NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه محتاج رايكم بمنتهي الصراحه

Emad Hawary

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير عليكم جميعا عندي مشكله شخصيه ومحتاج اللي يقدر يساعد برأيه واكون شاكر ليه
انا ديما عندي احتياج لناس معينه ف حياتي وللاسف الناس دي لظروف ما الحياه اخدتهم مني وطبعا ما فيش رجوع وتقريبا شبه موقف حياتي عليهم وكل ما ابدا من جديد يرجع بيا الزمن وادور عليهم وللاسف بعملهم مضايقات او اني بفرض نفسي عليهم ودا بيسبب ليا كسوف جدا ومش عارف اتخطي النقطه دي ؟
تاني حاجه نظرا لطبيعه شغلي محتاج حد يكون متواجد ف حياتي كانه مرايتي او عشيقتي مش لازم يكون كلام سكس بالعكس محتاج حد اظهر ليه اللي جوايا بدون حساب لاي كلام وللاسف حاولت ابدا واشوف ناس جديده بس ف الغالب يا بيطلع حوار نصيب واستنزاف مادي يا بيطلع ف الغالب اني داخل اشقط وتعبان وعاوز سكس وف كل الحالات بتنتهي بالفشل
نصيحه منكم اعمل ايه علشان حياتي تستقر واحس بالامان بوجود ناس حواليا لان اللي محتاجهم استغنوا عني
اسف لو طولت عليكم ويومكم جميل

• عجبني
التفاعلات: toug، فحل موجب للسالب والديوث و فكرى
مساء الخير عليكم جميعا عندي مشكله شخصيه ومحتاج اللي يقدر يساعد برأيه واكون شاكر ليه
انا ديما عندي احتياج لناس معينه ف حياتي وللاسف الناس دي لظروف ما الحياه اخدتهم مني وطبعا ما فيش رجوع وتقريبا شبه موقف حياتي عليهم وكل ما ابدا من جديد يرجع بيا الزمن وادور عليهم وللاسف بعملهم مضايقات او اني بفرض نفسي عليهم ودا بيسبب ليا كسوف جدا ومش عارف اتخطي النقطه دي ؟
تاني حاجه نظرا لطبيعه شغلي محتاج حد يكون متواجد ف حياتي كانه مرايتي او عشيقتي مش لازم يكون كلام سكس بالعكس محتاج حد اظهر ليه اللي جوايا بدون حساب لاي كلام وللاسف حاولت ابدا واشوف ناس جديده بس ف الغالب يا بيطلع حوار نصيب واستنزاف مادي يا بيطلع ف الغالب اني داخل اشقط وتعبان وعاوز سكس وف كل الحالات بتنتهي بالفشل
نصيحه منكم اعمل ايه علشان حياتي تستقر واحس بالامان بوجود ناس حواليا لان اللي محتاجهم استغنوا عني
مقدرش اقولك غير **** يعوضك بالى يحس بيك و يهون عليك

• عجبني
التفاعلات: toug
مقدرش اقولك غير **** يعوضك بالى يحس بيك و يهون عليك
تسلم لزوقك بصراحه حاولت كتير علشان مكونش متطفل علي حد بس ممكن الفتره اللي كنت مع الناس دي تزيد عن ١٥ سنه بكل تفاصيلها

• عجبني
تسلم لزوقك بصراحه حاولت كتير علشان مكونش متطفل علي حد بس ممكن الفتره اللي كنت مع الناس دي تزيد عن ١٥ سنه بكل تفاصيلها
بص طالما حد قرر يبعد يبقى انت ابعد كمان لان اصعب شعور هو انك تكون مفروض على حد
انا عارف بتبقى صعبة و بتوجع لما عشرة و تعود سنين تضيع بس حتعمل ايه ده قرارهم
اما موضوع الفراغ العاطفى دى غالبا مشكلة ناس كتير و يمكن انا كمان عشان كدة مش قادر اقولك حل 🙂

• عجبني
التفاعلات: toug و فكرى
بص طالما حد قرر يبعد يبقى انت ابعد كمان لان اصعب شعور هو انك تكون مفروض على حد
انا عارف بتبقى صعبة و بتوجع لما عشرة و تعود سنين تضيع بس حتعمل ايه ده قرارهم
اما موضوع الفراغ العاطفى دى غالبا مشكلة ناس كتير و يمكن انا كمان عشان كدة مش قادر اقولك حل 🙂
مش مساله فراغ عاطفي مساله انك مش لاقي المكان الصح اللي تعرف فيه ناس. مع احترامي لكل اللي الموجودين وكل الميول بس حاسس ان السوالب مسيطرين علي المنتدي وتحس ان كله داخل يتخبط والباقي من اخواتنا البنات مع احترامي الكامل ليهم ما فيش حد بيدي فرصه اصلا وحاطين نفسهم انهم فريسه وف صياد عمال يحوم مع ان الموضوع بسيط ممكن يكون ف احترام متبادل ممكن نكسب اصدقاء بجد بس مين يقدر حاجه زي كده ومقدر دا طبعا لانعدام الثقه فانا اما ابقي راجل وداخل باكونت باسم بنت وبدايه العلاقه كدب يبقي لازم رد الفعل يكون كده

