NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hello helaliy

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من كام يوم نزلت منشور أسف إني بصدعكم بخوار تاني وناس كتير نصحتني في الحوار دا انا أتأكدت انها مش مبتحبنيش هي مش شايفاني أصلا بس انا فهمت حاجة فهمت ان الدنيا مش شخص واحد الدنيا مش ضيقة اووي لدرجة اني اتعلق بشخص واحبه ونكمل لاخر العمر عادي ان ميبقاش فيه نصيب انا اه حبيتها بس الفترة وريتني نفسي شوفت نفسي وحالتي وانا مستنيها انا ايوا زعلان مش مرحز ضايع تفكيري مشتت بكلم نفسي بالساعات اكنها قدامي وبعاتبها في خيالي انا اه مش شخص صلب بس بحاول عارف ان الراجل مينفعش يزعل على واحدة وانا زعلت زمعترف بدا ومش عارف زعلي هيدوم قد ايه بس الدنيا كدا مش انا الاول ولا الأخير كل بدقيقة بتعدي بتموت حتة من حبها جوايا اتمنى إني أبقى متبلد المشاعر وانساها بس الحب طريقه واسع في الدنيا ومش عارف هحب حد تاني ولا لاء بس انا فهمت جزء بسيط من الحقيقة انا أكبر من اوقف حياتي على شخص حتى لو اعز حد عندي أنا الاولوية وبعد كدا باقي البشر

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و ابو اسكندر السندباد
من كام يوم نزلت منشور أسف إني بصدعكم بخوار تاني وناس كتير نصحتني في الحوار دا انا أتأكدت انها مش مبتحبنيش هي مش شايفاني أصلا بس انا فهمت حاجة فهمت ان الدنيا مش شخص واحد الدنيا مش ضيقة اووي لدرجة اني اتعلق بشخص واحبه ونكمل لاخر العمر عادي ان ميبقاش فيه نصيب انا اه حبيتها بس الفترة وريتني نفسي شوفت نفسي وحالتي وانا مستنيها انا ايوا زعلان مش مرحز ضايع تفكيري مشتت بكلم نفسي بالساعات اكنها قدامي وبعاتبها في خيالي انا اه مش شخص صلب بس بحاول عارف ان الراجل مينفعش يزعل على واحدة وانا زعلت زمعترف بدا ومش عارف زعلي هيدوم قد ايه بس الدنيا كدا مش انا الاول ولا الأخير كل بدقيقة بتعدي بتموت حتة من حبها جوايا اتمنى إني أبقى متبلد المشاعر وانساها بس الحب طريقه واسع في الدنيا ومش عارف هحب حد تاني ولا لاء بس انا فهمت جزء بسيط من الحقيقة انا أكبر من اوقف حياتي على شخص حتى لو اعز حد عندي أنا الاولوية وبعد كدا باقي البشر
كويس انك ابتديت تتعلم و عرفت كدة
اشغل يومك و حياتك بما يفيدك حتنسى مع الوقت
مبتقفش على حد

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و Hello helaliy
كويس انك ابتديت تتعلم و عرفت كدة
اشغل يومك و حياتك بما يفيدك حتنسى مع الوقت
مبتقفش على حد
المشكلة اني عندي امتحان 5ايام مش عارف اركز في سنة تخرجي خالص بحاول اركز ومش عارف مشتت بطريقة صعبة بس مفيش قدامي فير اني احاول

بصي يابني اتعلم تقف على رجليك
مش مهم تقع المهم تقف
والضربه الي متموتش تقوي
وكويس انك تحب نفسك
ودايما كون مقتنع ان هذا الوقت سيمضي

• عجبني
التفاعلات: Hello helaliy
بصي يابني اتعلم تقف على رجليك
مش مهم تقع المهم تقف
والضربه الي متموتش تقوي
وكويس انك تحب نفسك
ودايما كون مقتنع ان هذا الوقت سيمضي
عندك الحق بس عارف امتى انا فهمت اني حبيت لما لقيت نفسي بتغير علشانها عادة الراجل بيتغير علشان ست واحدة بس هو مستنيها وهي دي فعلا اللي استنيتها كتير حبيت مرة قبلها بس التجاوز كان سهل اوووي كملت حياتي واشتغلت وبدرس عادي وايامي كانت بتعدي احيانا بزعل واحيانا لا بس عدت ونسيت المرة دي مش عارف الحوار متبت عارف الادمان حاسس اكني أدمنتها هي مش حد وحش على فكرة هي حد كويس جدا واتمنى ليها الخير بس الفكرة انها مكنتش معايا زي منا كنت معاها او يمكن كان عشمي زيادة او يمكن تصرفاتي كانت غلط معاها معرفش كدا كدا اللي حصل حصل خلاص انا دلوقتي معنديش حاجة اعملها غير اني اركز على نفسي واعدي ازاي معرفش بس الوقت هيعلمني

المشكلة اني عندي امتحان 5ايام مش عارف اركز في سنة تخرجي خالص بحاول اركز ومش عارف مشتت بطريقة صعبة بس مفيش قدامي فير اني احاول
طبعا لازم تحاول مستقبلك اهم من اى حاجة
انفع نفسك يابنى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و**** بحاول كل ما بقعد مفيش حاجة بتشغل بالي غير الحوار دامش عارف فيه ايه بالظبط
يا بنى كلنا حبينا و مرينا بتجارب و فى منها كانت فاشلة

صدقنى مش نهاية العالم

خد الموضوع تحدى و اثبت نفسك و انجح

يا بنى كلنا حبينا و مرينا بتجارب و فى منها كانت فاشلة

صدقنى مش نهاية العالم

خد الموضوع تحدى و اثبت نفسك و انجح
منا عارف انها مش نهاية العالم انا مش الاول والاخير وعارف اني لم مكملتش في دنيتي انا اللي هزعل اديني بحاول وان شاء**** هنجح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%