NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مشكله متكرره مع مراتى فى السرير

Ahmed Aiad

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
allmylinks.com
توجه جنسي
انجذب للذكور
عندى مشكله مع زوجتى واتمنى الاقى حل سريع

زوجتى مثيرة جدا ولكن انا غير قادر معاها بشكل طبيعى بسبب ميولى كسالب وهى على علم وبنصيحه بعض الاشخاص المقربين لى توقفت منذ فترة عن اى ممارسات خارجيه واحاول اكتفى بها ولكن اثناء العلاقه تبدا المداعبه او فى بدايه التلامس أكون حاضنها من ظهرها مثلا وهى تتحرك عليا اكتر يحصل انتصاب بسيط واحاول احافظ عليه بالمداعبه ولكن هى تهيج وتكون عايزة تدخله لكن العضو مرخى وكنوع من الاثارة بحاول اخليها تكون جريئه او متحكمه اكتر حتى أحافظ على الانتصاب ولكن هى متحفظه وكمان مجهودها البدنى بتتعب من اقل مجهود وأنا كذلك احاول اغير الوضع ولكن مش بعرف ادخله الا فى وضع انها تنام على ظهرها وهى تعدله بايدها وادخله بس مش بحس بشىء يثيرنى ويحافظ على انتصابى بقعد اتخيل كانى بضرب عشرة عشان اجيب ولكن مش بقدر ادخله بسبب ارتخاء العضو واوقات اخرى يكون منتصب بشكل معقول قبل الادخال لكن مجرد ما تيجى مرحله الادخال بتفشل وطبعا هى بتتعب وغير مستمتعه وبتضايق وفى الاخر بتكون ملت من العلاقه تضربلى عشرة وتبعبصنى عشان انزلهم وبس واخدت ادويه غير مفيدة هل من حل او اى شخص تقابله نفس المشكله ولقى حل ليها يفيدنى مع العلم ان شخصية زوجتى قويه وقياديه وانا بحاول اخليها كدة فى السرير تتحكم اكتر وتمتعنى وتتمتع وترتاح ولكن خبرتي مع النساء تكاد تكون صفر

• عجبني
التفاعلات: karama, Anas868, efas و 7 آخرين

زوجتى مثيرة جدا ولكن انا غير قادر معاها بشكل طبيعى بسبب ميولى كسالب وهى على علم وبنصيحه بعض الاشخاص المقربين لى توقفت منذ فترة عن اى ممارسات خارجيه واحاول اكتفى بها ولكن اثناء العلاقه تبدا المداعبه او فى بدايه التلامس أكون حاضنها من ظهرها مثلا وهى تتحرك عليا اكتر يحصل انتصاب بسيط واحاول احافظ عليه بالمداعبه ولكن هى تهيج وتكون عايزة تدخله لكن العضو مرخى وكنوع من الاثارة بحاول اخليها تكون جريئه او متحكمه اكتر حتى أحافظ على الانتصاب ولكن هى متحفظه وكمان مجهودها البدنى بتتعب من اقل مجهود وأنا كذلك احاول اغير الوضع ولكن مش بعرف ادخله الا فى وضع انها تنام على ظهرها وهى تعدله بايدها وادخله بس مش بحس بشىء يثيرنى ويحافظ على انتصابى بقعد اتخيل كانى بضرب عشرة عشان اجيب ولكن مش بقدر ادخله بسبب ارتخاء العضو واوقات اخرى يكون منتصب بشكل معقول قبل الادخال لكن مجرد ما تيجى مرحله الادخال بتفشل وطبعا هى بتتعب وغير مستمتعه وبتضايق وفى الاخر بتكون ملت من العلاقه تضربلى عشرة وتبعبصنى عشان انزلهم وبس واخدت ادويه غير مفيدة هل من حل او اى شخص تقابله نفس المشكله ولقى حل ليها يفيدنى مع العلم ان شخصية زوجتى قويه وقياديه وانا بحاول اخليها كدة فى السرير تتحكم اكتر وتمتعنى وتتمتع وترتاح ولكن خبرتي مع النساء تكاد تكون صفر
اكشف عند دكتور متخصص ولو العلاج الكيميائي منفعش حاول تشوف مساعدة نفسية لأن الحاجات دى بيكون ليها إمتداد نفسى لازم يتعالج بس خلى حتة الدكتور النفسى دى للآخر شوية ولو روحت يبقا حد أمين ومش لازم تحكى كل تفاصيل عن زوجتك وكده قول على المشكلة وبس الدنيا لبش الايام دى

• عجبني
التفاعلات: Big Pop، efas و Ahmed Aiad

معرفش بصراحه ومش هفتي وخلي بالك الرجاله هتعرض عليك مساعدات كتيررررر أوي 😂 ف قابل

معرفش بصراحه ومش هفتي وخلي بالك الرجاله هتعرض عليك مساعدات كتيررررر أوي 😂 ف قابل
متقلقش مهو انا مش داخل اتسلى ولا هيجان الكلام اللى مش بيعجبنى مبردش عليه الا لو كان كلام واقعى ومقنع

