش بتحبها
اولا مكنش بمزاجي المحل كان علية فلوس اصلا وانا نزلت اشتغلت وكان لاما اكون شريك بس بي الموجود يعني اسد الفلوس الي كانت علي المحل وفلوس البضاعة الجديدة فا بقيت شريك وسديت كل الفلوس الي علي المحل بس حاليا مش جايبة غير مصاريفها مفيش مكسب وكمان روتين ممل كل يوم نفس الناس والوجوه العكرة

• محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
اولا مكنش بمزاجي المحل كان علية فلوس اصلا وانا نزلت اشتغلت وكان لاما اكون شريك بس بي الموجود يعني اسد الفلوس الي كانت علي المحل وفلوس البضاعة الجديدة فا بقيت شريك وسديت كل الفلوس الي علي المحل بس حاليا مش جايبة غير مصاريفها مفيش مكسب وكمان روتين ممل كل يوم نفس الناس والوجوه العكرة
خلاص يبقى تفض الشراكة من بكرة و شكراً ، ما هو الإنسان بيشتغل الشغل سواء بيكرهه أو حتى بيحبه ليه؟؟ ، مش علشان المكسب المادي؟؟
ما بالك بشغل مش حابه ، من بكرة تفض شراكة يا برنس و قضيت!!

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلاص يبقى تفض الشراكة من بكرة و شكراً ، ما هو الإنسان بيشتغل الشغل سواء بيكرهه أو حتى بيحبه ليه؟؟ ، مش علشان المكسب المادي؟؟
ما بالك بشغل مش حابه ، من بكرة تفض شراكة يا برنس و قضيت!!
للاسف يابرنس في ناس ليها فلوس حاليا والمفروض الحوار دا لو هيحصل هيكون بعد رمضان لأن كلو بيكون اخد فلوسة ثانيا طب وبعد كدة اكيد مش هحب اشتغل عند حد ويبقي في رئيس عليا خصوصا اني مش بحب كدا فاهم يعني لازم بديل

لو بيجيب دخل سيبه شغال و اتعلم حاجة تاني في مجال جديد

صديقي اعطي لنفسك مجال فترة ٣ اشهر مثلا وحاول تتأقلم مع الشغل بس بعد هيك اذا ما تغير الوضع للافضل حاول تبحث عن مجال اخر بس قبل ما تترك شغلك الحالي لانه احنا في زمن مش بالساهل تلاقي شغل مناسب

صديقي اعطي لنفسك مجال فترة ٣ اشهر مثلا وحاول تتأقلم مع الشغل بس بعد هيك اذا ما تغير الوضع للافضل حاول تبحث عن مجال اخر بس قبل ما تترك شغلك الحالي لانه احنا في زمن مش بالساهل تلاقي شغل مناسب
اديلي سنتين

سنتين فترة كثير طويلة
ممكن تحكي شو الاسباب اللي خلتك مو قادر تتأقلم مع الشغل
ملل وزهق وزباين بضان ومنطقة بضان وروتين ممل ومفيش مكسب الي يخليكي استحمل بس الصراحة احسن من الشغل عند الناس

ملل وزهق وزباين بضان ومنطقة بضان وروتين ممل ومفيش مكسب الي يخليكي استحمل بس الصراحة احسن من الشغل عند الناس
بصراحة فكرة انك مش شغال عند الناس هاي اكبر نعمة
طيب جرب ابحث عن اساليب جديدة للتسويق مشان زيادة الدخل وفكرة التعامل مع الزباين هاي بأي مكان شغل رح تواجهها

• عجبني
شوف يا صديقي اصبر لحد ما تجمع قرش حلو كده و طبعا ده مش سهل لاكن هياخد وقت علي حسب الشغل و طبعا الوقت ده هيديلك الخبره و بعد كده حدد هل هتكمل ولا تغير النشاط لأنه واضح انك جديد في عالم البيزنس
علي اي حال كل شي بالتوفيق

• عجبني
حب ماتعمل حتى تعمل ما تحب
المهم مش بيجيلك دخل منة
حاول تتعايش لحد متلاقى نفسك فى حاجة تانيا

او تلاقى فرصة تانيا و حاول تطور اللى انت فية يمكن تحبة

• عجبني
ابقى خود من نصيبك ا و غير البضاعة

• عجبني
التفاعلات: Teka44 و محمود 333
اولا انت
دخلت المحل لتسديد ديونه
وليس لدوره راس المال

لان دوره راس المال خسرت ومكسبتش

• عجبني
بصراحة فكرة انك مش شغال عند الناس هاي اكبر نعمة
طيب جرب ابحث عن اساليب جديدة للتسويق مشان زيادة الدخل وفكرة التعامل مع الزباين هاي بأي مكان شغل رح تواجهها
مش عارف اي طرق لتسويق حاولت انزل علي ماركت الفيس مفيش طلبات ولا حتي تليجرام نفس الحوار

شوف يا صديقي اصبر لحد ما تجمع قرش حلو كده و طبعا ده مش سهل لاكن هياخد وقت علي حسب الشغل و طبعا الوقت ده هيديلك الخبره و بعد كده حدد هل هتكمل ولا تغير النشاط لأنه واضح انك جديد في عالم البيزنس
علي اي حال كل شي بالتوفيق
انشاء **** خير

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
حب ماتعمل حتى تعمل ما تحب
المهم مش بيجيلك دخل منة
حاول تتعايش لحد متلاقى نفسك فى حاجة تانيا

او تلاقى فرصة تانيا و حاول تطور اللى انت فية يمكن تحبة
مفيش يعتبر دخل الجو مريح جدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل