NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

8bbbbbblsayed

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
بجد انا مبسوط بدياثتي ومتعتي الوحيده بقت الدياثه ليه الناس بتستغلني ممكن نتمتع سوا ليه الاستغلال الجنسي مفيش تبادل متعه ليه
ليه واحد يدخل يشتمني ويخليني أكلمه بالعافيه بعد اهانه ليا ولمحارمي بجد بتقفل من كده في ناس كتير كويسه وناس كتير مستغله مع أن ٣٠٪من البشر بقوا متحرريين يعني احنا كتير اوي ممكن نتمتع الطرفين الديوث والفحل الفحل اناني دايما بشكل مباشر وعايز متعته هو بس ويقولي ابعت "صور" طب يا عمي استني شوف دنيتي اي طريقي اي متعني عشان تاخد اللي نفسك فيه ارجو من مسؤل المنتدي بنشر فكرتي
تحياتي لكل ديوث مثلي

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Alaa69, anaelkabten, ديوث القحبة و 6 آخرين
اغلب اللي مفكرين نفسهم فحول شايلين بتاعهم ع كتفهم ومفيش تفاهم

• عجبني
التفاعلات: دودو نيك و edo
انا زهقت من الناس دي

• عجبني
التفاعلات: زوج لولو
انا فحل عاوز ديوث جاد لعلاقة مستمرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بجد انا مبسوط بدياثتي ومتعتي الوحيده بقت الدياثه ليه الناس بتستغلني ممكن نتمتع سوا ليه الاستغلال الجنسي مفيش تبادل متعه ليه
ليه واحد يدخل يشتمني ويخليني أكلمه بالعافيه بعد اهانه ليا ولمحارمي بجد بتقفل من كده في ناس كتير كويسه وناس كتير مستغله مع أن ٣٠٪من البشر بقوا متحرريين يعني احنا كتير اوي ممكن نتمتع الطرفين الديوث والفحل الفحل اناني دايما بشكل مباشر وعايز متعته هو بس ويقولي ابعت "صور" طب يا عمي استني شوف دنيتي اي طريقي اي متعني عشان تاخد اللي نفسك فيه ارجو من مسؤل المنتدي بنشر فكرتي
تحياتي لكل ديوث مثلي
نفس المشكلة عندي

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
تحياتي لكل ديوث مثلي
اكيد

تحياتي لكل ديوث مثلي
ياعم عيش ميولك ومتعتك بطريقتك ومتفكرش فى الناس المعقدة....اتمنالك الخير دايما

تحياتي لكل ديوث مثلي
وجهة نظري اللي عمل كده ان نسبه كبيرة من الديوثين
بيفضلوا السادية والعنف والشتيمة ولكن الراجل اللي بيفهم لازم يسأل الديوث هو بيحب ايه وايه ميوله علشان يقدر يمتعه اما بالنسبه لموضوع الصور فهو بيجي مع الوقت والثقة مجرد الديوث ما يثق فيك هيديلك من غير ما تطلب لانه عارف ان الاثارة هتكون اكبر واعلي مع كل صورة وكل موقف بيحطك فيه وطبعاً انا واحد من الناس بتفهم خوف الديوث مفيش حد هيعري نفسه ويكشف اسراره لحد لسه عارفه ومفيش اي ثقه بينهم والثقة دي مش هتيي غير مع الوقت والتجارب والمواقف ما بين الطرفين

• عجبني
التفاعلات: ramyr
مينفعش لازم المتعه تكون متبادلة بين الفحل والديوث انا ليا فحل يمني بمتعه باصور مراتي وهو بيديثني
تحياتي ليك ارفع راسك

مينفعش لازم المتعه تكون متبادلة بين الفحل والديوث انا ليا فحل يمني بمتعه باصور مراتي وهو بيديثني
تحياتي ليك ارفع راسك
مفيش حد جاد اصلن علشان يبقا في متعه

بيفضلوا السادية والعنف والشتيمة ولكن الراجل اللي بيفهم لازم يسأل الديوث هو بيحب ايه وايه ميوله علشان يقدر يمتعه اما بالنسبه لموضوع الصور فهو بيجي مع الوقت والثقة مجرد الديوث ما يثق فيك هيديلك من غير ما تطلب لانه عارف ان الاثارة هتكون اكبر واعلي مع كل صورة وكل موقف بيحطك فيه وطبعاً انا واحد من الناس بتفهم خوف الديوث مفيش حد هيعري نفسه ويكشف اسراره لحد لسه عارفه ومفيش اي ثقه بينهم والثقة دي مش هتيي غير مع الوقت والتجارب والمواقف ما بين الطرفيحق

بيفضلوا السادية والعنف والشتيمة ولكن الراجل اللي بيفهم لازم يسأل الديوث هو بيحب ايه وايه ميوله علشان يقدر يمتعه اما بالنسبه لموضوع الصور فهو بيجي مع الوقت والثقة مجرد الديوث ما يثق فيك هيديلك من غير ما تطلب لانه عارف ان الاثارة هتكون اكبر واعلي مع كل صورة وكل موقف بيحطك فيه وطبعاً انا واحد من الناس بتفهم خوف الديوث مفيش حد هيعري نفسه ويكشف اسراره لحد لسه عارفه ومفيش اي ثقه بينهم والثقة دي مش هتيي غير مع الوقت والتجارب والمواقف ما بين الطرفين
حقيقه بس ياريت كلهم يبقوا كدا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%