NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Mohamed201117
اقتراح لانمي اسمعه
في انمي حلو بدع مدرسة سحر و في طلب مش بيعرف يستخدم السحر بس عنده قوى شديدة اسمهMashle

• عجبني
  • عجبني
دلوقت كل ما افتح الخاص يا يا أجد نتعرف

اسمك نوعك

متجوزة

مخطوبة

بلادك

تريد الشهادة بي المره احضره لك

ولي يقول لي عندي زب ٢٥ سم و يريح ما هو اذا ٢٥ دخله من الخلف راح يدخل معك

ليه تحرج نفسك بي ارسل صور عفنه لي قطيب فيه شعر لا انت حلق ولا مرعي نظافة نفسك و ترسل ليش وهو اصلا حبيت فصولية

اذا تريد تكلم بنت هي الطريقة راح تنتهي ان ينغلط فيك او في اهلك

و الناس الي تقول انا عبدك و اريد ان كون تحت رجلك قبل ما تكمل الرسالة بكون مسوية تجاهل ليك
الناس الي ترسل علي الخاص شتيمة انت لا تعرفني حتي تشتم حتي تقول شرموطة او لبوه يعني انت هيك عرف ان شرموطة او لبوه بس مش مكلمك برطو وهعملك بلوك ليش لا تكون عقل هيك ولا تفكر في احد و راح تجد ان الشواذ كلهم دخلين ليك خاص 🤣🤣🤣
ياجماعة لا ترسلون لي اشيا هبلة لان عن جد مليت كل يوم من ٣٠ لي ٦٠ رسالة بي هذا الشكل
حلوه لو ٢٥ يدخله من ورا 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشكله فعلا في ناس كتير بتفكر أن كلما منتدي جنسي يبقي الكل ليه حق أنه يعرض جسمه بالعافيه وينتهك خصوصيات غيره ولو انتي مردتيش أو معجبكيش يشتمك ويهاجمك
ناس كتير جدا داخلين المنتدي للتسليه أو الفضفضه وتضيع الوقت أو أنه في حاجه بسحبها هنا ف ملكش حق تنتهك خصوصيته كده وتتطفل عليه

• عجبني
مشكله فعلا في ناس كتير بتفكر أن كلما منتدي جنسي يبقي الكل ليه حق أنه يعرض جسمه بالعافيه وينتهك خصوصيات غيره ولو انتي مردتيش أو معجبكيش يشتمك ويهاجمك
ناس كتير جدا داخلين المنتدي للتسليه أو الفضفضه وتضيع الوقت أو أنه في حاجه بسحبها هنا ف ملكش حق تنتهك خصوصيته كده وتتطفل عليه
انا اذل اريد ان اعمل علاقة ما راح فكر في هذا المكان من الأساس هنا انا اسلي وقتي فقط

• عجبني
التفاعلات: 🔥 Bondok B57 🔥
هبداء بيه واقولك راي
يحكي عن شاب سمين و مقرف ولا احد يحبه ثم يتعرض لي الضرب و الجميع يسخر منها الي في يوم يكتشف غرفة سرية تنقله الي عالم آخر يخرب فيه و يصبح الاقوى

اولا الموضوع مضحك الصراحه بس بجد ده اندل على شيء يدل على مفهوم غلط في المنتدى الجنسي او الجنس عموما طالما في ست موجوده او بيض ايا كانت الانثى هي في نظر الفئه دي من الناس مش متربيه ده بالنسبه لاغلب للشباب في حين ان هو لو فكر شويه ممكن يكون اي حد من اهله هو كمان هنا او في اي مكان ثاني في رايي المفروض يكون فيه رقي في التعامل في كل شيء بس عشان ده يكون موجود بيرجع للبيئه والمجتمع المحيط بينا والثقافه اللي تربينا عليها بمعنى ادق البيت اللي طالع منه ممكن يكون كلامي بعيد عن الموضوع واسف على الاطاله مجرد راي 🌺

سبيه يمكن هو قاسه غلط ومش ٢٥ 😂
وحد كان يفعل بسورت لي الفيس بوك كتب زبي القيس اخبره كلمة قصيرة لي الغاية كتب زبي و زب ابوية رد عليه قصير برضو 🤣🤣🦧

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo
يحكي عن شاب سمين و مقرف ولا احد يحبه ثم يتعرض لي الضرب و الجميع يسخر منها الي في يوم يكتشف غرفة سرية تنقله الي عالم آخر يخرب فيه و يصبح الاقوى
حلو ده جدا تشويق هشوفه

اولا الموضوع مضحك الصراحه بس بجد ده اندل على شيء يدل على مفهوم غلط في المنتدى الجنسي او الجنس عموما طالما في ست موجوده او بيض ايا كانت الانثى هي في نظر الفئه دي من الناس مش متربيه ده بالنسبه لاغلب للشباب في حين ان هو لو فكر شويه ممكن يكون اي حد من اهله هو كمان هنا او في اي مكان ثاني في رايي المفروض يكون فيه رقي في التعامل في كل شيء بس عشان ده يكون موجود بيرجع للبيئه والمجتمع المحيط بينا والثقافه اللي تربينا عليها بمعنى ادق البيت اللي طالع منه ممكن يكون كلامي بعيد عن الموضوع واسف على الاطاله مجرد راي 🌺
لا يهمك رايك يحترم معق حك تماما

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%