NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكلة كبيرة في المنتدي

mohamed744

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه الكل هنا فاكر مفيش حاجه اسمها صحاب ده منتدى اباحي يعني كل اللي بيتكلم معاك معناها عاوز ممارسه ليه مفيش فكره الصحاب والاخوات؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: karama, khaled_2020, متحررين و 7 آخرين
تعالى فى حضن اخوك يا فواز

• حبيته
التفاعلات: mohamed744
ليه الكل هنا فاكر مفيش حاجه اسمها صحاب ده منتدى اباحي يعني كل اللي بيتكلم معاك معناها عاوز ممارسه ليه مفيش فكره الصحاب والاخوات؟؟؟
فى بس فالحدود وقليل لأن كله بغير شخصيته
وطالما مافيش صدق ولا صراحه تفتكر ازاى هيبقى فى صداقه. للاسف أغلبها مش هقول كلها شخصيات وهميه غير حقيقتهم خالص. فا طبيعى موضوع صداقه ده هنا هتلاقيه فحدود معينه وبس ليس الا

• عجبني
فى بس فالحدود وقليل لأن كله بغير شخصيته
وطالما مافيش صدق ولا صراحه تفتكر ازاى هيبقى فى صداقه. للاسف أغلبها مش هقول كلها شخصيات وهميه غير حقيقتهم خالص. فا طبيعى موضوع صداقه ده هنا هتلاقيه فحدود معينه وبس ليس الا
عندك حق

فعلا عندك حق

• عجبني
لأ فيه يا صديقى وكتير جدا كمان
بس المهم تختار أصدقاءك من وسط الناس الكتيييييييييييير دول

• عجبني
يمكن السبب لان الاغلب تدخل بشخصية افتراضية ليست شخصيته الحقيقية

• عجبني
لأ في عن نفسي طلعت باصحاب واخوات كتير من هنأ

• عجبني
لا عادي علفكرة انا صاحبي مدخلني هنا وهو مشهور هنا

• عجبني
الصداقة بجد شئ نادر ولكن موجودة مش شرط تكون كل الموضوعات اباحية وعلى اى حال يشرفنا صداقتك

• عجبني
لان ده منتدي جنسي داخل يدور على اللعب مش منتدي القراءة للجميع

• عجبني
لأ فيه يا صديقى وكتير جدا كمان
بس المهم تختار أصدقاءك من وسط الناس الكتيييييييييييير دول
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
مش شرط على فكره
انا بقولك اهو انا اعرف المنتدي ده طلع من كل عشرة الالاف واحد نحس دماغه راقية والباقي بيفكر بزبه وبس متتعبش نفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%