NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صياد الجمال

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا متجوز من 7 سنين مراتي كانت قفل جدا في موضوع السكس
المهم من فترة كده بدأت لما تهيج جامد تحط ايدها علي من ورا واوقات عايزة تدخل صباعها عندي

انا بتخنق بصراحة هل دا عادي اتجاوب معاها طالما بتكون مستمتعة ولا اقفل الموضوع خالص؟

الرد يكون بأدب لو سمحتم

• عجبني
التفاعلات: Sandro
في رجالة بتحب التصرفات ديه لكن بنسبة صغيرة السؤال مش عادي أو لا لأن مفيش حاجه في السرير بتكون عادي لأن كل علاقة بتختلف من شخص للتاني والأسلوب بيتغير .. في الأول وفي الآخر ده قرار راجع ليك بمعني إن الجنس بيكون متعة وانت بتدور علي متعتك برضا الطرفين انت اتكلم معاها وقولها مبحبش كده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الذئب_الابيض, الصقر (الصياد), مصطفى بشندى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في رجالة بتحب التصرفات ديه لكن بنسبة صغيرة السؤال مش عادي أو لا لأن مفيش حاجه في السرير بتكون عادي لأن كل علاقة بتختلف من شخص للتاني والأسلوب بيتغير .. في الأول وفي الآخر ده قرار راجع ليك بمعني إن الجنس بيكون متعة وانت بتدور علي متعتك برضا الطرفين انت اتكلم معاها وقولها مبحبش كده
شكرا لأسلوب الراقي في الرد

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
بص هو طلما دي حاجه بتضايقك فأكيد مش عادي ولازم تقولها كده بالذات لو انا بتحاول تدخل صباعها عندك لكن لو مجرد التحسيس من بره او حتى تمسكك منها فده عادي جداً

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و صياد الجمال
هي مراتك
يعني لها الحق تلمسك في اي مكان هي تحبه
الحساسية الزيادة غلط!
حاول تشوف لو هذا بيهجيها و ايه سبب انك بتقفل
انت اكيد بتقفل للنك بتاخذها كانتقاص او شيء من هذا القبيل
لكن هي مراااااتك
يعني تعملو الي تعملوه

• عجبني
التفاعلات: bandd، Amer31 و صياد الجمال
ممكن تكون تعمل الحركة لك عشان انت تبادلها نفس الحركة، جرب تعملها لها بلطف وشوف لو عجبها

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض, نوني الخول, الصقر (الصياد) و 2 آخرين
برايي كل شي فجسمك مباح الها وككمان كل شي في جسمها مباح الك.....الا ادا اتفقتو عاشياء ممعينة مرفوضة.....متعة العلاقة الجنسية بين الازواج بتكون بالجراءة الي كل طرف بملكها ليعمل شغلات جديدة بدون خوف من الرف الاخر...
رايي انو اذا الاشي بهيجها وبمتعك فاستمتعو مع بعض...
اذا رايك غير فهاد برجع الك والها

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض، bandd و صياد الجمال
شوف انت بتستمع بأيه و اعمله طلاما بتتمتعوا انتو الاتنين

• عجبني
ستات كتير بتحب تعمل كدا سواء انها تبعبص راجلها او انها تحسس علي طيزه و ضهره اثناء العلاقة
عادي او مش عادي دا يرجعلك و دا جسمك
زي ما كله بيقول احترم جسم المرأة مفروض برضه المرأة تحترم جسم الراجل
و بعيدا عن الكلام بتاع الفيمينستات دا اتكلم مع مراتك و افهم دماغها مفيش بينكو كسوف

• عجبني
طبعا انت حتفتكر اني بقولك كده بسبب اني خول، بس صدقني خولنتي مالهاش دعوة بالرد ده:
مفيش حاجة عيب بين الراجل ومراته. خليها تعمل اللي بيبسطها حتى لو حتيجي على نفسك شوية
انتو في أوضة نومكم محدش شايفكم. انبسطوا

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض، bandd و صياد الجمال
عادى انها تحط ايدها على ظهرك او على طيزك من حقها انها تحس ان جسمك ملكها زى ما جسمها ملكك لكن موضوع البعبصة ده هو اللى اوفر شوية

• عجبني
هو الكلام بتاع الناس كله جميل بس الجنس مفيهوش بتضايق ولاه فيه الخروج عن كل ماهو مألوف

• عجبني
مفيش حاجة عيب بين الراجل ومراته.

• عجبني
اولا انت قلت انها قفل في السكس
في حد فتح كخها للموضوع دا وخصوصا انت بتقول من فترة قليله
راقبها وشوف اصدقائها الجدد مين

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و sekoseko87
اولا مراتك ست زي الفل فبلاش تشك فيها.. لو هي بتخونك هتعمل حاجات مع صاحبها غير اللي بتعملها معاك... علي كلامك دي حركة جديدة بتعملها و مكانتش بتعملها عشان كانت قفل.. الاحتمال الاقوي ان هي اتكلمت مع صاحبات لها و قالوا لها ان الرجل بيحب كده و هي عملت الحركات دي عشان تبسطك..**** يخليكم لبعض

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض، نوني الخول و sekoseko87
بص حاول كل م تيجي تعمل كدا تغير الوضع الجماع بتاعكوا اعملوا وضع تاني فكر ف حاجه جديده تهيجها طالما انت بتدايق

• عجبني
المهم من فترة كده بدأت لما تهيج جامد تحط ايدها علي من ورا واوقات عايزة تدخل صباعها عندي

انا بتخنق بصراحة هل دا عادي اتجاوب معاها طالما بتكون مستمتعة ولا اقفل الموضوع خالص؟

الرد يكون بأدب لو سمحتم
من غير نقاش كتير اقفل الموضوع معاها

• عجبني
مدام حاجه بتضايقك قولها التصرف دا بيضايقني
لان فيه رجاله بتحب كدا

• عجبني
ممكن تتكلمً معاها وتشوف ده بيعجبها ولا هي بتعمل كده ليه ممكن يكون حد قالها ان ده هيبسطك ف بتحاول تبسطك بس الموضوع جي عكس معاك وف الاخر قولها ان ده بيضايقك وبرضو تقدر تشوف هي ايه بيضايقها ف العلاقة ومتعملوش يعني اتكلموا سوا واعملوا الي يبسطكم انتوا الاتنين

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض، صياد الجمال و sekoseko87

الرد يكون بأدب لو سمحتم
رائي هو انه هي تريد منك ان تفتحها من الخلف تريدك ان تبعبصها في الاول وتلعب في خرمها

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%