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
متقلقش مهو انا مش داخل اتسلى ولا هيجان الكلام اللى مش بيعجبنى مبردش عليه الا لو كان كلام واقعى ومقنع
عاش عسي تستدل علي ما ينفعك

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Aiad
  • عجبني
الحل عشانكم انتوا الاتنين أن واحده تبقي معاكم و بالصناعي هتمتعها و انت اكيد هتثار و تعرف تمارس

كمان يا صديقي أنا ملاحظ انك بتحاول تروح للحل الاسهل ومن وجهة نظرى الشخصية هو حل بشع على المدى الطويل وهو فكرة انك تكون خاضع لمراتك فحاول تطلع الفكرة دى من دماغك انت ممكن تلاقى حل وتبقا سيد الرجالة فبيتك عادى ومراتك هتبقا مبسوطة اوى بيك علفكرة انك بقيت عارف تمتعها وتحسسها بأنوثتها زى اى واحدة مش تخليها هى الراجل فالسرير
ولو بقيت خاضع أيوة ممكن هى تحبه ف الأول وتيجى معاك بالهيجان لكن هتبقى مبسوط لما علاقتكم تدمر بعد سنة ولا اتنين وتبقا عارفة عليك راجل واتنين؟؟!
ولا تيجى فيوم تقولك خلاص انا عاوزاك تطلقنى عشان أنا لقيت حد غيرك اتجوزه احس معاه إنى انثى وهو الراجل بجد فالسرير؟؟!
عذراً لو كلامى كان فيه حاجة تدايقك بس بحاول اصدمك بالواقع اللى انت مش شايفه وناس كتير مش هتقوله ليك عشان هما مهيجهم الموضوع وهيشجعوك عشان عاوزين يوصلوا لمراتك أو ليك اعتقد انت فاهمنى

كمان يا صديقي أنا ملاحظ انك بتحاول تروح للحل الاسهل ومن وجهة نظرى الشخصية هو حل بشع على المدى الطويل وهو فكرة انك تكون خاضع لمراتك فحاول تطلع الفكرة دى من دماغك انت ممكن تلاقى حل وتبقا سيد الرجالة فبيتك عادى ومراتك هتبقا مبسوطة اوى بيك علفكرة انك بقيت عارف تمتعها وتحسسها بأنوثتها زى اى واحدة مش تخليها هى الراجل فالسرير
ولو بقيت خاضع أيوة ممكن هى تحبه ف الأول وتيجى معاك بالهيجان لكن هتبقى مبسوط لما علاقتكم تدمر بعد سنة ولا اتنين وتبقا عارفة عليك راجل واتنين؟؟!
ولا تيجى فيوم تقولك خلاص انا عاوزاك تطلقنى عشان أنا لقيت حد غيرك اتجوزه احس معاه إنى انثى وهو الراجل بجد فالسرير؟؟!
عذراً لو كلامى كان فيه حاجة تدايقك بس بحاول اصدمك بالواقع اللى انت مش شايفه وناس كتير مش هتقوله ليك عشان هما مهيجهم الموضوع وهيشجعوك عشان عاوزين يوصلوا لمراتك أو ليك اعتقد انت فاهمنى
عندك حق بس ايه الحل انا تماديت فى حاجات كتير واحنا كنا هنطلق ومؤخرا الامور استقرت شوى ولكن جنسيا هى زهقت وانا مفيش اثارة واخيرا اشكر وضوحك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوف بما انها بتعرف ميولك فهذا يفتح قدامكم نافذة مختلفة
الكلام بيساعد! حاولو اولا ان العلاقة ما تكونش بغاية الايلاج!
هذا ستريس بيخليك تفقد انتصابك و بما انك بتنتصب فانت بايسكشوال!… انا لما بقيت مبادل حصلت معايا هكذا اكن الشريك المتفهم بيخليك تنسى الاستريس وًهي بتحاول.
تفكيرك انها لازم تكون مسيطرة نوع لا مباشر بقول المشكلة مش في بل فيها! و هذا ليس شيء صحيح يعني الصحيح انك ترتخي اكثر، هناك العاب للطيز، و هناك العاب هزازة للزب مثل الاستيكة ممكن يساعد ، انت وكز عاللحس فكسها، بعبصها… و لازم تكتشف مصادر المتعة و انت ملتصق بيها بالتدريج
انتم لما تقررو ما فيش ايلاج الجنس حيتغير،

عندك حق بس ايه الحل انا تماديت فى حاجات كتير واحنا كنا هنطلق ومؤخرا الامور استقرت شوى ولكن جنسيا هى زهقت وانا مفيش اثارة واخيرا اشكر وضوحك
لو دورت فالموضوع هتلاقى حلول كتير ولو حابب اقترح عليك اكتر وندردش فالموضوع سوا كلمنى ف اى وقت بس انا عليك انت طالما لسه على البر بلاش تروح خالص وتضيع مراتك وحياتك الجاية كلها لسه فى أمل فالموضوع

