NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Big Gun

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا حاليا 33 سنه قصتي بدأت بدري شويه تقريبا وانا في ابتدائي كان عندنا جيران قريبين مننا شويه وكان عندهم بنت في ثانوي تجاري ساعتها وانا عيل صغير لسه في ابتدائي انا شكلي الحمد لله حلو وعين ملونه وبتاع وحلو من وانا صغير المهم كان كل النسوان بتحب تبوسني واحيانا كتير من بوقي وانا كعيل صغير اكيد كنت بقرف مع أن الشباب اللي هما اكبر مني كانوا دائما يقولو يا بختك وكده وانا طبعا *** مش فاهم
المهم كنت بدخل عند جيرانا كتير وابات عندهم كتير جدا وكانت البنت تصمم اني انام معاها هي واختها اللي اصغر مني وكانت طول الليل تفضل تبوس فيا وتمسك ايدي تحطها علي كسها وتوريني العب ازاي وانا مش فاهم اي حاجه ودايما تأكد عليا أن محدش يعرف عشان لو عرفوا هيموتونا وكانت مسميه ده عريس وعروسه ونفضل كده لحد ما تجيب وتدوقني ونفضل بوس وتحسيس وكل اللي كنت يلاحظه أن زبي بيقف وكانت معلمه وجريت الايام وفهمت بس كانت خلاص مشيت من عندنا ومن ساعتها وانا هيجاني فظيع ومن ساعه ما عرفت يعني ايه افلام سكس وانا مدمن ادمان رهيب بالاضافه الهيجان الشديد اللي بقيت فيه ليل نهار وحقيقي مش عارف اتعالج منه رغم اني مليش ف التحرش والجو الفكسان ده بس حقيقي الهيجان تاعبني
ولما جربت النيك كان مع واحده 45 سنه وقعدنا فتره مع بعض وحرفيا كانت بتبقي حرب وانا معاها
وخلاص ادمنت أن اللي اتعرف عليهم لازم يبقوا اكبر مني سنا وحقيقي مشاكل بايخه ومبوظالي حاجات كتير في حياتي
ومش عارف اعمل ايه
واسف لو طولت بس اندمجت واتكلمت من قلبي

• عجبني
التفاعلات: فارس اكرم، افندينا123 و الكنج واحد بس
الموضوع سهل جدا دا طبيعي وحصل نهايه وانا كنت أصغر منك بس انا عشقت الجنس بكل أنواعه ازاى كان بنوتي سالب نسوان كل حاجه وبعشق الديوثين بس صدقني لما تلاقي بنت ف سنك أو أصغر منك عندها فكره يعني ايه جنس هاتلقيها معوضاك عن كل حاجه

الموضوع سهل جدا دا طبيعي وحصل نهايه وانا كنت أصغر منك بس انا عشقت الجنس بكل أنواعه ازاى كان بنوتي سالب نسوان كل حاجه وبعشق الديوثين بس صدقني لما تلاقي بنت ف سنك أو أصغر منك عندها فكره يعني ايه جنس هاتلقيها معوضاك عن كل حاجه
بس مشكله الهيجان دي صعبه

• عجبني
التفاعلات: الكنج واحد بس
🥺🥺🥺🥺🥺

ما في سبب انك ٣٣ سنة لا بيت لا إمراة لا ***** مجرد شاب كنت لها علاقة و ارتحت منه حتي تكمل حياتك لكان انت ٣٣ سنة هههه ولا شئ

ما في سبب انك ٣٣ سنة لا بيت لا إمراة لا ***** مجرد شاب كنت لها علاقة و ارتحت منه حتي تكمل حياتك لكان انت ٣٣ سنة هههه ولا شئ
ريم انا مش فاهم اي حاجه من الكومنت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت زى ما بتقول 33 سنة يعنى المفروض تكون اتجوزت وعايش حياتك

انت زى ما بتقول 33 سنة يعنى المفروض تكون اتجوزت وعايش حياتك
ما انا اتجوزت يا صاحبي خلاص من بدري بس بتكلم بقي في مشكله الهيجان الزياده وعشقي النسوان الكبيره ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%