NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Faras lover

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في حاجه لاحظتها هنا اغلب الأعضاء هنا مابتحرمش رغبات بعض ولا بتدي فرصه لبعضهم للتفاهم يعني كنت فاكر لو دخلت هنا هلاقي كل اللي محتاجه في أسرع وقت بمجرد بس اني ادخل هل ده بسبب ياس الناس اللي هنا واللامبالاه الزياده دي والعجيب بجد ممكن اصلا لو قابلت بنت من اللي مابتردش عليا هنا حقيقي استحاله اهتم اني اكلمها فهمني وطبعا العكس صحيح انا مابثلقلش من حد بس بجد مفيش حد بيدي فرصه للتاني يخرج ويعبر عن مشاعره ليه

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Dr Samy, karama, jjojja و 6 آخرين
كلامك مظبوط بس مش ممكن من أسلوب الكلام أو من دخله الكلام ازي بتفرق من شخص للآخر ممكن في دخله تجبر الي قدام يرد عليك او بمعني اصح يحب يرد عليك هي تختلف ي صديقي تقريبا في الطريقه وفي الكلام من وجهت نظري مش عارف صح ولا غلط بس انا شايف ده الطريقه هي الي تشد الي قدامك 😍🥰وتسلم ايدك علي موضوعك

كلامك مظبوط بس مش ممكن من أسلوب الكلام أو من دخله الكلام ازي بتفرق من شخص للآخر ممكن في دخله تجبر الي قدام يرد عليك او بمعني اصح يحب يرد عليك هي تختلف ي صديقي تقريبا في الطريقه وفي الكلام من وجهت نظري مش عارف صح ولا غلط بس انا شايف ده الطريقه هي الي تشد الي قدامك 😍🥰وتسلم ايدك علي موضوعك
حبيبي ياصاحبي بس صدقني اغلب التجارب انها اصلا داخله قرفانه مش عايزه تكلم حد وده كتير وطبعا كلامك صح الطريقه هي المفتاح

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: efas و A.s
حبيبي ياصاحبي بس صدقني اغلب التجارب انها اصلا داخله قرفانه مش عايزه تكلم حد وده كتير وطبعا كلامك صح الطريقه هي المفتاح
تمام عندك حق بردو بس هنرجع لنفس النقطه الدخله أو الطريقه هي بتفرق مع الي قدامك حتي لو مش طايق نفسه 🥰

كلام صح اغلب الناس كلها داخله للدردشه والقضاء على الملل والاكتئاب وتضيع الوقت والبحث عن رغبات جديده

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
في حاجه لاحظتها هنا اغلب الأعضاء هنا مابتحرمش رغبات بعض ولا بتدي فرصه لبعضهم للتفاهم يعني كنت فاكر لو دخلت هنا هلاقي كل اللي محتاجه في أسرع وقت بمجرد بس اني ادخل هل ده بسبب ياس الناس اللي هنا واللامبالاه الزياده دي والعجيب بجد ممكن اصلا لو قابلت بنت من اللي مابتردش عليا هنا حقيقي استحاله اهتم اني اكلمها فهمني وطبعا العكس صحيح انا مابثلقلش من حد بس بجد مفيش حد بيدي فرصه للتاني يخرج ويعبر عن مشاعره ليه
اكيد في ناس جادين مش كله

• عجبني
التفاعلات: Faras lover و mido el fahel
تمام عندك حق بردو بس هنرجع لنفس النقطه الدخله أو الطريقه هي بتفرق مع الي قدامك حتي لو مش طايق نفسه 🥰
هههههه لا كدا انت تقولي على دخلتك شكلها بتجيب معاك

• بيضحكني
  • عجبني
هههههه لا كدا انت تقولي على دخلتك شكلها بتجيب معاك
حبيب قلبي 😍😘 صدقني مش كدا
بس انت عارف زي ما تكون متنرفز وحد يكلمك ممكن حد يكلمك ينرفزك اكتر
وحد تاني يكلمك يعرف يخليك تتكلم وتهدي مش ينرفزك اكتر دي شبه دي

• حبيته
التفاعلات: Faras lover
حبيب قلبي 😍😘 صدقني مش كدا
بس انت عارف زي ما تكون متنرفز وحد يكلمك ممكن حد يكلمك ينرفزك اكتر
وحد تاني يكلمك يعرف يخليك تتكلم وتهدي مش ينرفزك اكتر دي شبه دي
لا خلينا نتكلم خاص احسن الكلام هيطول

• حبيته
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: A.s و سامح سامح
كل مكان وله اسلوبه زي البلاد مثلاً اختار الطريقه ..المناسبه.. للتعامل 😇

• بيضحكني
التفاعلات: Faras lover
فرق يا صديقى بين شخص حابب المشاركة والحديث والتعبير والحياة الاجتماعية الافتراضية ال الشخص بيلاقى فيها نفسة
وبين شخص جاى لمجرد الهيجان والاثارة او حتى المتابعة فى صمت

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات
ونصيحة ليك ايا كانت رغباتك ومقدارها وكيفيتها
لا تبوح بها الا لمن يتفهمها ويراها ( احتياج ) لشخص عنده حياة وكينونة وافكار وشخصية خارج هذه الرغبات

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و Faras lover
فرق يا صديقى بين شخص حابب المشاركة والحديث والتعبير والحياة الاجتماعية الافتراضية ال الشخص بيلاقى فيها نفسة
وبين شخص جاى لمجرد الهيجان والاثارة او حتى المتابعة فى صمت
ههههه لا الموضوع كبر المفروض كدا يعملو أقسام علشان نعرف هتدخل ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعنى انت تقصد انك لو حبيت تكلم واحدة ان هى افضل تستجيب لك و تكلمك و تديك فرصتك تقولها الى انت عايزه
مش انها من الاول متردش خالص
قصدك كدة و لا انا فهمت غلط

ههههه لا الموضوع كبر المفروض كدا يعملو أقسام علشان نعرف هتدخل ايه
لا هو الصح
المفروض الانسان يفكر هل ال هيقولة
الشخص هيستوعبة وهيفهمة ولا اكبر من قدراتة

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%