NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ninja11

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ارجوكم حد يرد ولو حتي يعرف حد يسالهولي

• عجبني
التفاعلات: LADY MONA
ممكن حد يكون محامي شاطر اساله ف حاجه معينه بخصوص الجيش والكليات العسكريه
انا كنت مقدم حربية 2022 لو هتسال عن حاجه اقدر افيدك فيها اشطا

انا كنت مقدم حربية 2022 لو هتسال عن حاجه اقدر افيدك فيها اشطا
لا انا دخلت وخرجت بسبب امني فعايز حد فاهم اساله هل ده هياثر ف دخول الجيش وينفع اقدم تاني او لا

لا انا دخلت وخرجت بسبب امني فعايز حد فاهم اساله هل ده هياثر ف دخول الجيش وينفع اقدم تاني او لا
مش هينفع تقدم تانى وممكن متدخلش الجيش

ممكن حد يكون محامي شاطر اساله ف حاجه معينه بخصوص الجيش والكليات العسكريه
اه هياثر بنسبه كبيرة في دخول الجيش ممكن تاخد إعفاء امني

اه هياثر بنسبه كبيرة في دخول الجيش ممكن تاخد إعفاء امني
هو الحوار اني حكيتلهم حاجه حصلت زمان اوي وبسبب دا اعتقد خرجوني كنت عملت حجات عيب مع ابن خالتي واحنا صغيرين ف ابتدائي ف مش عارف ده ياثر ف حاجه عليا ولا لا

هو الحوار اني حكيتلهم حاجه حصلت زمان اوي وبسبب دا اعتقد خرجوني كنت عملت حجات عيب مع ابن خالتي واحنا صغيرين ف ابتدائي ف مش عارف ده ياثر ف حاجه عليا ولا لا
خدت إعفاء ؟!
الختم احمر ؟!

خدت إعفاء ؟!
الختم احمر ؟!
بقولك كليه مش جيش وخلوني اقدم استقالتي بسبب الموضوع ده فهل ده هياثر في الجيش!؟هو موضوع قديم بس اثر لما حكيت ومردتش اكدب بس قدمت استقالتي مش رفض حتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ممكن تقولي فهمت ايه بس
انتى فى حد عندك كان محبوس او معاه جنسيه تانيه ده اسباب خروجك امنى

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
ده السبب

بقولك كليه مش جيش وخلوني اقدم استقالتي بسبب الموضوع ده فهل ده هياثر في الجيش!؟هو موضوع قديم بس اثر لما حكيت ومردتش اكدب بس قدمت استقالتي مش رفض حتي
هو ايه المشكله بالظبط ياريت توضح

هو ايه المشكله بالظبط ياريت توضح
بص انا السنه اللي فاتت اتقبلت ف كليه عسكريه وقضيت فتره التلت شهور بس عملولنا اختبار جوه وانا قلت الصراحه ان حصل موقف مع ابن خالتي زمان واحنا ***** وجربنا كل واحد لعب ف بتاع التاني واننا كنا صغيرين معتقدتش ان ده ممكن ياثر علي حاجه كنت ف ابتدائي عيل لسه بعدها علطول قالولي انت هتقدم استقالتك عشان بدل م يبقا فصل وانت تتضر ف قدمت استقالتي هل ده ممكن ياثر عليا وانا داخل الجيش ف حوار الشهاده الحمرا!؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%