NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمود 333

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا محمود 13سنة شريك في محل ملابس حريمي بس الإدارة ليا اديلي تالت سنة الحالة المادية متوسطة زهقت من الوحدة مفيش صحاب خالص ولا في الشغل ولا في مكان البيت كلها معارف بس حتي مليش اي علاقة مع بنات كا حب وكدا وعايز أخطب اهلي بيقلولي مش دلوقتي لسة شوية لما تجيب الشقة وطبعا الشقة أقل حاجة مليون جنية دلوقتي مش عارف انا زهقت من الي انا فيه ومعايا فلوس خاصة بيا غير فلوس الشغل اضيع واجيب ايفون واصرف ولا امسك ايدي زي ما انا عشان حوار الجواز مع العلم انا اصلا لسة مش لاقي عروسة ولا اعرف حد

• محزن
التفاعلات: hsjsjjsomo
انا محمود 13سنة شريك في محل ملابس حريمي بس الإدارة ليا اديلي تالت سنة الحالة المادية متوسطة زهقت من الوحدة مفيش صحاب خالص ولا في الشغل ولا في مكان البيت كلها معارف بس حتي مليش اي علاقة مع بنات كا حب وكدا وعايز أخطب اهلي بيقلولي مش دلوقتي لسة شوية لما تجيب الشقة وطبعا الشقة أقل حاجة مليون جنية دلوقتي مش عارف انا زهقت من الي انا فيه ومعايا فلوس خاصة بيا غير فلوس الشغل اضيع واجيب ايفون واصرف ولا امسك ايدي زي ما انا عشان حوار الجواز مع العلم انا اصلا لسة مش لاقي عروسة ولا اعرف حد
تري انظر للي هو اقل منك تعلم معني النعم اللي انت فيها
اصبر والفرج قريب

• عجبني
التفاعلات: محمود 333
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زعلتني عليك يا حياتي ... بس الموضوع بسيط تصدق اول ما قريت العنوان خفت

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: محمود 333

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%