• عجبني
التفاعلات: toug و فكرى
خ
مش مساله فراغ عاطفي مساله انك مش لاقي المكان الصح اللي تعرف فيه ناس. مع احترامي لكل اللي الموجودين وكل الميول بس حاسس ان السوالب مسيطرين علي المنتدي وتحس ان كله داخل يتخبط والباقي من اخواتنا البنات مع احترامي الكامل ليهم ما فيش حد بيدي فرصه اصلا وحاطين نفسهم انهم فريسه وف صياد عمال يحوم مع ان الموضوع بسيط ممكن يكون ف احترام متبادل ممكن نكسب اصدقاء بجد بس مين يقدر حاجه زي كده ومقدر دا طبعا لانعدام الثقه فانا اما ابقي راجل وداخل باكونت باسم بنت وبدايه العلاقه كدب يبقي لازم رد الفعل يكون كده
لو الموضوع تعارف هنا اكيد صعب .. بس انت مش لازم تتكلم خاص مع الناس اندمج و اتفاعل و حتلاقى ناس كتير محترمة و تفكيرها راقى جدا و بنات ناس جدا بصراحة
ده غير الشباب و الرجالة الى زى الورد

• عجبني
افضل دور و اتعرف و توقع الاسوأ لغايه ما هتلاقي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خ

لو الموضوع تعارف هنا اكيد صعب .. بس انت مش لازم تتكلم خاص مع الناس اندمج و اتفاعل و حتلاقى ناس كتير محترمة و تفكيرها راقى جدا و بنات ناس جدا بصراحة
ده غير الشباب و الرجالة الى زى الورد
عارف ان ف ناس هنا ف منتهي الحكمه وف قمه الاخلاق بس كلنا مفتقدين الثقه

• عجبني
انت بتدور علي حاجة مش منطقية ولا حقيقية و حتي لو لقيتها مش عمرها ما هتدوم فا ليه تعمل في نفسك كدة؟

• عجبني
افضل دور و اتعرف و توقع الاسوأ لغايه ما هتلاقي
من كتر توقع الاسوء وانتظار رد فعل مناسب بتلاقي نفسك موجوع من رد الفعل واصلا الواحد مش متحمل حاجه من حد اتمني تكون حاسس بمعني كلامي لاني شخص طبيعي مش داخل اشقط ونفضل ندب ف بعض ونهين بعض شتيمه وف الاخر كل واحد يروح لحاله انا محتاج شخصيه طبيعيه روح وحياه مش بدور علي شرموطه لان ما اكترهم

• عجبني
عارف ان ف ناس هنا ف منتهي الحكمه وف قمه الاخلاق بس كلنا مفتقدين الثقه
اعذرهم الى بيشفوه هنا يخليهم يقلقوا و يفقدو الثقة .. بس مع الوقت و المعرفة الثقة بتتكون

• عجبني
انت بتدور علي حاجة مش منطقية ولا حقيقية و حتي لو لقيتها مش عمرها ما هتدوم فا ليه تعمل في نفسك كدة؟
شكرا لردك يا ياسمين الفكره اني عشت اكتر من ١٥ سنه مع ناس تفاصيل حياتنا كلها مع بعض وفجاه ومع الظروف كله اختفي وبقيت عبق او بمعني اصح وجودي بيعمل كوارس. اتوقع ف ناس كتير حياتها طبيعيه وليهم اصحاب يقدروا يعملوا اي حاجه مع بعض اللي هوه حد يعرفك بجد وعارف انك مش مؤذي

• عجبني
اعذرهم الى بيشفوه هنا يخليهم يقلقوا و يفقدو الثقة .. بس مع الوقت و المعرفة الثقة بتتكون
اكيد مقدر دا بس حصل كذا موقف مثلا تكلم حد وبدون مقدمات ميردش طيب ليع وجع القلب دا دا انا ما صدقت بدايه الطريق واني ممكن انجح انا مش شهريار ولا عامل فيها فحل انا بني ادم طبيعي محتاج حياه مفتقدها

