NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة مشكلة مع زوج محتاجة مساعدتكم

مش عارف اقولك ايه الصراحة بس للاسف الوضع المادي اللي بتمر به البلد واضح انه ماثر علي حياة جوزك بشكل كبير
حاولي تقفي جنبه وتساعديه يخرج من الحالة اللي هو فيها دي حسسيه دايما انك معاه وبتسانديه
ممكن وقت فراغك الكبير تستثمريه في حاجات كتير مفيدة منها تكوني ساعدتي في حل الازمة اللي هو حاسس بها وماثرة علي جميع جوانب حياتكم وفي نفس الوقت قضيتي علي الفراغ الكبير اللي في حياتك

السلام عليكم ورحمه **** وبركاته
نصيحتي ليكي انك تصبري وتحملي وتهوني عليه لو كان سافره وغيابة علشان شغل ومصاريف البيت لأن ذي ما قولتي الحالة المادية مش تمام ودة في حد ذاته بيخلي النفسية زفت وعقله دائما مشغول هيجيب فلوس منين أما لو كان سبب اخر شوفي اية السبب والحل هيكون ادامك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سعات الشخص بيبقا محتاج حاجه معينه حاسس انه ناقصه ممكن حنيه او حد يفكر معاه ف مشاكله او حد يخده يخليه يخرجه يطلعه من المود الي هو ف
ع العموم دوري ع حاجه نقصاه وقتها هتعرفي تحوليه
مش عارفه و**** يا اخ. بس انا عملت كل حاجة وانا مليش غيرة هو والعيال عشان متغربه معاه بعيد عن اهلي

عاملة كدة فعلا الخد دة زاد والخد التاني مايه
التمسي له اعذار كتير الراجل مادام بتقولي المادياتومش احسن حاجة اكيد شايل هموم الدنيا كلها وفري من المصاريف و وفري له فلوس يلبي الاحتياجات و عرفيه باللي عملتيه عشان تحسسيه ان تعبه مش علي الفاضي و انك بتساعديه ف المسؤلية و خديه ف حضنك زي ابنك مش زي جوزك و طبطبي عليه الظروف مش تمام ع الناس كلها وواكيد هو شايل هم بكرة اكتر من اي حاجة

مش عارف اقولك ايه الصراحة بس للاسف الوضع المادي اللي بتمر به البلد واضح انه ماثر علي حياة جوزك بشكل كبير
حاولي تقفي جنبه وتساعديه يخرج من الحالة اللي هو فيها دي حسسيه دايما انك معاه وبتسانديه
ممكن وقت فراغك الكبير تستثمريه في حاجات كتير مفيدة منها تكوني ساعدتي في حل الازمة اللي هو حاسس بها وماثرة علي جميع جوانب حياتكم وفي نفس الوقت قضيتي علي الفراغ الكبير اللي في حياتك
مش بحب اتكلم عن الحاله كتير بس و**** برضي بقليلي وراضية .
وفعلا مليش طلبات ومش بصرف جنية واحد غير علية هو والعيال

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: $.KHA LED.$ و رجل من زمن فات
التمسي له اعذار كتير الراجل مادام بتقولي المادياتومش احسن حاجة اكيد شايل هموم الدنيا كلها وفري من المصاريف و وفري له فلوس يلبي الاحتياجات و عرفيه باللي عملتيه عشان تحسسيه ان تعبه مش علي الفاضي و انك بتساعديه ف المسؤلية و خديه ف حضنك زي ابنك مش زي جوزك و طبطبي عليه الظروف مش تمام ع الناس كلها وواكيد هو شايل هم بكرة اكتر من اي حاجة
حاضر هعمل كدة تاني علشان حصل قبل كدة كتير فعلا

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN
انتي متأكدة انه بيشتهيكي اصلا

مش عارفه و**** يا اخ. بس انا عملت كل حاجة وانا مليش غيرة هو والعيال عشان متغربه معاه بعيد عن اهلي
م هو حلك تدوري ع الي ناقصه وتكمليه وابعديه عن مشاكل البيت ع قدر الأمكان