• عجبني
بص ياصديقي احنا اتكلمنا قبل كده انا اونت في موضوع الانتصاب ده بس انت حلك كده في الدعامة ودي اللي هتجيب معاك من الاخر انتصاب يقعد اسبوع حاول تكشف وتسال دكتور فيها .. طيب لحد متشوف بقي ايه الحل المؤقت بداية انت لازم تدي مراتك حقها عشان متزهقش منك وفي جزء حلو في الموضوع ان انت صريح معاها اتكلم معاها تاني وقولها ان هي اغلي حاجة عندك عشان كده انت صرحتها وده سركم زي ماهي كمان سرك وان سبب عدم الانتصاب الكامل عندك انك بتكون عاوز اثارة من نوع خاص تمسار معاك الجنس بس بعنف قلها لو عندك طاقة سلبية من حاجة فرغيها علي السرير معايا وانت لازم تتغزل فيها في الرايحة والجاية في البيت وعلي السرير قولها قد ايه هي مثيرة وانثي واتغزل في جسمها وجماله وامسك جسمها حته حته بوسه وحسسها قد ايه هي مثيرة اول ماتحسن انها بتتجاوب معاك قولها شديني من شعري وخليني امص كسك جامد بالعافية كل ده وانت بتتغزل فيها ولو حسيت انها متجاوبة معاك قولها شتايم وكلام يهيج بس متقلش من نفسك يعني متقولهاش انا عرص مثلا هقولها انا رجلك وانتي لبوتي عاوزه جوزك ينيكك كلام زي كده طول بقي علي قد ماتقدر في الجو ده ولو محصلش معاك انتصاب وصلها بايدك في حريم كتير بتوصل بالايد عادي المهم تعرف ازاي تمتعها انما متسبهاش كده وهي تضربلك عشرة وتريحك وانت متريحهاش لان ده مش كويس قدام

• عجبني
التفاعلات: Big Pop

اكشف عند دكتور امراض ذكوره كويس اكيد لها حل و جايز يكون الحل عند دكتور نفسي

في اسباب كتير ممكن تعمل اللي بتقوله دا
الموضوع لو نفسي انك مش بتحس باثاره نحيتها زي الاثاره في العلاقه كسالب و الموضوع لو كده لازم لازم دكتور نفسي لانه هيثار علي الانتصاب
الحاجه لو في اي خيلات او حاجات بتتخيلها في العلاقه و مش موجوده فا انت هتحس باكتئاب في العلاقه و دا بيسبب ان المستقبلات اللي بتنقل الاشاره للمخ علشان يفرز الدوبامين بتقل
و ممكن الانتصاب يبقي عضوي زي ان يبقي في مشكله في الدوره الدمويه انها مش كافيه انها تعمل الانتصاب المطلوب علشان كده دكاتره الذكوره بتنصح بالرياضه
في اسباب كتير و كل لاسباب بتقول انك لازم فحص طبي

في اسباب كتير ممكن تعمل اللي بتقوله دا
الموضوع لو نفسي انك مش بتحس باثاره نحيتها زي الاثاره في العلاقه كسالب و الموضوع لو كده لازم لازم دكتور نفسي لانه هيثار علي الانتصاب
الحاجه لو في اي خيلات او حاجات بتتخيلها في العلاقه و مش موجوده فا انت هتحس باكتئاب في العلاقه و دا بيسبب ان المستقبلات اللي بتنقل الاشاره للمخ علشان يفرز الدوبامين بتقل
و ممكن الانتصاب يبقي عضوي زي ان يبقي في مشكله في الدوره الدمويه انها مش كافيه انها تعمل الانتصاب المطلوب علشان كده دكاتره الذكوره بتنصح بالرياضه
في اسباب كتير و كل لاسباب بتقول انك لازم فحص طبي
تخصص طبى ايه اللى اكشف فيه ؟

• عجبني
التفاعلات: صديق زوجتك و اسنانجي
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: اسنانجي
  • عجبني
نصيحه مني كست روح لدكتور و لو العلاج العضوي مجبش نتيجه عليك و علي دكتور نفسي و استشاري علاقات زوجيه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Big Pop, Abo hassan, Ahmed Aiad و شخص آخر
لازم انت الي تسيطر عليها ف السرير
انت معندكش ثقة ف نفسك خالص وخاضع
سواء عشان كنت سالب ف انت كنت خاضع او حتي بعدد ما بطلت برضو بقيت خاضع لمراتك علي السرير
نصيحة متخليها تلمسك (تبعبصك) + واشتغلو مداعبات
وخد دش مية باردة علي قد ما تقدر وخد عسل بغذا ملكات والجينسنج والحاجات دي
واكشف مع دكتور خليه يشوفلك الهرمونات ويوجهك للصح ايه
الحاجات دي بتاخد وقت كبير ف متيأسش وفنفس الوقت اظبط حالتك النفسية

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%