NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفرعون الع

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح أو مساء الخير حسب وقت قراءتك للمنشور اتمني تكون بخير
حابب اتكلم معاكم في موضوع صعب شوية .
أنا عارف أننا هنا في منتدي جنسي بحت مش جروب علي فيسبوك أو أي منصة للسوشيال ميديا .
دلوقتي أنا 24 سنة وعمري ما دخلت في علاقة مع اي بنت في حياتي وعمري ما مارست اي نوع من أنواع الجنس ولو حتي بوسه مع بنت.
ومصاحبتش أو معرفتش بنات كتير يدوبك يتعدوا علي صوابع الايد وكانت صداقات عادية جدا بين اي اتنين.
الكبت الجنسي وصل لمرحلة كبيرة والهيجان زاد جدا لدرجة أن حتي العادة السرية جرعة الدوبامين اللي بتنتج عنها الجسم ولا العقل مبقاش حاسس بيها وبجد الطاقة الجنسية اللي جوايا كبيرة لدرجة فظيعة ومش عارف اعمل ايه اصلا من اللي الواحد عايشه أو بيشوفه وحقيقي صعب انك تكون بالغ بقالك 10 أو 11 سنه ولحد دلوقتي ممارستش الجنس.
حابب اعرف رايكم ونتناقش..

• عجبني
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥
أنا عارف أننا هنا في منتدي جنسي بحت مش جروب علي فيسبوك أو أي منصة للسوشيال ميديا .
دلوقتي أنا 24 سنة وعمري ما دخلت في علاقة مع اي بنت في حياتي وعمري ما مارست اي نوع من أنواع الجنس ولو حتي بوسه مع بنت.
ومصاحبتش أو معرفتش بنات كتير يدوبك يتعدوا علي صوابع الايد وكانت صداقات عادية جدا بين اي اتنين.
الكبت الجنسي وصل لمرحلة كبيرة والهيجان زاد جدا لدرجة أن حتي العادة السرية جرعة الدوبامين اللي بتنتج عنها الجسم ولا العقل مبقاش حاسس بيها وبجد الطاقة الجنسية اللي جوايا كبيرة لدرجة فظيعة ومش عارف اعمل ايه اصلا من اللي الواحد عايشه أو بيشوفه وحقيقي صعب انك تكون بالغ بقالك 10 أو 11 سنه ولحد دلوقتي ممارستش الجنس.
ما معظم الشباب كدا انت بس الي واهم نفسك اكتر من الناس بان شهوتك زياده عن الناس

• عجبني
التفاعلات: الفرعون الع
للاسف دا مش وضعك لوحدك، دا وضع معظم شباب البلد
انا كمان شهوتى عالية فشخ و مش بعرف اسيطر عليها اغلب الوقت
حلك انك تصبر و تمسك على نفسك و تقلل العادة عشان لما تعملها تحس بمتعتها لحد ما تتجوز
للاسف احنا ملناش غير الصبر

• عجبني
ما معظم الشباب كدا انت بس الي واهم نفسك اكتر من الناس بان شهوتك زياده عن الناس
أنا فاهم وعارف إن معظم الشباب كدة بس صدقني اوقات كتير الواحد بيتخنق من الموضوع ومش مجرد واهم نفسي بس انا حاسس بالموضوت وادينا صابرين

للاسف دا مش وضعك لوحدك، دا وضع معظم شباب البلد
انا كمان شهوتى عالية فشخ و مش بعرف اسيطر عليها اغلب الوقت
حلك انك تصبر و تمسك على نفسك و تقلل العادة عشان لما تعملها تحس بمتعتها لحد ما تتجوز
للاسف احنا ملناش غير الصبر
الموضوع بقي صعب وبقي بدرجة كبيرة أنا صابر علي طول بس بيجي اوقات صبرك بينتهي ودماغك بتسيطر شوية

احسن تصرف تكون نفسك كويس و سوري انت المفروض تنجز من بدري في حوار انك تكون نفسك ده انت شايف الدنيا ف شد كده يا بطل و اتجوز بنت الحلال

• عجبني
احسن تصرف تكون نفسك كويس و سوري انت المفروض تنجز من بدري في حوار انك تكون نفسك ده انت شايف الدنيا ف شد كده يا بطل و اتجوز بنت الحلال
عاوز اقولك اني مكون نفسي بس مش هعرف اتجوز غير بعد سنتين + الصراحة شايف إن صعب الواحد دلوقتي يلاقي واحدة تنفع كزوجة ومش بقصد بكلامي موضوع شمال واخلاق دة اكيد نقطة مهمه بس اللي أقصده إن فيه بنات وأهاليهم بقوا يتعاملوا علي أساس أن البنت سلعه وبيبيعوا باعلي سعر بس الواحد بيتمني أنه يعف نفسه وميتجهش لسكة وحشة

عاوز اقولك اني مكون نفسي بس مش هعرف اتجوز غير بعد سنتين + الصراحة شايف إن صعب الواحد دلوقتي يلاقي واحدة تنفع كزوجة ومش بقصد بكلامي موضوع شمال واخلاق دة اكيد نقطة مهمه بس اللي أقصده إن فيه بنات وأهاليهم بقوا يتعاملوا علي أساس أن البنت سلعه وبيبيعوا باعلي سعر بس الواحد بيتمني أنه يعف نفسه وميتجهش لسكة وحشة
طب ده كويس جدا انك جاهز خلال السنتين دور علي بنت الحلال و هتتوفق متقلقش 🤍✌🏻

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ده كويس جدا انك جاهز خلال السنتين دور علي بنت الحلال و هتتوفق متقلقش 🤍✌🏻
أنا جاهز من دلوقتي بس مستني اخلص السنتين دول بس وبدور علي بيت كويس وأهل طيبين ❤️

• عجبني
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%