السلام عليكم ورحمه **** وبركاته
نصيحتي ليكي انك تصبري وتحملي وتهوني عليه لو كان سافره وغيابة علشان شغل ومصاريف البيت لأن ذي ما قولتي الحالة المادية مش تمام ودة في حد ذاته بيخلي النفسية زفت وعقله دائما مشغول هيجيب فلوس منين أما لو كان سبب اخر شوفي اية السبب والحل هيكون ادامك
مش عارفه يا اخواتي ايه لزم الكلام الكتير عن المادية خلاص انا هعمل الي بتقولو عليه

• عجبني
التفاعلات: Zadn
انتي متأكدة انه بيشتهيكي اصلا
مش شكوة يا اخ تقول فاض بيا ومليش حد اتكلم معاه ولقيت المكان هنا انسب حاجة اتكلم فيه لو زعلالين فعلا أنه شايفة وجودي عملت مشكلة ليكم

اللي مستغربين من رأي انك محتاجه تسيطري عليه
انتي جربتي تسيطري عليه وتغيري اسلوبك الجنسي معاه من زوجه لمسيطره

مش بحب اتكلم عن الحاله كتير بس و**** برضي بقليلي وراضية .
وفعلا مليش طلبات ومش بصرف جنية واحد غير علية هو والعيال
جربتي تشوفي شغل مثلا تقدري به تساعدي لحد ما الحال يرجع تاني كويس ومنها تكوني قضيتي علي الفراغ اللي عندك

م هو حلك تدوري ع الي ناقصه وتكمليه وابعديه عن مشاكل البيت ع قدر الأمكان
حاضر لما يبقي يرجع ولاقي وقت ليا اصلا

اللي مستغربين من رأي انك محتاجه تسيطري عليه
انتي جربتي تسيطري عليه وتغيري اسلوبك الجنسي معاه من زوجه لمسيطره
ايه الي بتقوله دة لاء طبعا دة سيد الرجالة يا اخ عيب كدة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: $.KHA LED.$ و ALZEIN
حاضر هعمل كدة تاني علشان حصل قبل كدة كتير فعلا
**** يهنيكو ببعض ووتعدو الازمة دي علي خير
المهم انك تحاولي بقدر الامكان انك تتخانقي معاه او تعرفيه مشاكل و هات هات و حل المشاكل خلي البيت سكينة و هدوء و اطمئنان زوجك مضغوط نفسيا و انتي مش عارفةوهو ببتبهدل قد ايه ف شغله و متكلميهوش عن الشغل حاولي تنسيه ف للبيت كل اللي حصل برة البيت

وانتي ايه عرفك انه مش محتاج دا
ما انتي جربتي كل حاجه مش هتخسري وهتشوفي
يمكن سيد الرجاله ف الشارع بس عايزك انتي سته وتاج راسه ف اوضه النوم

• عجبني
التفاعلات: Bootkoko
**** يهنيكو ببعض ووتعدو الازمة دي علي خير
المهم انك تحاولي بقدر الامكان انك تتخانقي معاه او تعرفيه مشاكل و هات هات و حل المشاكل خلي البيت سكينة و هدوء و اطمئنان زوجك مضغوط نفسيا و انتي مش عارفةوهو ببتبهدل قد ايه ف شغله و متكلميهوش عن الشغل حاولي تنسيه ف للبيت كل اللي حصل برة البيت
انا فعلا هم البيت والعيال عليا هو الشغل والمصاريف وانا اهو بعمل الي **** يقدرني عليه في عياله والبيت

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN
وانتي ايه عرفك انه مش محتاج دا
ما انتي جربتي كل حاجه مش هتخسري وهتشوفي
يمكن سيد الرجاله ف الشارع بس عايزك انتي سته وتاج راسه ف اوضه النوم
كلامك مش عاجبني يا اخ انت

• عجبني
التفاعلات: $.KHA LED.$
لمياء عاوزاكي تغتصبيه غصب عنه و انك ابقي مسيطرة ولو حصل دا معاها من زوجها هتقول أغتصاب زوجي و هتطلع عينه
الناس مفكرة انه بعيد عنك ف الجنس مش فاهمين انك محتاجة وجود الزوج اللي تايه و غايب بروحه

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%