NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديوث روان اختي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ياجماعه انا مش ديوث خول انا عادي بنيك وبهيج زي اي دكر مش شرط اني اكون خول وميولي اني بحب اكون مبادل مع ديوث

• عجبني
التفاعلات: كريم أنور, Anas868, omar ehab و 10 آخرين
نفس الكلام برضه
فعلا يجدعان مش لازم الديوث يكون خول ومتناك والكلام الفاضي ده شخص زيه زيك عادي بس بيحب المتعه المطلقه والحريه والتعامل بأسلوب راقي

• عجبني
التفاعلات: Ragho
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
ياجماعه انا مش ديوث خول انا عادي بنيك وبهيج زي اي دكر مش شرط اني اكون خول وميولي اني بحب اكون مبادل مع ديوث
اطلع روح للسلطانة مع الديوث ال بتنزل صور محارمة وهتفرح

فعلا يجدعان مش لازم الديوث يكون خول ومتناك والكلام الفاضي ده شخص زيه زيك عادي بس بيحب المتعه المطلقه والحريه والتعامل بأسلوب راقي
مفيش حد فاهم كده الكل فاهم انك ديوث يبقى لازم تبقى متناك وكلب ومذلول ويدوس على كرامتك علشان يبقى كده هو فحل ودكر

• عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز1 و عادي٩٩
مفيش حد فاهم كده الكل فاهم انك ديوث يبقى لازم تبقى متناك وكلب ومذلول ويدوس على كرامتك علشان يبقى كده هو فحل ودكر
ده يبقى عنده نقص الي بيفكر كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لاننا شعب جاهل و متخلف مش راقى ابدا
شعب همجى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%