NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله معا صديق

م

مجهول €

ضيف
محتاج افضفض معاكم لانى بمصيبه انا كان ليا صديق وحصل بينى وبينه مشاكل كبيره والموضوع كبر اوى ولما ضرنى ضرنى فى امى ومصورها كمان فديوهات وهى متعرفش كل ده علشان يعمل معايا مشكله ومش عارف اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: Horny Dragon
محتاج افضفض معاكم لانى بمصيبه انا كان ليا صديق وحصل بينى وبينه مشاكل كبيره والموضوع كبر اوى ولما ضرنى ضرنى فى امى ومصورها كمان فديوهات وهى متعرفش كل ده علشان يعمل معايا مشكله ومش عارف اعمل ايه
لازم ترحله وتشوف حل بينكم ل المشكله دي حرام امك ملهاش ذنب وبعدين دي مش وحده دي امك

حاكيه بعقلانية وحل المشكلة حتى لو اضطريت تقدم تنازلات.. وعشمو بالصحبة القديمة واسألو لو لو كان بيرضى هالفضيحة لأمو

• عجبني
التفاعلات: alperance
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايا كانت المشكله اعلي ما فخيله يركبه متخافش من حاجه

حاول معاه علي اد ما تقدر ولو عاوز ينام معاها مفيش ادامك غير المنوم وتاخد منه اللي ماسكه عليك

يعنى ايه ماسك على امك فديوهات يعنى ناكها مثلا و المشكلة انك عرفت ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%