• عجبني
باختصار الصداقة والمعارف حتى الجيران وزملاء العمل رزق من السماء . والقلوب المتماثلة تتلاقى فى الحب والود

• عجبني
باختصار الصداقة والمعارف حتى الجيران وزملاء العمل رزق من السماء . والقلوب المتماثلة تتلاقى فى الحب والود
اكيد علاقات الجيران بتكون سطحيه وزملاء العمل كذلك وخاصتا لو طبيعه الشغل ما فيش فيها اختلاط بالناس كتير واكيد طبعا دا رزق وممكن مليش رزق ف الجزء دا وعلشان كده مرهق نفسيا

• عجبني
شكرا لردك يا ياسمين الفكره اني عشت اكتر من ١٥ سنه مع ناس تفاصيل حياتنا كلها مع بعض وفجاه ومع الظروف كله اختفي وبقيت عبق او بمعني اصح وجودي بيعمل كوارس. اتوقع ف ناس كتير حياتها طبيعيه وليهم اصحاب يقدروا يعملوا اي حاجه مع بعض اللي هوه حد يعرفك بجد وعارف انك مش مؤذي
المشكلة بتاعتك مش في الفات لو تسمحلي يعني
فكرة ان كان حواليك شخص و بعدتوا ديه حاجة طبيعية (تظل مؤلمة ) لاكن ديه الحياة ،ممكن البعد يكون موت وقتها بقي كنت هتعتزل العلاقات الطبيعية و تلجأ لي نوع العلاقة ديه؟ اكيد لا
خد وقتك في زعل و اهتم بي نفسك و بحياتك و دور علي علاقات انسانية طبيعية
لاكن الي بتدور عليه ده مش هيسببلك غير الاذي علي المدي القريب او البعيد

• عجبني
اكيد مقدر دا بس حصل كذا موقف مثلا تكلم حد وبدون مقدمات ميردش طيب ليع وجع القلب دا دا انا ما صدقت بدايه الطريق واني ممكن انجح انا مش شهريار ولا عامل فيها فحل انا بني ادم طبيعي محتاج حياه مفتقدها
ما هى الى انت مفتقده مش سهل او شرط تلاقيه هنا .. يعنى بمعنى اصح متخليش توقعاتك تبقى هى الى حتحصل و حسب رغبتك و بعدين تلاقى نفسك مصدوم
و زى ما قلت لك الصداقة هنا مش بتيجى خبط لزق كدة لا بتاخد وقت

• عجبني
المشكلة بتاعتك مش في الفات لو تسمحلي يعني
فكرة ان كان حواليك شخص و بعدتوا ديه حاجة طبيعية (تظل مؤلمة ) لاكن ديه الحياة ،ممكن البعد يكون موت وقتها بقي كنت هتعتزل العلاقات الطبيعية و تلجأ لي نوع العلاقة ديه؟ اكيد لا
خد وقتك في زعل و اهتم بي نفسك و بحياتك و دور علي علاقات انسانية طبيعية
لاكن الي بتدور عليه ده مش هيسببلك غير الاذي علي المدي القريب او البعيد
احترم كلامك جدا بس للاسف عارف اني مقصر ف حق نفسي اني موقف حياتي ومش عارف اتخطي الجزء دا وبالفعل عامل لنفسي قذي نفسي رهيب وعصبي وللاسف انا طبيعه شغلي تميل للغزله والصمت الرهيب فالموضوع بيكون صعب وانا ف الشغل اللي هوه دماغي هتنفجر من كتر التفكير

• عجبني
ما هى الى انت مفتقده مش سهل او شرط تلاقيه هنا .. يعنى بمعنى اصح متخليش توقعاتك تبقى هى الى حتحصل و حسب رغبتك و بعدين تلاقى نفسك مصدوم
و زى ما قلت لك الصداقة هنا مش بتيجى خبط لزق كدة لا بتاخد وقت
اكيد طبعا الصداقه محتاجه عشره ومواقف بس لو اللي ادامك عنده استعداد لكده اغلب الناس هنا ف حدود حطينها اللي هوه اخري هنا كذا وخلصت وحتي لو مين هوه اخره معايا كده

• عجبني
التفاعلات: toug و ابو اسكندر السندباد
عقلانيا وطبيعيا المفروض اي انسان يبعد عن اللي يقذيه بس علي ارض الواقع بتلاقي نفسك لابس وقاعد منتظر القهر والموضوع مؤذي نفسيا جدا وعلي الصعيد الانساني مبتكونش متقبل اي حاجه غير السيناريو اللي انت متعود عليه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%