NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Mohamed201117
انا متفرجتش ع كتير بس من احسن الى عجبنى واتفرجت الخطايا السبع و الطفيليات وصاحب القبضه الواحده 😂😂
الاخير محبتوش قصة ضعيفة اوي

دلوقت كل ما افتح الخاص يا يا أجد نتعرف

اسمك نوعك

متجوزة

مخطوبة

بلادك

تريد الشهادة بي المره احضره لك

ولي يقول لي عندي زب ٢٥ سم و يريح ما هو اذا ٢٥ دخله من الخلف راح يدخل معك

ليه تحرج نفسك بي ارسل صور عفنه لي قطيب فيه شعر لا انت حلق ولا مرعي نظافة نفسك و ترسل ليش وهو اصلا حبيت فصولية

اذا تريد تكلم بنت هي الطريقة راح تنتهي ان ينغلط فيك او في اهلك

و الناس الي تقول انا عبدك و اريد ان كون تحت رجلك قبل ما تكمل الرسالة بكون مسوية تجاهل ليك
الناس الي ترسل علي الخاص شتيمة انت لا تعرفني حتي تشتم حتي تقول شرموطة او لبوه يعني انت هيك عرف ان شرموطة او لبوه بس مش مكلمك برطو وهعملك بلوك ليش لا تكون عقل هيك ولا تفكر في احد و راح تجد ان الشواذ كلهم دخلين ليك خاص 🤣🤣🤣
ياجماعة لا ترسلون لي اشيا هبلة لان عن جد مليت كل يوم من ٣٠ لي ٦٠ رسالة بي هذا الشكل
كلام حلو وبعدين مش كل من جا هنا يبقى بنفس تفكيركم وابعدوا من تفكيركم ان اي بنت موجوده هنا صايره شرموطه وهذا غلط خلو عندكم اسلوب راقي في التعامل واكيد ماني بقاصده الكل

• عجبني
التفاعلات: 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑅𝑒𝑒𝑚....
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام حلو وبعدين مش كل من جا هنا يبقى بنفس تفكيركم وابعدوا من تفكيركم ان اي بنت موجوده هنا صايره شرموطه وهذا غلط خلو عندكم اسلوب راقي في التعامل واكيد ماني بقاصده الكل
نورتي موضوعي يا قمر 🌺🌺

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
المشكلة في الغلط في الأهل انا ايش سوية لي امك حتي تأتي تغلط في

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
المشكلة في الغلط في الأهل انا ايش سوية لي امك حتي تأتي تغلط في
انا بمره قرات كذا وفعلآ انفعلت رد عليا وقال بحب لما البنت تمسح بيا البلاط فأنا احترت ويش ارد على هالكائن فكرت وانه ما يستاهل حتى ارد عليه

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
انا اذل اريد ان اعمل علاقة ما راح فكر في هذا المكان من الأساس هنا انا اسلي وقتي فقط
بالظبط مش هعمل علاقه عن طريق المنتدي ابدا
الا لو بنتكلم بهزار عادي جدا وده نوع من أنواع التسليه بارضو

انا بمره قرات كذا وفعلآ انفعلت رد عليا وقال بحب لما البنت تمسح بيا البلاط فأنا احترت ويش ارد على هالكائن فكرت وانه ما يستاهل حتى ارد عليه
🙂 افعلي مثلي اكلم المشرف يعني لها تحذير

• عجبني
بالظبط مش هعمل علاقه عن طريق المنتدي ابدا
الا لو بنتكلم بهزار عادي جدا وده نوع من أنواع التسليه بارضو
تقولي حكم 🌺🥺

• حبيته
التفاعلات: 🔥 Bondok B57 🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%